BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 marca 2019

Żurawinowy Krzew urodziła!

Żurawinowy Krzew urodziła trzy zdrowe kocurki i jedną przepiękną koteczkę!


Wyderka
Szuwarek

Bóbr



Mokry
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: kocię
Poziom medyczny:
Charakter: Ogólnie nie da się go określić. Mokry nie wie jeszcze dokładnie, co go nazbyt ekscytuje, jednak pewny jest swojego pociągu do odkrywania. Tylko czeka na dogodny moment, by wychylić nosek z norki i zacząć poszukiwania nowych rzeczy, zapachów i oczywiście wielu nauk, które również znajdą miejsce w jego kociakowych zainteresowaniach. Lubuje sobie towarzystwo kogoś, kogo zna, unika obcych pyszczków, gdyż bezpośrednia konfrontacja przyprawia go o strach, niepewność i przede wszystkim o uczucie bezsilności, gdy obcy kot obarcza go zadaniami bądź przytłacza go. Nie wie jak ma się zachować. W przyszłości zamierza przełamać tę barierę. Mokry nie jest egocentrykiem, wręcz przeciwnie - woli odkryć drogą prób i błędów w czym się specjalizuje, by później szlifować swoje umiejętności. W towarzystwie znajomych kotów jak większość kociąt rozpiera go energia, chętnie bawi się lub uczy. Gdy na jego drodze stanie ktoś nowy - nie znaczy to, że Mokry od razu go skreśli, bo się boi, raczej z upływem czasu ciekawość weźmie górę, a kocurek sam zacznie się kręcić dookoła. Nigdy nie polował, nie bawił się nawet w łapanki, jest typem obserwatora, ale jeśli coś przykuje jego uwagę, pobiegnie chcąc to zbadać. Odrzucając na bok strach, kocurek próbuje poznać świat, a po drodze odkryć kim jest i w czym będzie dobry, ba, może nawet świetny? Nie lubi rozłąki, dłuższą chwilę zajmuje mu przywiązanie się do innego kota, jednak będzie to więź mocna i wyjątkowa. Generalnie, Mokry zamiast łapać i zjadać ryby, wolałby się z nimi przyjaźnić, kocurek nie widzi czegoś złego w zabijaniu dla pożywienia, ale chętnie miałby do zabawy takiego wróbelka. Chociażby żeby móc skakać i gryźć jego skrzydełka, przecież dla nauki wszystko, prawda? Złości się, gdy ktoś chociażby spróbuje pociągnąć go za ogonek, lub pobrudzi mu jego jaśniutki brzuszek. Mokry to czyścioszek, najbardziej dba o biały brzuch, by nie miał na sobie jakiegoś błota! Pomimo bycia dzieckiem, nie ma nadmiaru energii. Chętnie by odpoczywał i obserwował okolice, ale jeśli trzeba, użyje wszystkich mięśni by nadążyć za resztą. Chętnie trenuje, lubi poznawać nowe sztuczki. Myśli, że jeśli spotka dwunoga, to będzie się go bał.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Krótkie futro pokryte odmianą niebieskiego, z przejaśnieniami. Srebrne, tygrysie pasma na plecach, ogonie, łapach i głowie. Futerko na brzuszku jest śnieżnobiałe. Nosek i pazurki białe.
  • Kolor sierści - Niebieski pręgowany tygrysio srebrny z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu -  niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Deszczowy Poranek
  • Matka - Żurawinowy Krzew (biologiczna, Klan Nocy), Sosnowa Kora (adopcyjna)
  • Rodzeństwo - Tonące Słońce, Deszczowe Futro, Łzawy Taniec (pierwszy miot, nie zna), Szuwarek, Wyderka i Bóbr z Klanu Nocy. Niezapominajka (adoptowana siostra)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok -  ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: HW - 200lis, e-mail: tae@onet.com.pl

WYDERKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Wyderka jest po prostu zwykłym dzieciakiem, chętnym do zabaw z rówieśnikami. Jednak, prócz tych kocięcych cech, kotka od marzy o byciu niekwestionowanym liderem i pomiataniu resztą klanowiczów. Wyderka, przynajmniej na pierwszy rzut oka, jest po prostu zwykłym dzieciakiem, chętnym do zabaw z rówieśnikami. Jednak, prócz tych kocięcych cech, kotka od marzy o byciu niekwestionowanym liderem i pomiataniu resztą klanowiczów. Dlatego też, stara się wyrobić sobie opinię tej ,,silnej'' wśród reszty młodzików, by Ci zawsze za nią podążali i razem terroryzowali tych, którzy nie opowiedzieli się po stronie córki Deszczowego Poranka. Cóż, niebieska nie lubi słabeuszy, czy też tych, którzy są co prawda duzi i umięśnieni, ale nie opowiedzieli się po jej stronie, przez co najnormalniej w świecie tamci mają ,,przechlapane'', gdyż Wyderka nie szybko zapomina zdrady.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Kotka jest ogromnym, dość umięśnionym jak na swój wiek dzieciakiem o dość długiej, niemiłej w dotyku, sierści. Oczka, niewielkie i o zawsze wściekłym wyrazie przybrały u niej jaskrawożółty kolor, będąc dość widoczny w śród w miarę jasnego futerka, ,,podkolorowanego'' gdzie nie gdzie białymi plamkami, różnego kształtu i wielkości.
  • Kolor sierści - niebieski, pręgowanie cętkowanie z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Matka - Żurawinowy Krzew
  • Ojciec - Deszczowy Poranek
  • Rodzeństwo - Bóbr, Mokry, Szuwarek, Deszczowe Futro, Łzawy Taniec, Tonące Słońce (*)
  • Partner- brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie:

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Urodzona w klanie
Punkty umiejętności:

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok -  ///

Upomnienia:0/3
Właściciel: karo.bubu@interia.pl

SZUWAREK
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy 
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: brak, Szuwarek nie jest zbyt zainteresowany roślinami. 
Charakter: Kocurek zwany Szuwarkiem jest bardzo podobny do owej trzciny od której nosi imię. Jest spokojny, miauczy cichutko i malutko, jednak porwany przez wicher emocji potrafi rozkrzyczeć się na dobre, piszcząc i tupiąc łapkami domagając się swoich racji. Mimo młodego wieku czuć jego ogromny temperament który dopiero się kształtuje. Jasna jest jedna rzecz: nigdy nie zgaśnie.
Szuwarek odziedziczył po ojcu dość leniwą naturę. Uwielbia spać i wylegiwać się przy ciepłym boku swojej mamy. Tylko jedna rzecz może go wyrwać od tej czynności: wyzwania. Oj tak, mały Szuwarek to poszukiwacz przygód. Jest pierwszy na wyprawy i wciskanie swojego nosa tam gdzie nie trzeba. To kłopotliwe ale bardzo kulturalne kocie, które nie boi się stawić czoła niebezpieczeństwu. Bywa narwany, ale większość czasu przesypia.
Cóż więcej z niego wyrośnie, tego nie potrafi powiedzieć nikt. Może stać się największą chwałą klanu, albo jego zgubą.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szuwarek nie jest zbyt wysoki, ani nazbyt niski, jest w sam raz. Nie wyróżnia się prawie niczym, po za swoimi dużymi uszami i trójkątnym futerkiem na polikach które sterczy sztywno. Kocurek jest szczuplejszy niż normalny kociak, ale jest ledwo widoczne. Jest po prostu bardzo przeciętny. Bure łatki zajmują dużą część jego ciała, szczególnie ta przykrywająca jego tylną część, ciągnąca się od zadu, po łapy i ogonek. Jego futerko wydaje się nieco szorstkie, szczególnie jak na kociaka którym jest. 
  • Kolor sierści - czarna pręgowana tygrysio
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte, niemal złote.
Rodzina: 
  • Ojciec - Deszczowy Poranek, jego ukochany tatuś. Kocurek uwielbia spędzać z nim czas, bawić się oraz słuchać jego opowieści. Ma go za swój wzór, nawet jeśli kocur rzadko ich odwiedza. 
  • Matka - Żurawinowy Krzew (prawdziwa), Szuwarek nie zna kotki. Za swoją prawdziwą mamę uznaje Sosnową Korę, mimo iż dobrze wie, że nie jest jego matką. 
  • Rodzeństwo - kocurek sądzi, że posiada jednego braciszka: Mokrego, oraz siostrzyczkę Niezapominajkę. Nie ma jednak pojęcia, że w klanie Nocy rośnie druga część jego rodzeństwa, Wyderka i Bóbr. Natomiast ze swoim starszym rodzeństwem, Łzawym Tańcem, Tonącym Słońcem i Deszczowym Futrem, nie ma prawie kontaktu, nie wie o ich istnieniu. 
  • Partner - brak, za malutki!
  • Potomstwo - nope
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Szuwarek jest owocem miłości dwójki kotów z różnych klanów. Tym razem, zamiast znaleźć się w klanie matki, tak jak poprzednie rodzeństwo, trafił pod skrzydła ojca. Jego historia dopiero się rozpoczyna.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Anubis

BÓBR
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Bóbr jest.... no. Niezbyt podobny do tego zwierzęcia, po którym został nazwany. Przecież one są pracowite, on? Posłuchajcie. Kocur ten jest dość leniwy, co on oczywiście nazwie "zbieraniem", bądź "regenerowaniem sił". Oczywiście dość łatwo go zaciągnąć do zabawy, bądź jakiegoś wysiłku.... za pomocą podstępy. Lecz gdy tylko nadarzy się okazja do tego by wywalić się do góry brzuchem - on będzie pierwszy. Bober uwielbia jeść. Nie ważne kiedy i w jakiej porze, on zawsze znajdzie w brzuchu dodatkowy żołądek, w końcu jedzenie to świętość!  A niech mu ktoś tylko spróbuje je zabrać sprzed nosa, to jest gotowy pogryźć łapy takowego cwaniaczka. Poza tym wszystkim, syn Żurawiny wydaje się gburowaty na pierwszy rzut oka, jednak jest zupełnie inaczej. W rzeczywistości kocurek lubi spokojnie porozmawiać, w końcu jest dość pogodnym osobnikiem, gdy rozmowa nie wymaga od niego jakoś dużego wysiłku. A gdyby tak jeszcze wpleść do tego wspólne leniuchowanie - oj, on jest w raju.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Kocurek jest dość pokaźnych gabarytów. I to wcale nie przez to że tyle je... wcale. Całe jego cialo pokrywa srebrzysta sierść poprzecinana czarnymi pręgami. Na jego przednich łapach są krótkie skarpetki, tak samo jak na piersi i pysku rozlewa się biel. Rowniez od połowy po sam koniuszek jest biel. Na jego pogodnym pyszczku widać żółte ślepia
  • Kolor sierści - Niebieska srebrna pręgowana tygrysio z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - Żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Deszczowy Poranek
  • Matka - Żurawinowy Krzew 
  • Rodzeństwo - Z pierwszego miotu: Łzawy Taniec, Deszczowy Poranek, Tonące Słońce (*), Z tego samego miotu: Wyderka, Mokry i Szuwarek, tych dwóch ostatnich nie zna
  • Partner - Brak
  • Potomstwo - Brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///
Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz