BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 stycznia 2024

Od Betelgezy

"Dawno, dawno temu, gdy wasze kruche istnienia nawet nie stąpały jeszcze po powierzchni świata, w zatłoczonym i niebezpiecznym Betonowym Świecie urodziło się kocię. W miarę, jak dorastało, robiło się coraz silniejsze, a każdy wróg drżał, słysząc jego imię. Młode, niewinne i słabe kocię, które ledwo potrafiło chodzić, nie kuśtykając się na boki, zmieniło się w coś, czego nie da się opisać słowami. I zaczęło pracować, a każdy czas spędzało na nauce i treningach. Porzuciło to, co je ograniczało i skupiło się na tym, co rozwijające. I choć niegdyś bękart był wyszydzany, choć uliczne koty śmiały mu się w pysk – gdy zaczął zdobywać władzę, krok po kroku, gdy poszerzał horyzonty swoich udziałów w mieście, gdy zdobywał serię popleczników, śmiech zamienił się w płacz. Urodził się wojownikiem i pozostał nim do samego końca. Stanął na szczycie jako ktoś potężny, gdy wyśmiewali go nawet najlepsi z najlepszych. A to on sam pozwolił im patrzeć na to, jak odbiera im wszystko, na czym kiedykolwiek im zależało. Dzięki czemu to osiągnął? Doceniał swoich wrogów, był cierpliwy, nie pchał się do otwartej walki, a czekał na dogodny moment, by uderzyć. To nie na sile należy polegać, ale na sprycie. Co zrobi kot, który ma parę w łapach, ale móżdżek myszy? Musicie zapamiętać; życie jest kruche i wszystko, co materialne, bardzo łatwo jest odebrać. Kot, który ma wszystko, w jedno uderzenie serca może zostać z niczym. A przeznaczenia nie da się oszukać. Niektórzy urodzili się po to, by umrzeć, inni po to, by rządzić. Dowódca z mysim sercem nie utrzyma się długo przy władzy, a jego rzeczy go przywłaszczą. Pamiętajcie, że jeśli macie wszystko, musicie żyć, jakbyście nie mieli nic. W mieście nic nie jest trwałe, tu panuje stały chaos, a o władzę walczą wszystkie koty. Na stabilne miejsce w hierarchii trzeba sobie zapracować. Wielu kotom władza odbiera rozum i to ich właśnie zabija. Wy musicie tego uniknąć. Sami wybierzecie, czy wolicie ciepły kąt, czy ryzyko.”
Te słowa opowiadała im Matka. Mimo, że mówiła do wszystkich, zwrócona była do niej, Izydy i Klamerki; nie patrzyła nawet na drugiego z braci, Bluszcz, chociaż w tamtej chwili kotka nie uznała tego za nic dziwnego. Zauważyła jednak, jak bardzo zdystansowana była Bastet w stosunku do kocura. Ale czy ich traktowała specjalnie inaczej? Matka nigdy nie była czuła, nigdy nie karmiła ich pustymi komplementami, właściwie, Betelgeza nie znała innej definicji miłości rodzicielskiej niż właśnie to - chłodny wzrok, sztywna postawa ciała i słowa, do których wszyscy mieli się dostosować.
Na początku kotka pomyślała - co za okropna historia. Gdy jednak matka dotarła do końca, młoda nie miała wątpliwości, że chciałaby kiedyś żyć w ten sposób - na coś, na co sama sobie zapracowała. Wiedziała, że tego chciała dla niej matka. Dla nich wszystkich. Chciała, żeby nieśli dumę rodzinie bez względu na koszt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz