BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 sierpnia 2020

Płotkowy Skok urodziła!

Płotkowy Skok urodziła trójkę pokrak!

Mięsek
Flaczek
Dołek
miot znów fabularny 
FLACZEK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Flaczek pomimo zmylnego imienia to dobry kociak. Wesoła z niej koteczka o radosnym spojrzeniu. Wolny czas lubi bawić się z rodzeństwem, czy słuchać historii innych pań w kociarni. Nie ma zbyt wysokich oczekiwań wobec innych, uważa, że w każdym kocie jest coś dobrego. Coś za co można go cenić. Dlatego też stara się być miła i uprzejma wobec wszystkich. Jest nieco nieśmiała, lecz zawzięcie z tym walczy, dzięki czemu jest to coraz mniej zauważalne. Z negatywów kotki nie da się zauważyć jednej rzeczy... Flaczek pomimo kocięcego wieku jest strasznie spóźnialska. Potrafi się zawsze i wszędzie spóźnić, nawet jeśli zdaje się to niewykonalne. A tu zaśpi, a to się gdzieś zapatrzy, a to mama czyściła jej futerko. Bycie na czas zdaje się być rzeczą niemożliwą dla Flaczka. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Niewielka kotka o białym futerku z rudymi i czarnymi plamkami. Zielone ślipia z pogodnością patrzą na świat, a na pysku mało kiedy maluje się złość. 
  • Kolor sierści - czarny szylkret van
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Borsuczy Warkot - nie zna ojca. 
  • Matka - Płotkowy Skok - uparta matka, którą i tak kocha. 
  • Rodzeństwo - Mięsek i Dołek - dwójka towarzyszy zabaw. 
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzona z dość dziwnej relacji Płotkowego Skoku i Borsuczego Warkotu. Trudno stwierdzić kto tu kogo bardziej wykorzystał, jednak koty nie przyznają się do tego. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC
 * * *
MIĘSEK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocurek
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Mięsek to pogodny kociak. Dość ciepła klucha z niego. Rzadko się unosi, czy krzyczy na kogoś. Bardzo ceni sobie relacje z rodziną czy z innymi kociakami ze żłobka. Zdaje się też być nierozłączny ze swoimi siostrami. Dla nich skoczyłby ogień. Właśnie z nimi spędza większość swojego czasu, przez co nieco obawia się nieco zostania uczniem. Ma wrażenie, że osobne treningi sprawią, że już nie będą spędzać tyle czasu razem. I tak jak zazwyczaj trudno zauważyć u niego jakikolwiek przejaw złości, tak jeśli obrazisz którąś z jego sióstr lepiej uciekaj prędko na drzewo. Bo Mięsek ci tego nie daruje. A na pewno bez wytłumaczenia co i jak. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Biały kocurek z burymi plamkami. Jako jedyny odziedziczył ślipia po ojcu. 
  • Kolor sierści - bury pręgowany tygrysio bicolor
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Borsuczy Warkot - nawet się nie domyśla, że to on. 
  • Matka - Płotkowy Skok
  • Rodzeństwo - Flaczek i Dołek 
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony z dość dziwnej relacji Płotkowego Skoku i Borsuczego Warkotu. Trudno stwierdzić kto tu kogo bardziej wykorzystał, jednak koty nie przyznają się do tego. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC
 * * *
DOŁEK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Z całej trójki to właśnie z Dołka jest największy rozrabiaka. To ona zaciąga swoje biedne rodzeństwo do robienia głupot i wpakowuje w wszelakie problemy. Głupie pomysły zdają się wypełniać łebek kotki i ta prawie nigdy nie myśli przed zrobieniem czegoś. Na szczęście czasem Mięskowi czy Flaczkowi udaje się jej przemówić do rozsądku. Niestety nie zawsze. Mało kiedy Dołek pozostaje czysta po kąpieli. Uwielbia ziemię, a szczególnie błoto. Takie mokre i lepkie. Oh, nic nie jest wstanie powstrzymać kotki przed rzuceniem się w nie i wyturlaniem. Dołek ma też zaskakującą słabość do ziół. Ciekawią ją, ale ani nie myśli być medyczką. Bardziej wolałaby je jeść bez żadnych konsekwencji. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Puszysta czarna kuleczka z odrobiną bieli. Białe skarpetki podobnie jak pyszczek i śliniak pewnie dodawałyby i jej elegancji, gdyby nie były wiecznie brudne. 
  • Kolor sierści - czarny z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Borsuczy Warkot
  • Matka - Płotkowy Skok
  • Rodzeństwo - Flaczek i Mięsko
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzona z dość dziwnej relacji Płotkowego Skoku i Borsuczego Warkotu. Trudno stwierdzić kto tu kogo bardziej wykorzystał, jednak koty nie przyznają się do tego. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC

1 komentarz: