BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

W Porze Zielonych Liści społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Aż po dzień dzisiejszy patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…
Po dłuższym czasie spokoju, społecznością wstrząsnęła wieść tajemniczego zaginięcia najstarszej wojowniczki Mleczyk. Zaledwie wschód słońca później, znaleziono brutalnie okaleczoną Kruchą, która w trybie pilnym otrzymała pomoc medyczną. Niestety, w skutek poważnego obrażenia starsza zmarła po kilku dniach. Coś jednak wydaje się być bardzo podejrzane w tej sprawie...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 16 lutego, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 kwietnia 2022

Jesienne Dolegliwości!

Nadeszła Pora Opadających Liści, a z nią kolejne dolegliwości!

Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:

Bycza Szarża - zwichnięcie ogona
Rozżarzony Płomień - ból głowy
Irysowa Łapa - odwodnienie
Cisowy Gąszcz - zranienie łapy
Niebiański Kwiat - wyczerpanie
Jemioła - bezsenność
Koperkowy Powiew - wyczerpanie
Mżysta Łapa - ugryzienie przez szczura
Głazowy Sus - kleszcz

Klanu Klifu:

Truskawkowa Łapa - ból głowy
Koperkowe Futro - wyczerpanie
Niedźwiedzi Pazur - skręcenie tylnej łapy
Gołębi Puch - kleszcz
Barwinkowy Płatek - przegrzanie
Gawronie Skrzydło - ból głowy
Jelenia Cętka - kolec w łapie
Zgubiona Dusza - odwodnienie
Rdzawe Futro - kleszcz
Jarzębinowa Łapa - zwichnięcie ogona

Klanu Nocy:

Zbożowe Pole - ból głowy
Orzechowy Zmierzch - biały kaszel
Deszczowy Taniec - kolec w łapie
Jagodowy Krok - skręcenie tylnej łapy
Kwitnąca Stokrotka - skręcenie przedniej łapy
Węgorzy Pysk - kleszcz
Tulipanowa Łapa - kleszcz
Tojadek - katar
Orzech - biegunka

Klanu Wilka:

Cisowa Kołysanka - odwodnienie
Suśli Nos - wyczerpanie
Wierzbowa Kora - bezsenność
Lulkowy Korzeń - wyczerpanie
Gołębi Lot - kolec w łapie
Borówkowy Krzew - zwichnięcie ogona
Modliszkowy Skok - zwichnięcie ogona
Stokrotkowa Łapa - ból głowy
Senny Pysk - odwodnienie
Papla - ból głowy

Owocowego Lasu:

Poziomka - skręcenie przedniej łapy
Żurawina - wyczerpanie
Krecik - kleszcz
Zimoziół - zwichnięcie ogona
Mrówka - swędząca infekcja
Skowronek - przegrzanie
Świt - kleszcz
Winogrono - szkło w łapie

Samotnicy i Pieszczochy:

Ryjówka - kleszcz
Rosa - ból głowy

Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:

Zachodzące Marzenie - halucynacje > problemy psychiczne > gorsze problemy psychiczne > samobójstwo
Splątane Futro - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie > sztywność stawu
Wiśniowa Iskra - ból stawów > zwyrodnienie
Burzowa Noc - katar > trudności z oddychaniem
Borówkowa Mordka - zwichnięcie ogona > zwyrodnienie
Gliniane Ucho - kleszcz > gorączka
Blady Zmierzch - popękane poduszki > krwawienie
Falująca Tafla - zatrucie pokarmowe > wymioty
Wrzosowa Rzeka - użądlenie > infekcja
Kwiecisty Pocałunek - ból stawów > zwyrodnienie
Czajkowa Łapa - katar > trudności z oddychaniem
Owca - ból brzucha > złe samopoczucie


Klanu Klifu:

wszyscy wyleczeni :D


Klanu Nocy:

Zanikające Echo - wybicie barku > sztywność kończyny > trudności z poruszaniem się > brak możliwości poruszania się
Złote Runo - przewianie > katar > trudności z oddychaniem > zapalenie zatok > zapalenie płuc

Klanu Wilka:

Stokrotkowa Łapa - katar > trudność z oddychaniem
Goryczkowa Łapa - zapalenie ucha > tymczasowa głuchota na jedno ucho


Owocowego Lasu:

Janowiec - przemoknęcie > katar
Księżyc - wybicie barku > zwyrodnienie
Bez - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie
Blask - przemoknięcie > katar
Wiatr - katar > trudności z oddychaniem
Ćma - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie
Świt - ból stawu > zwyrodnienie
Agrest - ból stawów > zwyrodnienie
Jabłko - popękane poduszki > krwawienie 


Samotnicy i Pieszczochy:

Kawka - bezsenność > wyczerpanie > omdlenia
 Anubis - infekcja gardła > chrypa > tymczasowa utrata głosu
Ryjówka - wybicie barku > zwyrodnienie 


Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka jesienią.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu jesieni - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz