BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 marca 2019

Nowy członek Klanu Klifu! (NPC)


Niebiańska Łapa | Uczeń



Poprzednie imiona: Niebo
Wiek: 6 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu [wcześniej pieszczoch oraz samotnik]
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: I [Nauczył się podstaw poprzez naukę u matki]
Charakter: Niebiański Lot to kocur nad wyraz osobliwy. Po pierwsze trzeba wspomnieć, że jeśli chodzi o relacje z innymi kotami, to jest on naprawdę oziębły, trzyma ogromny dystans i nie pozwoli do siebie podejść, chyba, że jesteś jego mentorką, albo Rubinką, którą to bardzo lubi traktuje jak siostrę. Kocur wydaje się być wyraźnie zimny, co jest nad wyraz trafne. Rzadko kiedy pokazuje swoje zmartwienie, zakłopotanie czy też strach, trzeba więc naprawdę się napocić, by ogarnąć, jaką emocja aktualnie emanuje, a nie jest to łatwe! Młodziak ma też woje zdanie i naprawdę ciężko jest narzucić mu inne racje, czy też opinię, których potrafi nigdy nie zmieniać. Jest realistą, twardo chodzi po ziemi i trzyma się jej zewsząd pazurami. Jednakże, ma pewną negatywną cechę, a raczej dwie - Lot potrafi bowiem wpaść w stan melancholii w najmniej odpowiednim momencie, czy też odpłynąć w swoich rozmyślaniach, przez co może ignorować rozmówcę, mimo, iż nie robi tego celowo.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Niebiański Lot to wysoki, dobrze zbudowany kocur z szeroką klatką piersiową oraz krótkim futrem, które sterczy we wszystkie strony świata i bardzo często ma się okazję zobaczyć je utetłane błotem, bowiem Niebo ma w czterech literach higienę ciała. Kocur posiada dość toporny wyraz pyska oraz małe - bladoniebieskie ślepia, które dokładnie obserwują każdy krok intruza. Jego cialo pokrywa w większym stopniu biel, która przez jego awersję do czystości przypomina często szarość, nie mniej - da się na nim dostrzec cynamonowe plamy, szczególnie w okolicach klatki piersiowej, policzków oraz łap, z czego lewą tylną łapkę ma całą cynamonową od palców aż po samo udo. Lot, tak jak w przypadku Rubinki, posiada pręgowanie bengalskie, zaś jego znakiem rozpoznawczym jest brak ogona, co mocno dziwi inne koty.
  • Kolor sierści - Cynamonowy arlekin pręgowany bengalsko
  • Długość sierści - Krótka
  • Kolor oczu - Niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Puszczyk [nigdy go nie poznał, nawet nie zamierza szukać ojca, uważa, że to niepotrzebne, skoro nawet nie zamierzał pojawić się w jego życiu
  • Matka -  Milka [kochana mama, jednak nie wie co się z nią działo po opuszczeniu domu]
  • Rodzeństwo - Pepuś, Dąbek i Kłębuszek
  • Partner - Brak, nie interesują go kotki, są zbyt upierdliwe i nachalne, kocur uważa, ze wystarczy, ze musi się zająć swoim ogonem
  • Potomstwo - Brak
Mentor: Jaszczurczy Język
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Jego historia nie jest straszna, tragiczna ani nic z tych rzeczy! Ot, mała pierdoła, która nota bene była przyjaciółką nieba, a konkretniej mowa tu o Rubince, wywlekła go z domu na poznawanie świata. Problem jednak pokazał się wtedy, gdy młodziki zabłądziły tak bardzo, że nie potrafili ocenić gdzie wschód a gdzie zachód. Rubin wzruszyła wiec barkami i ciągnąc za łapę niezadowolonego kocura, ruszyli hen w nieznane! Dwa księżyce później dotarli do Klanu Klifu gdzie zostali przyjęci i otrzymali, ich zdaniem, dziwaczne imiona, które częściowo nawiązywały do ich starych, ale kończyły się na człon "Łap". Czas pokaże co będzie dalej i czy dwójka młodych kotów odnajdzie się w nowym świecie
Punkty umiejętności: 
  • siła - 30
  • szybkość - 12
  • zwinność - 25
  • skok - 13
Właściciel: Postać NPC
Przywilej cechy bonusowej: rozjaśniona sierść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz