BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 czerwca 2018

Zawilec urodziła!

Zawilec urodziła dwójkę, silnych oraz zdrowych kociąt!


Dzik

Szron



DZIK
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Jest to kocur o spokojnym usposobieniu. Do wszystkiego podchodzi z dystansem i nie łatwo go do czegoś przekonać. Nie jest chętny do poznawania otaczającego go świata i najchętniej to by siedział w kociarni i spał. Jego ruchy i on sam są powolne, jakby mu się nie chciało niczego robić, co czyni go leniwym. Gdy coś mu się nie podoba to mówi o tym wprost i nie owija w bawełnę. Z reguły jest on szczery, jednak kiedy nie chce czegoś powiedzieć, milczy – w zasadzie niewiele można usłyszeć z jego mordki, bo nie wydaje się chętny do rozmów. Częściej są to pomruki niezadowolenia i oburzenia.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Dzik jest kocurkiem o krótkim, burym futerku w klasyczne pręgi. Ma białe znaczenia na pyszczku i małą strzałkę nad nosem, a ciągną się one po szyi, piersi, brzuchu i spodzie ogona, barwiąc całą jego końcówkę. Na palcach u przednich łap również są one widoczne, a znaleźć je można też na połowie tylnych. Kociak ma brązowe oczy i patrzy nimi na świat zwykle obojętnym wzrokiem.
  • Kolor sierści - bura z pręgowaniem klasycznym i białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina:
  • Ojciec - Żuraw [Kocur o półdługim, białym futrze w czarne plamy z brązowymi oczami i z wieloma bliznami. Dzik go nie zna, a sama Zawilec niewiele o nim opowiada]
  • Matka - Zawilec [Kotka o półdługim futrze w kolorze bieli z zielonymi oczami. Ma ona krótkie łapy. Dzik darzy ją pozytywnym uczuciem i traktuje jak kogoś, u kogo zawsze znajdzie swoje miejsce]
  • Rodzeństwo - Szron. Rodzeństwo z pierwszego miotu zmarło niedługo po narodzinach.
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - / / /
  • obecny - / / /

Historia: Dzik to kocur urodzony w Klanie Nocy z miłości Żurawia i Zawilca, a razem z nim na świecie zjawiła się jego siostra – Szron.
Punkty umiejętności:
  • siła - / / /
  • szybkość - / / /
  • zwinność - / / /
  • skok - / / /

Upomnienia: 0/3
Właściciel: majka.krupinska@gmail.com

* * *
SZRON
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka 
Klan: Klan Nocy 
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Szron to w przeciwieństwie do większości kociaków cicha i spokojna osobniczka, który woli leżeć w kociarni u boku mamy niż bawić się z bratem lub innymi kociakami. Ale jeśli już się zgodzi na zabawę, to zrobi to jąkając się i nie patrząc na swojego rozmówcę. Będzie to w sumie obojętnie czy to jakiś obcy kot czy jej rodzina. Uwielbia marzyć i wymyślać różne historie, ale nigdy nie chcę, by któraś z tych rzeczy się spełniła. Chociaż wbrew pozorom nie jest strachliwa, a nawet lubi słuchać strasznych opowieści oraz jest również spostrzegawczą i uważną kotką. Często wyłapuje różne informacje z rozmów jej mamusi z innymi kotami, które zachowuje dla siebie, by zrobić listę kogo unikać, a kogo nie.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szron to mała puchata kotka, która przez geny swojej matki jest niziołkiem, co dodaje jej uroku. Jej sierść jest krótka, a sama kotka posiada maść czarną szylkretową. Na jej pyszczku jedną połówka jest czarna z prześwitami rudości,a druga ruda z prześwitami czarnego, za to resztę futerka ma w czarno rude plamy. Oprócz tego jej szyja, brzuch i łapki są białe, a nosek różowy. Posiada również duże brązowe oczy.
  • Kolor sierści - Czarny szylkret calico
  • Długość sierści - Krótka 
  • Kolor oczu - Brązowe

Rodzina: 
  • Ojciec - Żuraw
  • Matka - Zawilec
  • Rodzeństwo - Braciszek Dzik 
  • Partner - 
  • Potomstwo - 

Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Urodzona w klanie jako córka Zawilca i samotnika Żurawia.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///

Upomnienia: 0/3
Właściciel: Straszny-kotek (Howrse.pl) | nikusia487@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz