BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 kwietnia 2019

Znajdy w Klanie Wilka!

Klan Wilka znalazł dwie, urocze koteczki!

Owocek





Świetlik





OWOCEK

Poprzednie imiona: Rodzice czasem żartobliwie nazywali ją Ogryzkiem.

Wiek: 3 księżyce
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: - (o roślinach wie tyle, że w większości są niesmaczne)
Charakter: Owocek to typowy odkrywca. Ciężko usadzić ją gdzieś na dłużej niż kilka sekund. Zawsze wszędzie jej pełno i w okolicy nie ma chyba miejsca, do którego nie wepchnęłaby swojego małego noska. Mózg buraski po prostu nie wytrzymuje, jeżeli nie ma dostępu do wystarczającej ilości bodźców, a do ich uzyskiwania zaprzęga wszystkie zmysły - kotka nie poprzestanie, dopóki nowo napotkanego obiektu nie powącha, pachnie łapą i nie sprawdzi, jak smakuje. Nierzadko zdarza się jej zachowywać w ten sposób również wobec kotów. Córka pieszczoszki jest pewna siebie i głośna. Niestety z daleka, oprócz jej radosnych pisków i okrzyków wydawanych przy byle okazji, dobrze słyszalne bywają również wyzwiska, którymi Owocek szafuje na prawo i lewo. Nie rozumie jednak połowy z tego, co w ten sposób wygłasza. Ma dobre serce, ale nieustabilizowane poczucie moralności, więc zdarza się jej robić złe rzeczy bez wiedzy o tym, że nie powinna się tak zachowywać. W kontaktach z innymi kociakami zachowuje się przyjaźnie, o ile nie stwierdzi, że któryś z nich psuje dobrą zabawę. Wtedy nie będzie miała oporów przed nabijaniem się i szydzeniem z niego (chyba, że chodzi o rodzeństwo - ono ma taryfę ulgową i skończy się na droczeniu). Polecenia dorosłych wykonuje chętnie, dopóki zgadzają się one z jej własnymi poglądami. W innym wypadku nie zawaha się głośno sprzeciwić, a nawet wyśmiać starszego kota, co nieraz wpakowało ją w tarapaty. Uwielbia fantazjować i natrafiwszy na problem wymyśla setki możliwych sposobów na rozwiązanie go. Większość okazuje się nieskuteczna czy absurdalna, ale nie oczekujmy za wiele, to w końcu tylko kociak. Chociaż zwykle tryska energią, na dźwięk słowa “nauka” czy “praca” wyłazi z niej leń i ciężko ją skłonić do czegokolwiek, chyba że przekonasz ją, że ma to coś wspólnego z zabawą. Będzie się wykręcać na wszystkie możliwe sposoby, dopóki jej się to nie znudzi. Mimo swojej buty, kiedy tylko znajduje się pod większą presją, czuje się atakowana - na stres odpowiada nieprzyjemnym zachowaniem i w końcu często wybuchem płaczu. Nie można odmówić jej sprytu i kreatywności, jednocześnie jednak jest niezwykle naiwna. Każdą zasłyszaną opinię wchłania jak gąbka, traktuje jak własną i - co dziwne - musi od razu “wypróbować”. Kot z sąsiedztwa ślini się przez sen? Tuż po usłyszeniu plotki będzie jej stuprocentowo pewna, co nie przeszkodzi jej wcale spędzić całej następnej nocy na obserwacji jej obiektu. Krótko mówiąc, Owocek to narwany, radosny, głodny przygód i krnąbrny kociak. A przynajmniej taka była, do kiedy rodzice nie oddali jej do Klanu Wilka. Porzucona - jak to sobie przedstawia - znienacka przez rodziców, którzy przecież zdawali się ją kochać, oddzielona od kochanego brata i pozostawiona tak w wielkim, niebezpiecznym lesie, pełnym strasznych, obcych kotów, nie może zachowywać się tak samo, jak kiedyś. Ma wrażenie, że wszyscy stale ją obserwują. Jest ostrożniejsza, ale nie w tym dobrym znaczeniu - nie wie, czy może ufać komukolwiek poza swoim rodzeństwem, i wycofuje się. Ze względu na nagromadzony stres i ostatnie przeżycia może się w niektórych momentach wydawać bardzo nieprzyjemna. Jej najważniejszym celem jest powrót do rodziców - nie ma pojęcia, dlaczego chcieli, żeby żyła tutaj, ale jest pewna, że to nie jej miejsce, i zamierza stąd uciec przy pierwszej nadarzającej się okazji. Czy jej się to uda, czy też z czasem zmieni zdanie - tylko Klan Gwiazdy wie.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Owocek nie różni się zbytnio wyglądem od przeciętnego kociaka - duży łepek, cztery krótkie nóżki, krępe ciało i wiotki ogonek. Sierść koteczki jest bura, naznaczona nierównymi pręgami, przypominającymi te u tygrysa. Im bliżej brzucha, tym jest ona jaśniejsza. Na czubku lewego uszka widać małą, białą plamkę. Kolor okrywy włosowej nie jest nadzwyczajny, za to jej faktura już tak - futerko tej kluski skręca się bowiem w specyficzny sposób, co sprawia, że jest dość szorstkie w dotyku. Kolejną wartą odnotowania cechą jest wygląd oczu koteczki. Owocek lustruje otoczenie za pomocą pary wielkich, okrągłych, żółtych ślepi, w których aż iskrzy od buzujących w jej ciałku emocji. Nosek kotki, tak jak opuszki jej łapek, ma kolor brudnobrązowy. 
  • Kolor sierści - bura pręgowana tygrysio z białym;
  • Długość sierści - krótka; 
  • Kolor oczu - żółte. 
Rodzina: 
  • Ojciec - Meat (wspaniały tatuś, wie, że nie podobał mu się pomysł ”przeprowadzki”. Tym bardziej nie rozumie, dlaczego w końcu się zgodził); 
  • Matka - Vegetable (kochana mama, która jednak zostawiła ją wbrew jej woli w tym przerażającym miejscu. Koteczka nie wie jeszcze, co ma o tym myśleć); 
  • Rodzeństwo - Świetlik, Jeżynka, 
  • Partner - Nie myśli o takich rzeczach. 
  • Potomstwo - brak 
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - Za młoda. 
  • obecny - Jest dopiero kociakiem, który nie jest pewien, czy chce w ogóle zostawać uczniem, co tu mówić o szkoleniu jednego. 
Historia: Urodzona jako córka pieszczochów, Vegetable i Meat. Żyła w pobliżu Dwunogów, wesoło poznając świat, dopóki w wieku 3 księżyców nie została wraz z dwójką rodzeństwa oddzielona od brata i zabrana na tereny Klanu Wilka. Podobno będzie teraz mieszkała w żłobku, a potem ma zostać jakimś uczniem o dziwacznym imieniu… Zorientowała się już, że tak naprawdę (prawie?) nikt jej tu nie chce, a sama też nie ma zamiaru pozostawać tu na resztę życia.
Punkty umiejętności: 
  • siła - /// 
  • szybkość - /// 
  • zwinność - ///
  • skok - /// 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: kotik (howrse.pl), pumpumpum.mateo@gmail.com



ŚWIETLIK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 3 księżyce 
Płeć: Kotka 
Klan: Klan Wilka
 Ranga: Kocię 
Poziom medyczny:
Charakter: Świetlik to dla innych wredna kotka. Nie przepada za innymi kotami. Kocha swoje rodzeństwo i jakby mogła, spędzałaby z nimi cały czas. Często nie panuje nad nerwami. Zawsze ma kamienną maskę na pysku. Nie lubi się bawić, ale kiedy rodzeństwo tego chcę, to zawsze jakoś próbuję. Zawsze staję po stronie swojego rodzeństwa, bardziej się ono dla niej liczy, niż klan. Prosto mówiąc, na pierwszym miejscu są bracia i siostry, na drugim dopiero klan. Kocha siedzieć samotnie i słuchać odgłosów natury. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Jest to dość wysoka kotka. Ma szpiczaste uszy z dłuższą na ich końcówkach sierścią. Posiada długi ogon.
  • Kolor sierści - Niebieska bicolor
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Meat 
  • Matka - Vegetable 
  • Rodzeństwo - Owocek, Jeżynka
  • Partner - brak 
  • Potomstwo - brak 

Mentor: brak 
Uczniowie: 
  • dawni - /// 
  • obecny - /// 
Historia: Urodziła się u dwunożnych. Jej matka postanowiła, że ona i jej rodzeństwo, mają stać się KIMŚ, dlatego ledwie kiedy skończyła z rodzeństwem 3 księżyce, została podrzucona na teren klanu. Punkty umiejętności: 
  • siła - /// 
  • szybkość - /// 
  • zwinność - ///
  •  skok - /// 
Upomnienia: 0/3 
Właściciel: aqua_cat@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz