BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

28 września 2019

Cis! (Samotnik)

Cis | Samotnik


CIS
Poprzednie imiona: Matka zwała go Cichym, ale nienawidził tego imienia.
Wiek: 35 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny:
Charakter: Bądźmy szczerzy, Cis jest naprawdę nietypowym kotem. Mimo tego, że potrafi nawiązać trwałe więzi nie może się oprzeć przed uszczypnięciem w ogon czy pociągnięciem wąsa kompana. Irytujący i dla niektórych podły. Zawsze się pojawia gdy nie trzeba, wyskakuje z dziecinnymi pomysłami i kocha się wykłócać. Ale to oddany kot, który zawsze stanie w obronie przyjaciół, których chciałby mieć. Jako samotnik czuje się nieco opuszczony, nie zdziw się jeżeli obok przebiegnie mysz, a on jedyne co ruszy to usta mówiące "Hej!". Potrafi kłamać, nie lubi prawdy. Szybko zmienia nastawienie, jeżeli raz się obrazisz on ci to zapamięta do końca dni. Domyśla się, że przyjaciel może w mgnieniu oka stać się wrogiem. Często wyskakuje do wroga i potem żałuje zgaszony niczym ogień. Obelgi wcale nie spłyną po nim. Jest bardzo wrażliwy. Podsumowując; irytujący, lojalny, zabawny przyjaciel, który umie pokazać pazury. No, zwłaszcza gdy podetnie ci trochę wąsa.
Wygląd:
  • Ogólny opis - To wysoki kocur, ma drobne barki i duże uszy. Oczy w kształcie migdałów. Ma naprawdę długi, długi wąski pysk i lekko zaokrągloną końcówkę ogona. Jego uszy są szpiczaste, postawione na sztorc. Długa, wąska sylwetka czyni z niego idealnego do przeciskania się przez szczeliny czy nocowania w koronach drzew. Oczy znajdują się wysoko nad różowym nosem. Kocur często drapie się za uchem przez uporczywego kleszcza (gdyby tylko znał mysią żółć!).
  • Kolor sierści - czarna
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Chmura: ten potężny kocur nie przepada za synem, z wzajemnością. Kocur nie chciał mieć takiego kruchego syna. Z pewnością wolał mieć w rodzinie potężnego, silnego, przystojnego kocura. Nie pogadali za długo. Jedno zdanie na księżyc maksymalnie.
  • Matka - nadopiekuńczość Stokrotki przyprawia o dreszcz. Kocur ma jej serdecznie dość. "Co dziś jadłeś? Skaleczyłeś się?" kocica wypytuje o wszystko, wszędzie i zawsze. Cis jako kociak lubił uciekać, a gdy wracał była mu ona w stanie dać wszystko.
  • Rodzeństwo - brak
  • Partner - samotnikowi się nie poszczęściło
  • Potomstwo - brak

Mentor: -
Uczniowie: -
  • dawni - -
  • obecny - -

Historia: Typowe dzieciństwo przepełnione miłością matki zniszczyło tylko istnienie ojca. Kocur odwiedzał pieszczoszkę i przy każdej okazji krytykował syna. Jako młodzieniec uciekł od matki i rozpoczął życie na własną rękę. Zmienił swe imię. Był taki borsuk, Korek, który nie atakował Cisa. To znaczy... Każdy by na niego chapnął bo tylu pytaniach ale nie Korek. Pewnego śnieżnego dnia Korek został potrącony. Zrozpaczony samotnik zaczął prawdziwe życie kotów takich jak on.
Punkty umiejętności:
  • siła - 10
  • szybkość - 25
  • zwinność - 28
  • skok - 17

Upomnienia: 0/3
Właściciel: D.A.W.N (Howrse)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz