BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 marca 2019

Żurawinowy Krzew urodziła!

Żurawinowy Krzew urodziła trzy zdrowe kocurki i jedną przepiękną koteczkę!


Wyderka
Szuwarek

Bóbr



Mokry
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: kocię
Poziom medyczny:
Charakter: Ogólnie nie da się go określić. Mokry nie wie jeszcze dokładnie, co go nazbyt ekscytuje, jednak pewny jest swojego pociągu do odkrywania. Tylko czeka na dogodny moment, by wychylić nosek z norki i zacząć poszukiwania nowych rzeczy, zapachów i oczywiście wielu nauk, które również znajdą miejsce w jego kociakowych zainteresowaniach. Lubuje sobie towarzystwo kogoś, kogo zna, unika obcych pyszczków, gdyż bezpośrednia konfrontacja przyprawia go o strach, niepewność i przede wszystkim o uczucie bezsilności, gdy obcy kot obarcza go zadaniami bądź przytłacza go. Nie wie jak ma się zachować. W przyszłości zamierza przełamać tę barierę. Mokry nie jest egocentrykiem, wręcz przeciwnie - woli odkryć drogą prób i błędów w czym się specjalizuje, by później szlifować swoje umiejętności. W towarzystwie znajomych kotów jak większość kociąt rozpiera go energia, chętnie bawi się lub uczy. Gdy na jego drodze stanie ktoś nowy - nie znaczy to, że Mokry od razu go skreśli, bo się boi, raczej z upływem czasu ciekawość weźmie górę, a kocurek sam zacznie się kręcić dookoła. Nigdy nie polował, nie bawił się nawet w łapanki, jest typem obserwatora, ale jeśli coś przykuje jego uwagę, pobiegnie chcąc to zbadać. Odrzucając na bok strach, kocurek próbuje poznać świat, a po drodze odkryć kim jest i w czym będzie dobry, ba, może nawet świetny? Nie lubi rozłąki, dłuższą chwilę zajmuje mu przywiązanie się do innego kota, jednak będzie to więź mocna i wyjątkowa. Generalnie, Mokry zamiast łapać i zjadać ryby, wolałby się z nimi przyjaźnić, kocurek nie widzi czegoś złego w zabijaniu dla pożywienia, ale chętnie miałby do zabawy takiego wróbelka. Chociażby żeby móc skakać i gryźć jego skrzydełka, przecież dla nauki wszystko, prawda? Złości się, gdy ktoś chociażby spróbuje pociągnąć go za ogonek, lub pobrudzi mu jego jaśniutki brzuszek. Mokry to czyścioszek, najbardziej dba o biały brzuch, by nie miał na sobie jakiegoś błota! Pomimo bycia dzieckiem, nie ma nadmiaru energii. Chętnie by odpoczywał i obserwował okolice, ale jeśli trzeba, użyje wszystkich mięśni by nadążyć za resztą. Chętnie trenuje, lubi poznawać nowe sztuczki. Myśli, że jeśli spotka dwunoga, to będzie się go bał.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Krótkie futro pokryte odmianą niebieskiego, z przejaśnieniami. Srebrne, tygrysie pasma na plecach, ogonie, łapach i głowie. Futerko na brzuszku jest śnieżnobiałe. Nosek i pazurki białe.
  • Kolor sierści - Niebieski pręgowany tygrysio srebrny z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu -  niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Deszczowy Poranek
  • Matka - Żurawinowy Krzew (biologiczna, Klan Nocy), Sosnowa Kora (adopcyjna)
  • Rodzeństwo - Tonące Słońce, Deszczowe Futro, Łzawy Taniec (pierwszy miot, nie zna), Szuwarek, Wyderka i Bóbr z Klanu Nocy. Niezapominajka (adoptowana siostra)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok -  ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: HW - 200lis, e-mail: tae@onet.com.pl

WYDERKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Wyderka jest po prostu zwykłym dzieciakiem, chętnym do zabaw z rówieśnikami. Jednak, prócz tych kocięcych cech, kotka od marzy o byciu niekwestionowanym liderem i pomiataniu resztą klanowiczów. Wyderka, przynajmniej na pierwszy rzut oka, jest po prostu zwykłym dzieciakiem, chętnym do zabaw z rówieśnikami. Jednak, prócz tych kocięcych cech, kotka od marzy o byciu niekwestionowanym liderem i pomiataniu resztą klanowiczów. Dlatego też, stara się wyrobić sobie opinię tej ,,silnej'' wśród reszty młodzików, by Ci zawsze za nią podążali i razem terroryzowali tych, którzy nie opowiedzieli się po stronie córki Deszczowego Poranka. Cóż, niebieska nie lubi słabeuszy, czy też tych, którzy są co prawda duzi i umięśnieni, ale nie opowiedzieli się po jej stronie, przez co najnormalniej w świecie tamci mają ,,przechlapane'', gdyż Wyderka nie szybko zapomina zdrady.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Kotka jest ogromnym, dość umięśnionym jak na swój wiek dzieciakiem o dość długiej, niemiłej w dotyku, sierści. Oczka, niewielkie i o zawsze wściekłym wyrazie przybrały u niej jaskrawożółty kolor, będąc dość widoczny w śród w miarę jasnego futerka, ,,podkolorowanego'' gdzie nie gdzie białymi plamkami, różnego kształtu i wielkości.
  • Kolor sierści - niebieski, pręgowanie cętkowanie z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Matka - Żurawinowy Krzew
  • Ojciec - Deszczowy Poranek
  • Rodzeństwo - Bóbr, Mokry, Szuwarek, Deszczowe Futro, Łzawy Taniec, Tonące Słońce (*)
  • Partner- brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie:

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Urodzona w klanie
Punkty umiejętności:

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok -  ///

Upomnienia:0/3
Właściciel: karo.bubu@interia.pl

SZUWAREK
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy 
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: brak, Szuwarek nie jest zbyt zainteresowany roślinami. 
Charakter: Kocurek zwany Szuwarkiem jest bardzo podobny do owej trzciny od której nosi imię. Jest spokojny, miauczy cichutko i malutko, jednak porwany przez wicher emocji potrafi rozkrzyczeć się na dobre, piszcząc i tupiąc łapkami domagając się swoich racji. Mimo młodego wieku czuć jego ogromny temperament który dopiero się kształtuje. Jasna jest jedna rzecz: nigdy nie zgaśnie.
Szuwarek odziedziczył po ojcu dość leniwą naturę. Uwielbia spać i wylegiwać się przy ciepłym boku swojej mamy. Tylko jedna rzecz może go wyrwać od tej czynności: wyzwania. Oj tak, mały Szuwarek to poszukiwacz przygód. Jest pierwszy na wyprawy i wciskanie swojego nosa tam gdzie nie trzeba. To kłopotliwe ale bardzo kulturalne kocie, które nie boi się stawić czoła niebezpieczeństwu. Bywa narwany, ale większość czasu przesypia.
Cóż więcej z niego wyrośnie, tego nie potrafi powiedzieć nikt. Może stać się największą chwałą klanu, albo jego zgubą.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szuwarek nie jest zbyt wysoki, ani nazbyt niski, jest w sam raz. Nie wyróżnia się prawie niczym, po za swoimi dużymi uszami i trójkątnym futerkiem na polikach które sterczy sztywno. Kocurek jest szczuplejszy niż normalny kociak, ale jest ledwo widoczne. Jest po prostu bardzo przeciętny. Bure łatki zajmują dużą część jego ciała, szczególnie ta przykrywająca jego tylną część, ciągnąca się od zadu, po łapy i ogonek. Jego futerko wydaje się nieco szorstkie, szczególnie jak na kociaka którym jest. 
  • Kolor sierści - czarna pręgowana tygrysio
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte, niemal złote.
Rodzina: 
  • Ojciec - Deszczowy Poranek, jego ukochany tatuś. Kocurek uwielbia spędzać z nim czas, bawić się oraz słuchać jego opowieści. Ma go za swój wzór, nawet jeśli kocur rzadko ich odwiedza. 
  • Matka - Żurawinowy Krzew (prawdziwa), Szuwarek nie zna kotki. Za swoją prawdziwą mamę uznaje Sosnową Korę, mimo iż dobrze wie, że nie jest jego matką. 
  • Rodzeństwo - kocurek sądzi, że posiada jednego braciszka: Mokrego, oraz siostrzyczkę Niezapominajkę. Nie ma jednak pojęcia, że w klanie Nocy rośnie druga część jego rodzeństwa, Wyderka i Bóbr. Natomiast ze swoim starszym rodzeństwem, Łzawym Tańcem, Tonącym Słońcem i Deszczowym Futrem, nie ma prawie kontaktu, nie wie o ich istnieniu. 
  • Partner - brak, za malutki!
  • Potomstwo - nope
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Szuwarek jest owocem miłości dwójki kotów z różnych klanów. Tym razem, zamiast znaleźć się w klanie matki, tak jak poprzednie rodzeństwo, trafił pod skrzydła ojca. Jego historia dopiero się rozpoczyna.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Anubis

BÓBR
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Bóbr jest.... no. Niezbyt podobny do tego zwierzęcia, po którym został nazwany. Przecież one są pracowite, on? Posłuchajcie. Kocur ten jest dość leniwy, co on oczywiście nazwie "zbieraniem", bądź "regenerowaniem sił". Oczywiście dość łatwo go zaciągnąć do zabawy, bądź jakiegoś wysiłku.... za pomocą podstępy. Lecz gdy tylko nadarzy się okazja do tego by wywalić się do góry brzuchem - on będzie pierwszy. Bober uwielbia jeść. Nie ważne kiedy i w jakiej porze, on zawsze znajdzie w brzuchu dodatkowy żołądek, w końcu jedzenie to świętość!  A niech mu ktoś tylko spróbuje je zabrać sprzed nosa, to jest gotowy pogryźć łapy takowego cwaniaczka. Poza tym wszystkim, syn Żurawiny wydaje się gburowaty na pierwszy rzut oka, jednak jest zupełnie inaczej. W rzeczywistości kocurek lubi spokojnie porozmawiać, w końcu jest dość pogodnym osobnikiem, gdy rozmowa nie wymaga od niego jakoś dużego wysiłku. A gdyby tak jeszcze wpleść do tego wspólne leniuchowanie - oj, on jest w raju.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Kocurek jest dość pokaźnych gabarytów. I to wcale nie przez to że tyle je... wcale. Całe jego cialo pokrywa srebrzysta sierść poprzecinana czarnymi pręgami. Na jego przednich łapach są krótkie skarpetki, tak samo jak na piersi i pysku rozlewa się biel. Rowniez od połowy po sam koniuszek jest biel. Na jego pogodnym pyszczku widać żółte ślepia
  • Kolor sierści - Niebieska srebrna pręgowana tygrysio z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - Żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Deszczowy Poranek
  • Matka - Żurawinowy Krzew 
  • Rodzeństwo - Z pierwszego miotu: Łzawy Taniec, Deszczowy Poranek, Tonące Słońce (*), Z tego samego miotu: Wyderka, Mokry i Szuwarek, tych dwóch ostatnich nie zna
  • Partner - Brak
  • Potomstwo - Brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///
Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz