BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 sierpnia 2019

Sroczy Żar urodziła!

Sroczka urodziła trzy zdrowe purchlaczki.

Bluszczyk


Jarzębinka

Żywica




BLUSZCZYK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0
Płeć: Kocur
Klan: Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Z pozoru miły i uśmiechnięty kocurek o wysokich ambicjach oraz chętnie nawiązujący nowe znajomości. Tak przynajmniej odbiera go większość kotów nieznająca zbyt dobrze tej puszystej kluski, bo im lepiej się zna Bluszczyka tym bardziej się do niego zniechęca. Kociak bez wątpienia jest małym manipulantem, a dwulicowość i wścibskość to jego drugie imię. Arlekin czuje wręcz nieopartą potrzebę, być lubiany przez wszystkich, by później móc wykorzystywać nowych przyjaciół. Bo od tego są w końcu przyjaciele, co nie? Ciągle analizuje swoje zachowanie, próbując wypaść na idealnego w oczach każdego i stać się najwspanialszym towarzyszem jakiego można sobie tylko wymarzyć, by później wysługiwać się nowym kolegą. Dla swojego rodzeństwa stara się być opiekuńczy i troskliwy, albo chociaż sprawiać takie pozory, lecz nie raz irytuje go pierdołowatość Żywicy, czy narcyzm Jarzębinki, co kończy się skarżeniem mamie na siostrę i brata. Z ust kociaka nigdy nie usłyszysz przekleństwa, czy niemiłego słowa o kimś, lecz gdybyś wszedł do jego łba... na święty Klan Gwiazd, skąd to kocie zna tyle przymiotników?  
Wygląd:   
  • Ogólny opis - Bluszczyk to masywny i sporawy, wręcz gruby, biało-szary kocurek z pędzelkami na uszach. Z wyglądu nie wdał się ani za bardzo w Sroczy Żar, ani Zlepioną Łapę. W sumie nikt nie wie po kim kociak jest taki wyrośnięty. Jego imię wzięło się od pojedynczych szarych łat na białym futrze i zielonych oczu kociaka. 
  • Kolor sierści - niebieski arlekin cętkowany
  • Długość sierści - długa 
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina: 
  • Ojciec - Zlepiona Łapa - Bluszczyk nawet nie podejrzewa tą kupę futra o bycie jego ojcem
  • Matka - Sroczy Żar - dziwna kotka, która podobno jest jego matką 
  • Rodzeństwo - Żywica i Jarzębinka - wkurzające rodzeństwo, które jednak troszeczkę kocha
  • Partner - bez wątpienia ten kociak ma słabość do kotek, lecz żadna jak na razie nie zdobyła jego serca
  • Potomstwo - sam jeszcze jest kocięciem 

Mentor: 
Uczniowie: 
  • dawni - 
  • obecny - 

Historia: Owoc wpadki Zlepionej Łapy i Sroczego Żaru. Gdyby nie wypadek kocura, przez który nie może teraz zostać wojownikiem, kto wie, może i by stworzyli kochającą rodzinę? 
Punkty umiejętności: 
siła - 
szybkość - 
zwinność -
skok - 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Postać NPC

* * *



JARZĘBINKA
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Zdecydowanie optymistka, która wszędzie widzi promyczek dobra. Jarzębinka chciałaby uczynić świat lepszym z każdym kolejnym oddechem. Każdemu pomóc, wszystkim powiedzieć dobre słowo. Nie rozumie słowa "nie" i wszędzie wciska swój nosek. Należy wspomnieć, że jest okropnie uparta i kłótliwa. Kiedy już coś postanowi, będzie przy tym trwać, nawet, jeśli sama zauważy, że nie ma racji. W jej naturze nie leży przepraszanie, czy przyznawanie się do błędu, uważa się za nieomylną. Odziedziczyła sławny na całą jej rodzinę od strony ojca narcyzm i uważa się za lepszą, niż inni, bardzo łatwo jest ją obrazić, jednak foszki dość szybko jej przechodzą i zazwyczaj zachowuje się, jakby nigdy nic. Jest niezwykle troskliwa i ufna, nie chce, aby komukolwiek w jej obecności działa się krzywda i każdego uznaje za przyjaciela. Niemalże ciągle się śmieje i żartuje, uwielbia się wygłupiać i oddawać beztrosce, jednak kocha także dowiadywać się nowych rzeczy! Często wypytuje o różne rzeczy mamę, ciocię, wujka, medyków, czy starszych, praktycznie każdego. Na ten moment wszędzie jej pełno i zdaje się, że każdego by chciała sobie podporządkować, jednak kto wie, cóż z niej wyrośnie? 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Posturę zdecydowanie ma po ojcu. To drobna kuleczka, której można by nawet nie zauważyć, przechadzając się po tym wielkim, dziwnym świecie. Posiada długie, dwukolorowe futro, o które bardzo dba. Jest ono w większości białe, jednak na pyszczku, zadzie, uszach, ogonie i tylnej, lewej łapie, znajdują się liliowe plamy, pokryte powywijanymi, klasycznymi pręgami. Ma duże, zielone oczy, ochoczo obserwujące otaczający ją świat, który przemierza, tuptając różowymi podyszkami łapek. Jej uszka zdobią urocze pędzelki. 
  • Kolor sierści - Liliowy arlekin pręgowany klasycznie
  • Długość sierści - długa 
  • Kolor oczu - Zielone
Rodzina: 
  • Ojciec - Zlepiona Łapa {Nie wie, że jest jej ojcem. Mama za nim nie przepada, więc Jarzębinka tak samo}
  • Matka - Sroczy Żar {Kocha swoją mamusie i ufa wszystkiemu, co ta jej powie}
  • Rodzeństwo - Żywica, Bluszcz {Dba o rodzeństwo i kocha ich, jednak zdarza jej się, że za bardzo próbuje nimi rządzić} 
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak 
Uczniowie: 
dawni - ///
obecny - ///
Historia: 
Urodzona w Klanie Klifu, z miotu Sroczego Żaru i Zlepionej Łapy. Nie ma pojęcia, kto jest jej ojcem i właściwie wiele na tym nie bieduje, w końcu ma cudowną mamę i rodzeństwo! 
Punkty umiejętności: 
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: frugonoelerose@gmail.com

* * *


ŻYWICA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0
Płeć: Kocur
Klan: Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Żywica jest malutkim, puszystym i przede wszystkim uroczym kociakiem. Nie jeden potężny wojownik ulegnie nad jego słodkością. Kocurek jest bardzo wrażliwy, wręcz nieco dziewczęcy. Zamiast latać po obozie i wciskać nos gdzie popadnie woli podziwiać naturę i oglądać swoje skarby, czyli przeróżne kwiaty czy liście, które znalazł w obozie. Bardzo kocha swoją rodzinkę, uwielbia dawać najbliższym prezenty, jakimi zazwyczaj są właśnie kwiatki lub ładne kamyczki. Żywica widzi, że mama nie raz go dystansuje lub denerwuje się z niejasnych powodów, więc liliowy stara się jak może ją uszczęśliwić, podobnie jak większość kotów, która go otacza. Ciepłe dni lubi spędzać wraz z rodziną na dworze. Wylegiwanie się na słońcu jest zdecydowanie jego ulubionym zajęciem. Nie lubi się przemęczać za bardzo, czy brudzić. Jest lekko buntowniczy po Sroce, na większość próśb czy poleceń reaguje płaczem i robi maślane oczy licząc, że uda mu się wykręcić z zadania. Mało kto widzi przyszłość Żywica w roli wojownika. Kociak zdecydowanie za bardzo lubi odwiedzać legowisko medyków i przyglądać się pracującym tam kocurom. Co jednak nie podoba się jego matce, która zachęca go do wspólnych zabaw z rodzeństwem i do psocenia. Żywica niezbyt za tym przepada, lecz zaciska zęby i stara się nad tym nie rozmyślać. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Niewielki, puszysty kocurek. Jego krótkie łapki są ledwo zauważalne pod potarganym futerkiem. Na jego mordce zawsze króluje ciepły uśmiech, a w ślipiach radosne iskierki. Ogonek podobnie jak prawe ucho, pierś i brzuch kociaka są całkowicie białe. Wokół noska rozsypane są jasne plamki przypominające wyglądem piegi. Uszy zakończone są małymi pędzelkami podobnie jak u reszty rodzeństwa. 
  • Kolor sierści - liliowy bicolor pręgowany klasycznie
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - pomarańczowy
Rodzina: 
  • Ojciec - Zlepiona Łapa - Żywica nie zdaje sobie sprawy, że kocurek jest ich ojcem
  • Matka - Sroczy Żar - kocha ją, lecz jednocześnie trochę się jej boi, ma wrażenie, że kotka go  nienawidzi
  • Rodzeństwo - Bluszczyk i Jarzębinka - kochane rodzeństwo, które nie raz nie potrafi zrozumieć
  • Partner - kochliwy z niego kociak, ale jak na razie nie ma żadnej panny
  • Potomstwo - sam jeszcze jest kocięciem 
Mentor: 
Uczniowie: 
dawni - 
obecny - 
Historia: Owoc jednorazowej wpadki Zlepionej Łapy i Sroczego Żaru. Gdyby nie wypadek kocura, przez który nie może teraz zostać wojownikiem, kto wie, może i by stworzyli kochającą rodzinę?
Punkty umiejętności: 
siła - 
szybkość - 
zwinność -
skok - 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: greenarrowpolak@gmail.com Dayox



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz