BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 stycznia 2023

EVENT NPC - EDYCJA TRZECIA

Dzień dobry, z tej strony wasza ukochana Administracja.

Pragniemy zaprosić was na trzecią edycję eventu "Uczmy się kochać npc, bo tak szybko umierają"! Zabawa rozpocznie się 1.02.2023 i będzie trwała przez cały miesiąc (do 1.03.2023).
Zasady pozostają takie same: zgłoście się w komentarzu (można to zrobić przez cały czas trwania eventu!), a za każde opowiadanie, w którym Wasza postać spędzi czas z dowolną postacią npc (z listy poniżej) zostaną Wam przyznane punkty. Zbierzcie ich więcej niż reszta, a nagroda będzie Wasza! Pod warunkiem że nie zapomnicie zaznaczyć, że opowiadanie bierze udział w evencie. W innym wypadku nici z punktów.

Zainteresowani? Zapraszamy do zapoznania się z zasadami^^


Jak zdobyć punkty?
Opisując w swoim opowiadaniu interakcje z postaciami npc. Musi być to coś więcej niż wspomnienie “przywitałem się z Gorzką Wolą” albo “Patrol odbyłam z Bladym Zmierzchem”. Liczy się zapisana rozmowa, wspólne polowanie, patrol, zabawy, co tylko przyjdzie Wam do głowy - musi to być jednak opis zawierający minimum 3 zdania złożone i/lub wymianę zdań z npc. Jeśli macie mentora npc, trening także będzie liczył się jako opowiadanie eventowe (jeśli nie zapomnicie zaznaczyć, że bierze w nim udział!). Wasze postaci mogą spędzać czas z wieloma npc na raz, pamiętajcie tylko, żeby trzymać się klanowego rozkładu dnia i uwzględniać opowiadania innych członków bloga, żeby nagle się nie okazało, że Pluskająca Krewetka równocześnie poluje, kąpie się w rzece i patroluje granicę z Lśniącym Księżycem. Pamiętajcie też, że opisywany npc nie musi należeć do waszego klanu. Punkty dostaniecie też za walkę na granicy z Wanilią albo przepędzenie z terenów Skowronka.


Kwestie techniczne: opiekunowie klanów przydzielili każdej postaci npc punkty, które można zdobyć za interakcję z nią: 2 pkt lub 5 pkt w zależności od tego jak bardzo popularna jest to postać (opisywanie tych mniej znanych bardziej się opłaca). Dodatkowo, jeśli spędzicie z npc czas na czymś bardziej skomplikowanym niż rozmowa, możecie liczyć na bonusowe 2 pkt. Podobnie w przypadku, gdy opisywane przez Was interakcje zajmą więcej niż 400 słów możecie liczyć na bonusowe 2 pkt. A jeśli opowiadanie wyjątkowo się wyróżni (wniesie coś nowego do fabuły bloga albo rozbuduje relacje postaci npc), opiekun klanu może dać Wam premię uznaniową, czyli dodatkowe 2 punkty. Uwaga! Jeśli planujecie jakąś bardziej skomplikowaną akcję, która wpłynie nie tylko na waszą postać ale i na klan, zapytajcie najpierw administrację o zgodę! Opowiadania, których właściciel tego nie zrobi, będą odsyłane do poprawy a właściciel pogryziony


W skrócie:
*interakcja z postacią npc: 2 pkt lub 5 pkt za każdą
*bardziej skomplikowana interakcja: +2 pkt
*szerzej opisana interakcja (ponad 400 słów): +2 pkt
*premia, którą może przyznać opiekun klanu: +2 pkt


Które postacie biorą udział w evencie i jak są punktowane?
Z Klanu Burzy są to: 
- Wilcza Zamieć, Szczypiorkowa Łapa, Falująca Łapa, Zakrzywiona Ość, Makowa Furia, Czarnowroni Lot, Gliniane Ucho, Splątane Futro, Koperkowy Powiew, Głazowy Sus, Pochmurny Taniec, Blady Zmierzch, Sójczy Szczyt, Końskie Kopytko, Orlikowy Płatek, Cisowy Gąszcz, Rumiankowy Wschód, Czajkowe Zaćmienie, Długie Rzęsy, Mżyste Futro, Drozdowy Szept, Dziki Gon, Szybka Łania, Słonecznikowa Łodyga - interakcja warta 2 pkt.
Ostowa Łapa, Kurza Pogoń, Tropiący Szlak, Wyrwana Dusza, Kwiecisty Pocałunek, Wrzosowa Rzeka, Owcza Pierś, Diamentowa Grota - interakcja warta 5 pkt.

Z Klanu Klifu są to:
- Lamparci Ryk, Dziki Kieł, Morskie Oko, Perliczy Grzebień, Złota Pręga, Niedźwiedzi Pazur, Wrzosowa Pogoń, Wężowa Łuska, Łabędzia Pieśń, Jelenia Cętka, Grzybowa Gwiazda, Wilcza Pogoń, Lśniący Księżyc, Kruczy Zmierzch, Czarny Ogień, Mroźna Wichura, Iglasty Pęd, Biała Zamieć, Cierniste Spętanie, Osmolona Dusza, Kruszynowa Knieja, Śniąca Kołysanka, Śliwowa Ścieżka, Zajęczy Ogon, Kalinkowa Łodyga, Marchewkowa Natka, Piegowata Mordka, Rdzawe Futro, Szadź, Paprotek, Wilczy Zew, Północny Szlak - interakcja warta 2 pkt.
- Czereśniowa Gałązka, Kozie Futro, Gawronie Skrzydło, Pluskająca Krewetka, Szarżujący Bizon, Czaszkowa Rozpadlina, Prószący Śnieg, Śniąca Kołysanka - interakcja warta 5 pkt.

Z Klanu Nocy są to:
- Trzcinowa Sadzawka, Przepiórcze Gniazdo, Bażancie Futro, Astrowy Poranek, Gorzka Wola, Śnieżna Toń, Tulipanowy Płatek, Orzechowe Serce, Daliowy Pąk, Sarni Tupot, Mopkowy Skrzek, Przyczajony Drozdoń, Makowe Pole, Pszczela Duma, Cedrowa Rozwaga, Szyszkowy Zagajnik, Mrówczy Kopiec, Pchla Łapa, Skrzecząca Łapa, Śnieżna Łapa, Popielaty Świt, Węgorzowy Pysk, Listek, Czapla, Bratek, Żabka- interakcja warta 2 pkt.
Jagodowy Gąszcz, Żonkilowa Zatoka, Wzburzony Potok, Wydrzy Wir, Wodnikowa Łapa, Kwitnący Łoś, Mysi Okruch, Turzycowe Kłącze - interakcja warta 5 pkt.

Z Klanu Wilka są to:
- Irgowy Nektar, Deszczowa Chmura, Wiśniowy Świt, Sosnowa Igła, Oszronione Słońce, Wścibski Nochal, Krzaczasty Szczyt, Mysikróliczy Ślad, Sarni Krok, Jaszczurzy Syk, Stokrotkowa Polana, Szczurzy Cień, Gęsi Wrzask, Frezjowy Płatek, Jad, Olsza - interakcja warta 2 pkt.
- Liściasty Krzew, Gawroni Lot, Trójoka Wrona, Dzicza Siła, Pustynna Róża, Ważkowe Skrzydło, Błękitny Ogień, Lwia Łapa - interakcja warta 5 pkt.

Z Owocowego Lasu są to:
- Komar, Fretka, Krecik, Jaskółka, Maczek, Perkoz, Świt, Szpak, Ważka, Cyprys, Wanilia, Lśniąca Tęcza, Komarnica, Poranek, Borsuk, Sadzawka, Ślimak, Padlina, Łuska, Borówek, Śliwka, Gruszka, Sadza - interakcja warta 2 pkt.
- Witka, Lisówka, Lulek, Dalia, Winogrono, Żbik, Żurawina, Świergot - interakcja warta 5 pkt.

Samotnicy i pieszczochy:
Deszcz, Sroka, Skowronek, Szaman, Wójt, Sójka, Błotniste Ziele - interakcja warta 2 pkt.
- Kania Łapa, Wiatr, Pleśniak - interakcja warta 5 pkt.

Zanim napiszecie opowiadanie upewnijcie się, że wybrany przez Was npc znajduje się na liście! Zapoznajcie się także dokładnie z jego formularzem, a jeśli będziecie mieć jakiekolwiek pytania - piszcie do opiekuna postaci albo klanu. Opowiadania zawierające błędny charakter postaci npc będą odsyłane do poprawy!

Jak zaznaczyć że opowiadanie bierze udział w evencie?
Jeśli wysyłacie opowiadanie na pocztę, w temacie koniecznie umieśćcie “EVENT NPC”
Jeśli publikujecie je sami, dodajcie eventową etykietkę “EVENT NPC”
Bez tego opowiadanie nie zostanie wzięte pod uwagę!


A teraz najważniejsza część - nagrody. Powinny Wam się spodobać ;)
1. miejsce: do wyboru: nowa rzadka maść (bursztynowy czarny kot z rasy norweski leśny - UWAGA: musi być to postać urodzona poza Klanem), jedna z rzadkich maści dostępnych na blogu (UWAGA: musi być to postać urodzona poza Klanem), zdjęcie upomnienia lub jedna z nagród z niższych miejsc
2. miejsce: do wyboru: podwyższenie poziomu meda/woja o 1 (z wyjątkiem poziomu 6, który jest maksymalnym poziomem dla postaci grywalnej!), pominięcie wszystkich postaci przy wybranym sprawdzaniu aktywności/losowaniu chorób lub jedna z nagród z niższego miejsca
3. miejsce: do wyboru: otrzymanie +50% postępu treningu, pominięcie jednej postaci w danym sprawdzaniu aktywności/losowaniu chorób

No, to zgłaszajcie się w komentarzach i połamania długopisów i klawiatur! <3
Wszystkim uczestnikom życzymy dobrej zabawy!

19 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! ~Kurcig

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwarzam zgloszenie bo teraz widze, że najwidoczniej blogger je zjadł

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się

    ~~Haya

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!

    ~Cienista

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisi Ogon się zgłasza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gronostajowa Bryza się zgłasza!

    OdpowiedzUsuń