BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 marca 2021

Zwinkowy Ogon urodziła!

 Zwinkowy Ogon urodziła dwa kocurki!

Muchomorek


Szałwia

SZAŁWIA
Poprzednie imiona:  Nigdy nie było dane mu nosić innego imienia
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -{Fu}
Charakter: Szałwia, oj Szałwia. Kiedy widzisz go na horyzoncie już wiesz, że coś zbroił. Prawdopodobnie przybiegł się do ciebie tym pochwalić. Po tym krótkim wstępie wiesz już, że kocurek lubi broić (chociaż może lubi to za mało powiedziane). Sieje zniszczenie wszędzie, gdzie się pojawi. Wiecznie krzyczy, a jego emocje wahają się między złością i radością, skacząc pomiędzy szybciej nimi niż wydaje się, że to możliwe. Płaczy o byle pierdołę, ale, ale! Zawsze stara się powstrzymywać łzy, do czasu, gdy tylko nie zapytasz go czy coś się przypadkiem nie stało. Ma tylko troszeczkę zbyt wysokie ambicje i tylko troszeczkę zbyt bardzo lubi się rządzić. Kogo ja oszukuję… Szałwia nie odpuści sobie, dopóki nie będzie najlepszy. W każdym zakamarku obozu go pełno, a jego mieszkańcy prawdopodobnie wyczekują tylko, kiedy rozkrzyczany dzieciak pójdzie spać. Adrenalina, dobra zabawa i żarcie to jego drugie imiona. Kocha jeść, ale równie bardzo kocha dobrą zabawę i ryzyko! Główną rzeczą, której nienawidzi to powtarzalność i nuda. Niebieskiemu zdecydowanie zdarza się komuś słodzić. A mimo wszystko, nie tylko z wad składa się kocurek. Jest spontaniczny, jest idealnym kompanem do przygód. Do tego asertywności mu nie brakuje, wie, kiedy odmówić i jak odmówić, a tylko czasem brakuje mu taktu. Czasem tylko zapomina co on właściwie teraz robi, i no ogólnie zdarza mu się mieć problemy z pamięcią, No cóż, taki urok tego kociaka.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Szałwia, no cóż… Jego cielsko jest wielkie, dobrze zbudowane i masywne. Kocięcego tłuszczyku mu nie brakuje, ale nie pozostaje mieć nadziei, że wraz z wiekiem zagubi się, gdzieś w futrze, Z jego ogona został tylko kikut, krótki, który odziedziczył po matce. Pazurki ma ostre, pyszczek okrągły, a lśniące oczka pomarańczowe. Jego sierść jest wyjątkowo, zupełnie niepasująca do jej wyobrażenia, mięciutka, półdługa, w większości pokryta bielą, a na uszach, ogonie i plecach ciemnoszara z cętkami. Nie jest wyjątkowo zadbana, a gdyby nie matka kocurek przypominałby raczej chodzący kołtun.
  • Kolor sierści - Niebieski pręgowany cętkowanie arlekin
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Pomarańczowe

Rodzina:
  • Ojciec - Królicze Serce - Niebieski pręgowany cętkowanie z bielą. Ojciec, którego naprawdę kocha! Czasem, jednak nie rozumie jego zachowania, czemu Króliczek woli przebywać sam? Przecież spotkania z innymi kotami to tyle radochy! 
  • Matka - Zwinkowy Ogon - Niebieski szylkret pręgowany tygrysio arlekin. Zdecydowanie bardziej dogaduje się z nią niż z Króliczym Sercem, mimo tego, że ich charaktery razem stanowią mieszankę wybuchową. 
  • Rodzeństwo - Muchomorek - Braciszek.
  • Partner - Fu, fu, fu. Szałwia nie lubi tych wszystkich miłosnych gatek, no, a przynajmniej na zewnątrz, bo w środku przysłuchuje się tym wszystkim opowiastkom.
  • Potomstwo - Po cholerę komu krzyczące kluchy?
Mentor: Na szczęście brak
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodził się jako owoc miłości Króliczego Serca i Zwinkowego Ogona, wraz z braciszkiem, Muchomorkiem. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: vanessashadowyear@gmail.com
* * *
MUCHOMOREK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -(podziwia medyków i ich umiejętności. Chciałby się czegoś nauczyć o ziołach, żeby móc pomagać potrzebującym!)
Charakter: Muchomorka wszędzie jest pełno. Kocurek nie potrafi skupić się na jednej rzeczy dłużej niż przez pięć minut i stale szuka nowych wrażeń. Uwielbia nawiązywać przyjaźnie i spędzać czas z innymi. Bywa natarczywy (czy też jak określa go część kotów – upierdliwy), co wynika z jego mocnej potrzeby przebywania w towarzystwie. Bardzo nie lubi być sam, ponieważ wtedy mimowolnie zaczyna wyrzucać sobie wszystko, co robi źle. Uwielbia słuchać wyznań innych, ale rzadko mówi o swoich uczuciach, których się wstydzi. Chce być uważany za silnego, przez co bardzo nie lubi pokazywać słabości, jaką według niego jest płacz w towarzystwie. Jest bardzo optymistyczny i dosłownie w każdej sytuacji potrafi znaleźć jakiś pozytyw. Wierzy, że każdy w głębi serca jest dobry i zasługuje na przyjaźń, przez co łatwo nim manipulować. Jest naiwny, ponieważ rzadko kiedy podejrzewa innych o kłamstwo lub chęć zrobienia mu krzywdy. Muchomorek to niecierpliwy i nierozważny dzieciak, przez co często wpada w kłopoty. Potrafi być bardzo przekonujący, urzekając rozmówców uśmiechem i wieloma rzucanymi przez niego komplementami. Ten charyzmatyczny i pozornie pewny siebie kocurek jest bardzo krytycznie nastawiony do wszystkiego, co robi. Bardzo troszczy się o samopoczucie innych, często przekładając je ponad swoje własne – nawet jeśli ktoś go ewidentnie wykorzystuje, on nie sprzeciwia się, twierdząc, że lubi sprawiać innym przyjemność. Chciałby, żeby wszyscy byli szczęśliwi. Podziwia medyków za ich umiejętność pomocy potrzebującym. Jego sposobem na maskowanie smutku i strachu są żarty oraz śmiech, co często może zostać odebrane jako niestosowne.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Gdyby nie inny kolor oczu i różna ilość oraz rozmieszczenie białego, Muchomorek mógłby być kopią Króliczego Serca. Podobnie jak ojciec ma puchaty ogon oraz niebieskie, pręgowane cętkowanie futerko, jednak (w odróżnieniu od umaszczenia taty) plamy tego koloru znajdują się tylko na jego plecach i głowie. W miejscu, gdzie biel styka się z niebieskim na jego pysku, pojawiają się małe, jasne kropeczki, przypominające plamy na kapeluszu jego grzyba–imiennika. Kocurek jest raczej średniego wzrostu, jednak jego szerokie barki (oraz być może w przyszłości mięśnie) rysują się pod półdługim futerkiem.
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany cętkowanie arlekin
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - pomarańczowa

Rodzina:
  • Ojciec - Królicze Serce (najlepszy tatuś na calutkim świecie! Muchomorek bardzo go podziwia)
  • Matka - Zwinkowy Ogon (dzielna mamusia, która ochroni go przed każdym niebezpieczeństwem!) 
  • Rodzeństwo - Szałwia (ukochany braciszek! Najchętniej ciągałby go za sobą wszędzie)
  • Partner -  /// (po co?)
  • Potomstwo -  /// (Muchomorek nie sądzi, że kiedykolwiek byłby na to gotowy)
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Nocy jako owoc szczęśliwej miłości Króliczego Serca i Zwinkowego Ogona.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: japkostuff@gmail.com

2 komentarze: