BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

15 kwietnia 2021

Nowi Członkowie Owocowego Lasu!


Komar


Nagietek

fabularne znajdki
NAGIETEK

Poprzednie imiona: 
Wiek: 4 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Owocowy Las – nie lubi tego miejsca, ale musi się przyzwyczaić
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Gdy na swojej drodze zobaczysz biegnącą, burą kulkę, to możesz być pewny, że to właśnie Nagietek. Najprawdopodobniej coś zbroił, co dzieje się bardzo często. Otóż jest z niego niezły psotnik i urwis. Uwielbia łamać zasady, robić wszystko to, czego nie powinien. Daje mu to poczucie dumy i pewności siebie. Nawet, gdy podejmie się jakiegoś okropnego wyzwania, zrobi to – inaczej nie wybaczy sobie tego. Jest chwalipiętą, często mówi o jego nierealistycznych dokonaniach. Lubi manipulować innymi, wystarczy, że zrobi swoje słynne “słodkie oczka”.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Hmmm, kocur na pewno nie wyróżnia się na tle innych kotów. Ma bure, pręgowane futro o błotnistym odcieniu. Oczy mają chłodną, żółtawą barwę. Ogon niezbyt pasuje do jego wzrostu, w porównaniu z nim jest dość krótki.
  • Kolor sierści - bura pręgowana tygrysio
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Słodki
  • Matka - Bąbelek
  • Rodzeństwo - Komar
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia:  Była sobie bardzo szczęśliwa rodzinka. Podczas ucieczki przed hyclem rodzice zgubili swoje pociechy, które zawędrowały aż do terenów Owocowego Lasu. Znalazł je patrol, a kocięta dołączyły do kociej społeczności.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Opiekun: majka91011

* * * 
KOMAR
Poprzednie imiona: 
Wiek: 4 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Komar nie prosił się, aby zostać uwięzionym w Owocowym Lesie. Głośno więc to manifestuję. Słowa takie jak tu jest źle, a wszyscy są głupi, są u niego na porządku dziennym. Lubi przez to nieźle narozrabiać, dając w kość wszystkim. A to walnię szyszką, podrzuci ci pod mech kamienie, a nawet zrzuci z gałęzi. Wszystko co przyjdzie mu do tej główki zaraz kończy się na płaczu i wrzaskach innych. A on? On to lubi, ponieważ wtedy tylko mogą poczuć jego ból. Jest bardzo uparty i nie łatwo zmienić jego zdanie czy też nastawienie. To desperat, który nie potrafi pogodzić się z tym, że mama i tata zaginęli. Ból w jego serduszku sprawia, że obwinia o wszystkie krzywdy, niewinnych członków Owocowego Lasu. Dodatkowo całymi dniami wspomina mamę, przez co widok kochającej karmicielki zajmującej się swoimi kociętami sprawia, że ma ochotę wrzeszczeć. Przez to nęka młodszych, tak jak i ich matki. Skoro on swoją stracił, bo go porwali, to czemu i inni mieliby mieć szczęśliwe dzieciństwo? 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest sporym kociakiem o niebieskiej, jednolitej, krótkiej sierści. Ma białe skarpetki i plamkę na pyszczku, która dodaje mu uroku. Posiada żółte oczy, które są wiecznie niezadowolone.
  • Kolor sierści - Niebieski jednolity z bielą
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec -  Słodki (uważał kocura za wzór. Chciał kiedyś być taki jak on!)
  • Matka - Bąbelek (kochana mamusia, za którą bardzo tęskni i cały czas wspomina)
  • Rodzeństwo - Nagietek (brat)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Wiódł szczęśliwe życie z mamą i tatą oraz swoim rodzeństwem. Niczego mu nie brakło. Do czasu... Pewnego dnia przybył dziwny stwór i chciał ich złapać. Musieli uciekać! Tak też zrobili. Jednak przez chaos i emocję, zgubił się wraz bratem w dziwnym miejscu. Jakiś czas później znalazł ich patrol Owocowego Lasu i zabrał do obozu, ku nieucieszę kocura. Uważa, że został porwany i bardzo pragnie uwolnić się i znaleźć rodziców. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Autor: Avokado

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz