BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

W Porze Zielonych Liści społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Aż po dzień dzisiejszy patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…
Po dłuższym czasie spokoju, społecznością wstrząsnęła wieść tajemniczego zaginięcia najstarszej wojowniczki Mleczyk. Zaledwie wschód słońca później, znaleziono brutalnie okaleczoną Kruchą, która w trybie pilnym otrzymała pomoc medyczną. Niestety, w skutek poważnego obrażenia starsza zmarła po kilku dniach. Coś jednak wydaje się być bardzo podejrzane w tej sprawie...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 9 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 stycznia 2021

Borsuczy Krok urodziła!

  Borsuczy Czołg Krok urodziła dwoje silnych kociąt!



Jastrząb


Skała


JASTRZĄB
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: ///
Charakter: Jest dość poważnym i spokojnym kociakiem. W większości siedzi z boku obserwując otoczenie. Mimo to wcale nie jest aspołeczny. Kiedy jest do tego zmuszony udaję miłego i pomocnego, nie dając odczuć rozmówcy, że jesteś poniżej jego godności. Bo on oczywiście ma o sobie wysokie mniemanie. Jednak gdy naprawdę zaczynasz działać mu na nerwy, odchodzi bez słowa mówiąc, że chyba ktoś go wołał. W umyśle jednak ciska w ciebie gromami, klnąc na wszystkie strony. Jego "maska" jednak jest tak idealna, że trudno przejrzeć, co tak naprawdę o tobie sądzi. Dla postronnego kota wydaję się miły, pomocny i grzeczny. Nikt normalny nie zarzuciłby mu bycia tym złym. Lubi manipulować, a charyzmy przy tym mu nie brak. Ten koci "aniołek" swoimi tajnymi knowaniami zniszczy ci życie. Często się irytuję. Nie lubi gdy coś idzie nie po jego myśli. Przyjaźń to dla niego głupota, a miłość to tym bardziej sraka. Lubi zbierać informację i różne historię tylko po to, aby wiedzieć wszystko. Nie jest jednak nachalny, a większość plotek traktuje niezbyt serio. Jego najstraszniejszą obawą jest to, że kiedyś opuści ten świat. Nie myśli jednak o tym często, chyba że śmierć zajrzy mu w oczy.

Wygląd: 
  • Ogólny opis - To wysoki kociak o burej, długiej sierści. Wygląda przez to jak futrzasta kula słodyczy. Niestety jego pomarańczowe oczy mocno negują tą teorię. Są chłodne niczym lód, ukazując skrywaną pod nimi inteligencję.
  • Kolor sierści - czarny pręgowany tygrysio (bury)
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Zawilcowe Pnącze (*) (prawdziwy) - Nie ma pojęcia, że to on jest jego ojcem.
  • Modrzewiowa Kora (przybrany) - Jest dziwny, czym nieco zniechęca go do bliższych relacji
  • Matka - Borsuczy Krok - Matka jak matka. Nie oczekuje od niej miłości czy innych bzdur. Mimo to stawa ją sobie za wzór i lubi bardziej od ojca.
  • Rodzeństwo - od innego ojca: Skała (siostra)
  • Partner - Na ten moment nie interesuję się nikim, bo sam ledwo co jest dzieckiem
  • Potomstwo - Jest za młody i nie myśli o kociakach
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się w Klanie Wilka jako kociak Borsuczego Warkotu i Zawilcowego Pnącza. Nie ma pojęcia, że kocur jest jego ojcem, uważając Modrzewiową Korę za swojego tatuśka.

Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: alisnikexd@gmail.com

* * *

SKAŁA
Poprzednie imiona: --
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: - (Choć w głębi duszy roślinki wydają jej się czymś całkiem ciekawym, to zdaje sobie również sprawę z faktu, iż prawdziwy, silny wojownik nie będzie bawił się w zielonych paprociach i ziółkach. Stara się przy każdej styczności z fauną okazywać swoją pogardą, a mimo to z chęcią dowiedziałaby się czegoś więcej. Na pokaz jednak woli zgrywać znudzoną, kiedy tylko ktokolwiek zaczyna jej tłumaczyć idee tych wszystkich medycznych spraw.)
Charakter: Pierwsze co w swym życiu usłyszała, to słowa ”Twarda jak skała”. Na początku nie rozumiała nic i sama nawet nie wiedziała, co to oznaczało. Kiedy zaczęła pojmować więcej, a sens tego zdania został jej ujawniony, uznała, że imię ją w jakiś sposób obowiązuje do tego, by być wręcz niezniszczalną. Od pierwszego oddechu zaczęła mierzyć wyżej niż powinna. Stawia wobec siebie samej ogromne oczekiwania, a ich niezrealizowanie potrafi wprawić ją w wybuch furii. Co prawda zamiast płakać, popada w pewną złość i potrafi własną winą obrzucać wszystkich dookoła, nawet kiedy wie, że nie powinna. Za każdym razem gdy podnosi głos, wyzwala buzujące w niej emocje i odczuwa swego rodzaju ulgę. Pustka uczuciowa jest u niej stanem wręcz sekundowym. Po prostu trwa to dosyć krótki moment, gdyż nie było jeszcze takiej chwili, w której byłaby całkowicie spokojna. Jest niezwykle uparta, co w parze z szybkim podejmowaniem decyzji bez przemyślenia ich konsekwencji, daje mieszankę wybuchową, w postaci wiecznie napuszonej Skały. Potrafi obrazić się bez powodu na wszystko, a przy tym zwyzywać każdego i to bez przekleństw. Będąc niedojrzałą, wydaje się mieć wiecznie stereotypowy żeński foch nawet, gdy nic złego nie dzieje się w jej najbliższym otoczeniu. Problemy stwarza z niczego, a do tego bywa przewrażliwioną perfekcjonistką, więc jeśli coś nie wyjdzie jej idealnie, to ma kolejny powód do bycia wkurzoną.
W stosunkach z innymi kotami bywa różna. Inaczej zachowuje się wobec tych, z którymi ma bliższe relacje, choć i tak bywa opryskliwa, pomimo np. więzów rodzinnych. Zdecydowanie gardzi kotami cichymi i wycofanymi ze społeczeństwa, gdyż w żaden sposób nie jest w stanie pojąć, jak ktoś taki mógł kiedykolwiek zostać wojownikiem, u którego główna cecha to odwaga. Nie wyobraża sobie, by nieśmiały kot odznaczał się tym. Skała ma bowiem w kwestiach empatii dosyć ograniczone rozumowanie. Dla niej wszystko jest proste i nie widzi problemu w byciu otwartym osobnikiem. Niezbyt lubi słuchać o czyiś smutnych historiach i traumach. Swoje szare komórki uruchamia przy jakichkolwiek pracach na rzecz klanu. Po prostu pragnie jak najprędzej dorosnąć i stać się wojownikiem, by pokazać wszystkim swoją użyteczność.  Nie lubi chodzić na skróty, zawsze stara się obrać jak najbardziej efektywną drogą do sukcesu, niezależnie od tego, ile czasu na zrealizowanie danego planu potrzebuje. Przez to nigdy nie marnuje wolnego czasu i potrafi znaleźć sobie jakieś zajęcie. Zawsze zaczyna się stresować, kiedy nachodzi ją myśl, że się nudzi.
Jest strasznie marudna. Momentami zrzędzi gorzej, niż stara kotka. Bywa gadatliwa, ale potrafi też wysłuchać kogoś, jeśli uzna, iż jest to jakaś wartościowa dla niej wiadomość. Czasami to zwykła ignorantka, dla której ważny jest tylko jej własny sukces. Nie dąży jednak po trupach do celu. Wyjątek stanowią przeszkody na jej drodze, które są niezwykle irytujące. Poza tym w głębi duszy jest cząstka bardzo miłej koteczki, która na wierzch wychodzi dosyć rzadko, ze względu na jej niezliczone ambicje. Uznała, że będąc miła nic w życiu nie ugra i nie ma sensu takiej zgrywać.

Wygląd:
  • Ogólny opis – Czarna niczym noc barwa sierści, to pierwsze co rzuca się w oczy u tej puszystej kulki. Nie ma na sobie żadnych białym plamek bądź ciemniejszych pręg, które nadały by jej ciału lepszej widoczności w późniejszych porach dnia. Począwszy od góry, z czubka owalnej głowy widnieją dwa uszka, średnich rozmiarów, za to ze sporym owłosieniem w wewnętrznej części. Po bokach pyska odstaje jeszcze większa ilość futra, co nadaje jej wrażenia wielkiej i szerokiej głowy. Ciemnobrązowe, duże oczy wręcz zlewają się swym odcieniem z resztą ciała, co często czyni ją niewidoczną. Wydają się mieć w sobie zlepek wielu emocji, z naciskiem na dominację zawziętości, złości i pogardy.  Mały, różowy nosek i krótkie, cienkie wąsy.  Nawet na szyi widoczne jest nadmierne występowanie kłaków. Klatkę ma zawsze wysuniętą do przodu, co przy jej wysokim wzroście, czyni ją wiecznie dumną i pewną siebie. Długowłose futro sprawia, iż wydaje się być masywnej postury. W rzeczywistości ma dosyć wątłą budowę ciała, przykrytą grubą warstwę gęstej sierści. Najwięcej mięśni ma w łapach, które zdecydowanie są najbardziej rozbudowaną częścią jej ciała. Nawet jako mały szkrab są na tyle potężne, by uderzenie nimi mogło sprawić dosyć spory ból. Uwielbia wymachiwać nimi na oślep, pusząc się przy tym, gdyż daje jej to poczucie pewnego rodzaju potęgi. Zazwyczaj chowa wtedy pazury, by przypadkiem nie zrobić komuś niepotrzebnej krzywdy, za którą potem musiałaby słuchać wielu bezużytecznych kazań, na temat jej nieodpowiedzialnego zachowania. Ma bardzo mięciutki brzuszek, co wynika z kolejnego nadmiaru futra na jej całym ciele. Grzbiet ma charakter lekko zaokrąglonego, aczkolwiek to kolejna iluzja wywołana gęstą sierścią. Ogon jest wyjątkowo długi i gruby, co czasami wywołuje w niej sporej dawki irytację, kiedy ciągnie się za nią po ziemi. Z tego powodu też stara się go zawsze prostować, choć jego koniec jest lekko zgięty i ściąga go ku podłożu.
  • Kolor sierści – jednolita czarna
  • Długość sierści -  długa
  • Kolor oczu - brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec – Modrzewiowa Kora[Tatko sprawia  wrażenie miłego. Kotka wobec niego ma mieszane uczucia, gdyż wydaje jej się czasami dziwny i kompletnie niezrozumiały, przez co nie zawsze potrafi ujrzeć w nim tę „twardą skałę”, jaką powinien być każdy szanujący się wojownik. Nie potrafi wyrobić sobie o nim stabilnego zdania, dlatego zawsze podchodzi do niego z zachowaną ostrożnością, bo nie wie, czego mogłaby się po nim spodziewać.  ]
  • Matka –Borsuczy Krok[W oczach Skały to właśnie ona jest przykładem prawdziwej wojowniczki. Od początku wydawała jej się twarda, i choć nie dostaje od niej zbyt wiele uwagi, prędko stała się dla niej wzorem do naśladowania. Chciałaby tak jak ona budzić strach samym swym wyglądem, gdyż ta dorosła wojowniczka Klanu Wilka jest naprawdę masywną istotą. Skała często się puszy, w efekcie czego choć trochę przypomina szeroką rodzicielkę.  ]
  • Rodzeństwo – Jastrząb[Brat, którego darzy pewną sympatią nawet wtedy, kiedy nie jest do końca miły wobec niej. Z pewnością go lubi, choć zdarzają się momenty, gdy bańka jej siostrzanej miłości pęka.]
  • Partner – Obecnie za młoda, a i przy braku szczęścia trafiła by na kogoś miękkiego, co byłoby karygodne, jeśli chce zyskać miano najtwardszego kota w klanie, więc będzie musiała te kwestie przemyśleć, jak już dorośnie.
  • Potomstwo -  brak
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Wilka, jako córka Borsuczego Kroku i Modrzewiowej Kory.  Ma brata Jastrzębia, Poza tym ustawiła sobie jako życiowy cel być najtwardszą kotką w klanie, choć sama jeszcze w pełni nie rozumie, w jakim znaczeniu i w jaki sposób chce to osiągnąć. Nie myśli nad tym zbytnio, gdyż po prostu wymyśliła sobie coś takiego i nie zrezygnuje z tego zbyt prędko.

                                                           Punkty umiejętności:                                                         
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: witto59@gmail.com

* * *

2 komentarze: