BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 maja 2018

Znajdki

Na terenach Klanu Klifu zastała znaleziona dwójka kociąt. Maluchy odnalazł wieczorny patrol, a trafiły pod opieke Poplamionego Piórka i Pręgowanego Grzbietu.

Zaskroniec

Rozkwit



ZASKRONIEC
Poprzednie imiona: W hodowli nazywała się Agnes
Wiek: 2 księżyce
Płeć: Kotka, lecz można pomylić ją z kocurem
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - ///
Charakter: Imię Zaskroniec pasuje do niej idealnie w każdym calu. Mimo że jest jeszcze młoda, można w jej zachowaniu wytknąć same wady. Niezwykle złośliwa i władcza. Uznaje, że gdyby nie ona, po śmierci matki  jej rodzeństwo „Zdechłoby jak psy”. Choć czasem dla rodzeństwa pokaże dobre serduszko...Jeśli postawi sobie jakiś cel, to z zabójczą siłą dąży do jego wypełnienia. Można powiedzieć, że jej dzieciństwo nie istnieje. Nie ma zamiaru cackać się w kociakowe zabawy. Sparta jak osioł. Nie pozwoli sobą pomiatać ani wyzywać. Spróbuj, a odda ci co ze zdwojoną siłą. Jednak szybko się uczy i czasem uważa się za mądrzejszą od mentora. Narazie jest taka jaka jest, nie wiadomo, czy coś zmieni jej serce.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Nietrudno pomylić ją z kocurem. Jak na młodzika jest wielkości terminatora. Rozrośnięte barki i duże łapy jeszcze bardziej dodają jej męskiego wyglądu. Przez długie futro wygląda jak wściekły byczur taranując wszystko na swej drodze. Jej ogon jest bardzo długi. Na pyszczku również są widoczne kocurowate rysy. Mimo wywiniętych do tyłu głupiutkich uszu, ślepia dodają jej groźnego wyglądu. Są one wielkie, lśniące krystalicznym blaskiem jaśniutkoniebieskie oczyska gotowe zabić cię od środka. Jest kruczoczarna. Na jej powiekach i wokół oczu są białe plamy, więc wygląda, jakby obserwowała ciebie przez sen. Biały znajdziecie również na skroniach, gdzie widnieją białe łaty w kształcie łez.
  • Kolor sierści - Czarny z białym
  • Długość sierści - Długa
  • Kolor oczu - Bladoniebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Neptun (Nie kojarzy gościa)
  • Matka - Wenus [*] (Bardzo ją lubiła, oddała swe życie za nich.)
  • Rodzeństwo - Rozkwit (Jest neutralna wobec niek, twierdzi, że żyje dzięki niej)
  • Partner - Ekhem nie jest za mała?
  • Potomstwo - Tymbardziej?
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Wyrzucona z matką i rodzeństwem z hodowli.  Mama schowała młode po czym umarła z osłabienia. Kocięta znalezione i przyjęte do Klanu Klifu.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: FlightmareTerrorXd

~~~

 ROZKWIT
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 2 księżyce
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Rozkwit to bardzo radosny kociak. Lubi się bawić i żartować. Jest przyjacielska i zawsze się dogaduje, no prawie zawsze. Ma w sobie dużo energii i ciągle biega. Jest odważna i boi się jedynie psów, no nie tylko. Kotka również często się obraża. Nie lóbi, gdy się jej dokucza. Gdy ktoś działa jej na nerwach, wybucha na dwa sposoby: często złością, ale rzadko płaczem. Nigdy się nie poddaje, zawsze próbuję coś zrobić. Kocha swoją rodzinę i przyjaciół, zawsze odda za nich życie. Jest bardzo lojalna, nigdy nikogo nie zdradzi, ani nie zawiedzie klanu.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest jeszcze mała, a jej łapki są bardziej cięke, oznacza to, że będzie wysoka. Odznacza się białą plamką na czarnym nosie. Jej oczy są duże. Rozkwit ma wywinięte w tył uszy.
  • Kolor sierści - Biała jednolita
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Neptun in the stars
  • Matka - Wenus london look
  • Rodzeństwo - Zaskroniec i
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:

  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Rozkwit urodziła się w hodowli. Dwunóg wyrzucił ich matkę wraz z kociętami, ze względu, że będą mieć paskudny charakter po matce. Gdy matka znalazła kryjówkę dla kociąt, umarła. Po pewnym czasie kocięta znalazł klan klifu.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność -///
  • skok -///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Majestatka (H)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz