BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 czerwca 2014

URDZIKOWY DESZCZ


OGÓLNE
URDZIKOWY DESZCZ
*Poprzednie imiona: Urdzik > Urdzikowy Deszcz
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik 

- - - -

Właściciel: balwanekistniejetuitam@gmail.com | Bałwanek #5200
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nie jest on jakimś wyróżniającym się kotem, jako jeszcze młody i nieporadny kociak. W porównaniu z rodzeństwem jest dość wysoki oraz nie aż taki chudy i najpewniej wyrośnie na postawnego kota. Jego czarne futro jest całkowicie ciemne tylko przy uszach, ogonie, łapach i pysku, gdzie indziej jest odrobinę jaśniejsze. Ma półdługą sierść, o którą stara się dbać jak najlepiej. Posiada morskie oczy, które jemu osobiście się dość podobają.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czarny point tonkijski mitted
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie

CHARAKTER

Urdzik z reguły wydaje się, że jest spokojny i ułożony. Nie mówi za dużo a nawet mniej niż powinien, jego wypowiedzi są krótkie, ale dość dobrze zbudowane, jeśli nie jest zbytnio zirytowany, bo wtedy potrafi rzucać słowa bez opamiętania. Swoje obowiązki wykonuje sumiennie, najdokładniej jak umie i chce być najlepszy jak potrafi. Sądzi, że jest dość mądry oraz fajny, lecz nie chce się tym przechwalać, tylko być z boku, nie wyróżniać się z tłumu. Ale jednak kiedy ktoś obrazi jakiegokolwiek członka jego rodziny... Choćby źle spojrzał, krzywo się popatrzył, on już był przy nim, gotowy by pełen furii zaatakować oponenta. Bo mimo jego względnego grzecznego zachowania, jest istną bestią, a jego wybuchowy charakter ukazuje się wtedy, kiedy ktoś obrazi kogoś mu bliskiego. Wtedy jest nie do zniesienia, przygotowany by wytknąć przeciwnikowi jego błędy, jego wady a nawet zlać go za głupie zachowanie. Przez ten charakter jest niejako samozwańczym ochroniarzem rodzinki, bo uważa, że powinien chronić wszystkich wokół niego. Trudno go uspokoić gdy już się wkurzy maksymalnie jak potrafi, ale gdy to rodzeństwo mu coś zarzuci czy skarci, będzie znowu zachowywać się jak potulny baranek, skruszony i chętny przeprosić za jakikolwiek akt przemocy.

MORALNOŚĆ

Mimo ogólnej wiary w Klan Gwiazd i niechęć do łamania kodeksu wojownika, zrobiłby wszystko by chronić ich rodzinę. Nawet gdyby był to straszliwy czyn, dał by prędzej czy później radę go wykonać, bo czuje odpowiedzialność za rodzeństwo.

CIEKAWOSTKI

- mimo swojego wybuchowości, lubi zgłębiać szczegóły, przez co interesują go na przykład kwiatki, małe kamyczki czy piórka, bo podoba mu się jak się od siebie różnią - nie lubi kukułek, bo zbyt go irytują

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: nie potrafi utrzymać emocji, tropienie, słabe umiejętności dyplomatyczne
Mocne strony: walka, polowanie, skradanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Truskawkowa Grządka [nie wie, że to jego ojciec, ale jest całkiem miły!]
Matka - Wilcza Pogoń [wspaniała mama, kocha ją nad życie i jeśli ktoś jej coś zrobi, nie da mu spokoju]
Rodzeństwo - Wilczek [jest dla niego neutralny i jedynie stara się nie być aż tak opiekuńczy w stosunku do niego, bo mogłoby to Wilczkowi w końcu zepsuć dobre imię], Igła [mimo jej mądrości i rozsądku, dalej uważa że musi się nią opiekować, jeszcze ze względu na te dziwne łyse placki, które uważa za chorobę], Daglezja [uwielbia siostrę, bo nie jest taka strachliwa i nie musi się martwić tak o nią], Lisek [chęć chronienia jej jest dość mocna, bo mimo jej z reguły potężnego imienia, nie jest pewien czy jest taka silna], Aksamitka [bardzo chce się nią opiekować, bo sądzi że nawet krucho się nazywa, bo w końcu jak kwiatek (co z tego, że on też) i jest jej potrzebny dla ogólnego bezpieczeństwa]
Partner - może kiedyś będzie się zastanawiać
Potomstwo - nie planuje

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Kruczy Zmierzch
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Klifu.

WYJĄCY WILCZEK




OGÓLNE
WYJĄCY WILCZEK
*Poprzednie imiona: Wilczek >Wilcza Łapa>Wilczy Zew
 Płeć: Niebinarna (zaimki on/jego oraz oni/ich)
Orientacja: Niesprecyzowana
Przynależność: Klan Klifu > Samotnik >
Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Hachi 🌺#4999)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wilczy Zew to idealne połączenie ich pradziadków, których geny postanowiły wywalić dopiero w tym pokoleniu. Szeroka, łysawa klata odziedziczona po Wilczym Sercu mieni się przyozdobiona potem podczas ćwiczeń wykonywanych przez tegoż kota. Kwadratowa szczęka podkreślająca idealnie jego nienaganne rysy pyska jakby michał anioł mu po mordzie dłutem haratał. Nie można zapomnieć też o jego muskularnej budowie ciała, która przeszła na nich od dziadka i pradziadka. Na całe szczęście przyszedł też wzrost od strony babci, dzięki czemu nie wygląda jak cholerny klops z niedzielnego obiadku czy klocek z minecrafta. Smukłe łapy zakończone ostrymi jak brzytwa pazurami to ich znak rozpoznawczy; ponadto po babci posiada długi i smukły ogon, przypominający bicz. Nie można zapomnieć też o jakże ponętnym uśmiechu, który został im przekazany przez geny Wilczego Serca. Z pewnością uwiedzie tym niejedną uroczą istotkę.
Cechy szczególne - miejscowe łysienie (lycoi)
Kolor sierści - liliowy szylkret calico lynx point pręgowany tygrysio 
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Morskie

CHARAKTER
Wilk to spokojne wielkie ciele o dobrodusznym sercu, które jednak czasami ma swoje granice. Ogólnie jest to specyficzne stworzenie, niejednokrotnie uważane za chodzące dziwadło przez swoje ukrywanie emocji. Szylkret jest spokojny, naprawdę ciężko wyprowadzić ich z równowagi i póki co - żadnemu kotu to jeszcze się nie udało. Inteligentna bestia po przodkach - nie wierzy byle czemu a względem nowych znajomych zachowuje dużą dozę rezerwy. Doprawdy ciężko sprawić, aby Wilk zaufali komuś w stu procentach, będąc przy tym "kimś z zewnątrz"; tj. nie z rodziny. Dosyć śmiali, chętnie odkrywający nowe rzeczy, jednakże nie wchodzący w najgorsze gówno niczym ostatnie ciele. Zanim zrobią cokolwiek zastanawiają się, czy dany czyn przyniesie im jakiekolwiek korzyści, czy też im zaszkodzi. Większość rzeczy kalkuluje na chłodno, szczególnie gdy targają nimi emocje, którym nigdy nie pozwala się sterować.
Wygląd Wilka nie sprzyja opinii o nich. Będąc wielkim bydlęciem chcąc czy nie przyległa do nich łatka seby spod bloku, co niekoniecznie im się podoba, bo o ile tak - uderzyć umie, tak jednak nigdy nie zrobi tego dla własnej przyjemności czy też korzyści; przemocy można spodziewać się po wilku jedynie w skrajnych przypadkach, gdzie jest to jedyne wyjście. W głębi serduszka jest z nich wielkie softie, które uwielbia wszelkiego rodzaju pieszczoty - od liźnięć między uszami, po zwykłe wtulanie się w czyjeś futro, by zapomnieć o problemach dnia codziennego.

MORALNOŚĆ

Wilk są dosyć honorowym kotem, stawiając innych na pierwszym miejscu, tuż przed sobą. Wierzy, że w każdej chwili może spotkać ich jakaś tragedia, dlatego starają się być przygotowani. Będąc ostoją spokoju ciężko wyprowadzić ich z równowagi a tym bardziej doprowadzić do niehonorowych czynów. Wyjątkiem jest rodzeństwo, jeśli ktoś będzie chociaż bullyingować kogokolwiek z jego rodziny - jest w stanie obedrzeć ze skóry.

CIEKAWOSTKI

- Czasem smaruje swoje łyse placki błotem tylko po to, aby zakryć łysinę i nie odstawać od reszty rodzeństwa
- Uwielbia patrzeć w gwiazdy i samemu nazywać różne konstelacje
- Opowiadanie historyjek czy innych bajek przychodzi im nadzwyczajnie łatwo
- Uwielbia wodę, chętnie moczy w niej łapy 
- Będąc największym oraz najwyższym z miotu obrali sobie za cel chronić resztę rodzeństwa

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Zdecydowanie wielkość, przez swój rozmiar ma problemy z zadaniami, które polegają na lekkości oraz na wciskaniu się w ciasne pomieszczenia. Mają spory problem podczas zimy
Mocne strony: Ma dobrą kondycję oraz sporo pary w łapach. Może i nie są szybcy, za to jednak potrafią biegać na długie dystanse. Dobrze znoszą upały

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Truskawkowa Grządka [pan wujek medyk. Wilczek nie wiedzą, że kocur jest ich ojcem podobnie jak reszty miotu, jednakże nadal go uwielbiają. Pozwala im na wszystko tak, jak matka] 
Matka - Wilcza Pogoń [To od nich Wilczek wzięli swoje imię, zostając przy tym juniorem. Nie zmienia to faktu, że kochają matkę bezgranicznie]
Rodzeństwo - Iglasty Pęd, Lisi Ognik, Aksamitna Chmurka, Daglezjowa Igła i Urdzikowy Deszcz [rodzeństwo, za którym wskoczyliby w ogień gdyby zaszła taka potrzeba]
Partner - Nie widzi siebie w związkach ale co tam, zobaczymy
Potomstwo - *nerwowy kaszl*

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Srebrna Szadź
HISTORIA

Opętany przez Słodki Język Truskawkowa Grządka wykorzystał Wilczą Pogoń, niewinną kotkę, która zgodziła się mu pomóc w poszukiwaniu ziół, które jak określił kocur, są tak trudne do wykopania, że potrzeba więcej niż dwóch łap a także mięśni wojownika. Przerażona szylkretka nie mówiła nikomu o tym, co zaszło. Wie jednak, że to, co się stało nie było winą jej przyjaciela, przecież Truskawek mimo bycia czasem nieprzyjemnym w obyciu, nigdy by nie skrzywdził swojej przyjaciółki. W taki właśnie sposób na świecie pojawił się Wilczek wraz z piątką rodzeństwa. Przemianowany na Wyjącego Wilczka przez Aksamitną Gwiazdeczkę.

LISI OGNIK



OGÓLNE
LISI OGNIK
*Poprzednie imiona: Lisek > Lisia Łapa > Lisi Ognik > Lisiaczkowy Puszeczek
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Starsza

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor:
amare0206@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lisek to szczuplutka koteczka, jak na razie niewielkich rozmiarów. Porasta ją półdługie futro, w większości białe, z liliowo-kremowymi znaczeniami na łapach, ogonie, pysku i uszach. Gdzieniegdzie widnieją plamki bieli - strzałka na nosie czy biała końcówka ogona i nieduże skarpetki na łapach. Ma morskie oczy, a na uszach widnieją pędzelki.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach 
Kolor sierści - liliowy szylkret calico lynx point pręgowany tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie

CHARAKTER

Co tu mówić? Idealny miks charakterów swoich rodziców. Lisek nie da sobie w kaszę dmuchać i nie ma problemu w wpierdoleniu samotnikowi, który naruszy granice, czy wrogowi, który ośmieli się krzywdzić ją lub jej bliskich. Na pierwszy rzut oka może się wydawać zimna i mocno zdystansowana, jednak gdy poznasz ją bliżej, z pewnością odkryje przed tobą ciepłe wnętrze. W jej serduszku zawsze jest miejsce na nowe znajomości. Jedną z bardziej rzucających się w oczy cech kotki jest jej energia. W walce posługuje się bardziej furią, niż strategią. Mogłaby cały dzień przebyć na łapach i nie zrobiłoby to na niej wrażenia. Jej energia bywa też również minusem, bo często przez zwykłą dziecięcą ciekawość zdarza jej się wsadzić nos tam, gdzie nie powinna, czy interesować się nieodpowiednimi rzeczami. A o to nie jest trudno z mamą, która często pozwala na zbyt dużo. Odwagi jednak nie można jej odmówić - a już zwłaszcza, gdy chodzi o godność i zdrowie bliskich. Byłaby w stanie splunąć w twarz seryjnemu mordercy, gdyby chodziło o rodzeństwo czy przyjaciół. Kotka mówi także otwarcie to, co myśli, a przekonanie jej do zmienienia zdania jest naprawdę trudne, chyba, że kotka uzna, że masz rozsądne argumenty. Stara się także myśleć racjonalnie i zachowuje powagę, gdy sytuacja tego wymaga.

MORALNOŚĆ

Mogłaby zamordować, gdyby miała w tym konkretny powód, w samoobronie lub w obronie bliskich, jednak prawdopodobnie długo ciążyłoby to na jej sumieniu. Nigdy nie tknęłaby kociego mięsa ani nie pastwiła się nad swoją ofiarą (chyba, że odpowiednio przez nią sprowokowana). Brzydzą ją koty, które bawi ból niewinnych.

CIEKAWOSTKI

- Mimo wiary w Klan Gwiazdy, często w niego powątpiewa. Panicznie boi się trafienia do Mrocznej Puszczy po śmierci.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: impulsywność. Kotka źle znosi kłótnie i gdyby zrobiło się ostro, sprowokowana mogłaby się posunąć do wszystkiego. Dodatkowo momentami łatwo się rozprasza czy zbyt bardzo pochłania ją energia, co jest utrudnieniem przy treningach
Mocne strony: szczerość, zwinność, przede wszystkim ogromna chęć do nauki. Koteczka jest dość inteligentna i łatwo uczy się na błędach

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Truskawkowa Grządka (Słodki Język) [Nie wie, że to jej ojciec. Jest dla niej bardziej wujkiem i jest bardzo dumna, że może mieć wuja medyka]
Matka - Wilcza Pogoń [ukochana mamusia, która czasem niekoniecznie ogarnia wychowanie, ale jest dla Lisek idealnym przykładem]
Rodzeństwo - Igiełka, Wilczek [z nimi ma najlepszą relację. Bardzo lubi i oddałaby za nich życie], Daglezja, Urdzik, Aksamitka [także kocha mocno]
Partner - ///
Potomstwo - brak, nie chciałaby dzieci

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Klonowa Łapa, Gorączkowa Łapa
HISTORIA

Została urodzona jako córka Wilczej Pogoni i opętanego przez Słodki Język Truskawkowej Łapy w Klanie Klifu, nie wiedząc jednak o tożsamości swojego ojca.

AKSAMITNA CHMURKA

  
autor grafiki: Wierzba9005 [Discord]
OGÓLNE
AKSAMITNA CHMURKA
*Poprzednie imiona: Aksamitka > Aksamitna Łapa > Aksamitna Chmurka > Aksamitna Gwiazda > Aksamitna Gwiazdeczka
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Klifu > Samotnik
Ranga:  Samotnik

- - - -

Właściciel: belissab [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - To dalej puszysta kulka szczęścia, tylko mniej okrągła niż zza czasów bycia kociakiem.
Wyrosła na niską i drobną kotkę. Jej półdługie futro w większości jest niebieskie, a gdzieniegdzie widać kremowe plamy o pręgowaniu cętkowanym. Szyja, brzuch a także łapy i kraniec ogona są białe. Końcówki zaokrąglonych uszek zdobią pędzelki. Ogon nie za długi, nie za gruby - jej zdaniem idealny. W jej ślepiach o barwie morza kryją się iskierki radości, a do pyska przyklejony ma na stałe uśmiech. 
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - niebieska szylkretowa calico point tonijski
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie

CHARAKTER

Aksamitka jest jak niespotykana melodia w chaosie codzienności. Optymistka jakich mało. Dla niej zło nie istnieje i nawet jeśli ktoś uczynił coś niemoralnego, to ona i tak będzie widziała w nim szansę na dobrą zmianę. Najpewniej będzie nawet szukać usprawiedliwień dla danego czynu, byleby najgorszy przestępca stracił łatkę potwora. Jest aż zanadto wyrozumiała, na dodatek często tam, gdzie po prostu nie powinna. Niezwykle energiczna, nie potrafi usiedzieć dłuższej chwili w jednym miejscu. Postarałaby się tylko wtedy gdy ktoś by ją o to poprosił. Uwielbia pomagać innym, a przy tym nie oczekuje niczego w zamian. Wierzy, że każdy zasługuje na szacunek i szczęście, dlatego stara pocieszać się tych, u których widzi smutek. Serce jej się łamie, gdy ktoś płacze. Potrafi podejść do nieznajomego tylko po to, by zetrzeć mu łzy spod oczu, a następnie będzie gotowa zrobić z siebie błazna, byleby kogoś rozweselić. Świat jest według niej piękny. Jest ciekawska i każdy poranek traktuje jako początek nowej przygody. Docenia małe rzeczy, nawet kawałek źdźbła trawy, podarowany jej w prezencie, niezmiernie by ją uszczęśliwił. Wszyscy są według niej przyjaciółmi. Nie rozumie podziału na klany i wojen, przecież miłość jest bezwarunkowa i wszyscy mogą się kochać. Nie ma problemu z zagadaniem do kogoś obcego, bo wydaje jej się, że nikt nie mógłby jej skrzywdzić. Zdecydowanie za bardzo ufa innym. Przez swoją odwagę często wpakuje się w kłopoty. Najpierw działa potem myśli, choć trudno u niej z wyciąganiem wniosków. Skoro robi coś w imię dobra, to dlaczego ma ponosić za to konsekwencje? Niestety, choć jest milutką i pełną rozkoszy kulką szczęścia, ma też swoje wady. Naiwna i głupia, łatwa do wykorzystania i podatna na wszelkie manipulacje. Wie, czym jest zło, ale gdy ktoś przedstawi jakiekolwiek dobre korzyści najokrutniejszego czynu, uwierzy, że to w porządku.

MORALNOŚĆ

Aksamitka wie czym jest zło, ale w nie nie wierzy. Sam fakt, że ktoś byłby w stanie pozbawić drugiego, równego sobie kota życia, brzmi dla niej absurdalnie. Sama zawsze stara się podejmować takie decyzje, by wszyscy byli szczęśliwi. Dla niej dobro to jedyny i prawidłowy wybór.

CIEKAWOSTKI

Czasem próbuje wyrwać sobie futro z ciała, żeby jej rodzeństwo z łysymi plackami nie czuło się gorsze
Uwielbia zdrabniać wyrazy, szczególnie, jak musi powiedzieć komuś coś przykrego. Według niej dzięki zdrobnieniom wszystko brzmi milej

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [Brzmi zabawnie, bardzo chciałaby spróbować wszystkich tych ziółek, które medycy trzymają w swoim legowisku]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Przez swoją naiwność jest bardzo łatwą ofiarą, podatną na manipulację. Nie jest zbyt bystra i łatwo się rozprasza, więc wszystko robi dwa razy wolniej. Do tego jest niezdarna i niezbyt zwinna. Ma opóźnione reakcje, nawet jeśli widzi z daleka przeszkodę na swojej drodze, to i tak w nią wpadnie.
Mocne strony: Ma bardzo dobry wzrok, a przez to, że uwielbia obserwować otoczenia, dostrzega to, czego inni nie widzą. Zwraca uwagę na wszelkie szczegóły. Do tego jak się porządnie rozpędzi, to nabiera całkiem niezłych prędkości. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Truskawkowa Grządka [*] [Przez większość życia miała go za dobrego wujaszka. Gdy prawda wyszła na jaw, nie dostała nawet szansy by z nim porozmawiać, bo w sposób tragiczny odebrano mu życie. Zapamiętała go jako zabawnego i miłego medyka, i pomimo znania prawdy, ciężko utożsamić jej go z rolą ojca ]
Matka - Wilcza Pogoń [*][Najlepsza mamusia na świecie, tego tytułu nie można jej odebrać. Pozwalała jej za czasów kocięcych na wszystko, za co Aksamitka kochała ją jeszcze mocniej]
Rodzeństwo - Wilczy Zew[*] — [Zdecydowanie byli ze sobą bardziej zżyci, gdy byli młodsi. Pozwalali jej na wplątywanie masy kwiatków w futerko i dużo razem żartowali. Gdy stali się dorośli, ich relacja popsuła się, co jak potem wyszło, wynikało z opętania Wilczego przez złego ducha z Mrocznej Puszczy]
Iglasty Pęd[*] — [Nie spędzały nigdy ze sobą zbyt wiele czasu, Aksamitka i tak mocno przeżyła jej śmierć, bo pierwszy raz ktoś jej bliski odszedł]
Lisi Ognik — [Kiedyś ją lubiła, jednak po tym, jak usłyszała o jej chęciach wszczęcia przeciw niej buntu, obraziła się śmiertelnie na siostrę. Mimo wszystko po tym, jak opuściła Klan Klifu, ma nadzieję, że siostrze dobrze się wiedzie]
Daglezjowa Igła — [Dalej ją najmocniej kocha i najbardziej za nią tęskni. Wciąż nie wierzy, że ta dobrowolnie odeszła do Owocowego Lasu]
Urdzikowy Deszcz [*] — [Irytował ją zawsze, gdy próbowała nabyć nowych znajomości. Nie życzyła mu jednak nigdy śmierci i uważa to za niesprawiedliwe, że tak szybko odszedł]
Partner - Niedźwiedzia Siła — [Miś jest specyficzny, ale go kocha. Uważa za swój sukces każdy jego uśmiech. Czuje, że mu na niej zależy i bardzo ceni sobie jego towarzystwo i uratowanie jej życia, chociaż od zawsze byli swoimi przeciwieństwami]
Potomstwo - Liściasta Futro — [Dziwne, że poszła na medyka, ale Aksamitka uznała że to oznaka wiecznego zdrowia, że mają uzdrowiciela w rodzinie. Kocha jak każde dziecko]
Księżycowy Blask — [O wiele bardziej wolała, gdy córka nazywała się "Uroczy Księżycuś". Aksamitka uważa, że ta czasami jest krnąbrna, ale poza tym też ją kocha]
Gasnący Promyk — [Idealna mieszanka jej i Misia. Aksamitka żałuje, że nie miała okazji dotrwać w klanie do jej mianowania]
Kwiecista Fantazja[*] — [Najbardziej skomplikowana relacja z dzieckiem, jaką przyszło jej mieć. Myślała, że się lubią, ale po tym jak ta wygarnęła jej kilka rzeczy, a zaraz po tym została brutalnie zabita, Aksamitka nie potrafi w ogóle o niej myśleć]

INNE

Pluskająca Krewetka [Jej najlepsza przyjaciółka, która od zawsze była tak samo pogodna jak ona. Nie świadczy to dobrze o Aksamitce, ale tęskni za nią bardziej niż za własnymi dziećmi]
Srokoszowa Gwiazda — [Ona od zawsze go uwielbiała, on najwyraźniej jej niekoniecznie. W jej oczach był przyjacielem, a okazał się gotów ją zabić i to za pośrednictwem jej partnera. Chociaż nie ma jej już w Klanie Klifu, czasami rozważa, jakby było wrócić do klanu tylko po to, by przegadać z nim ich relacje]
Agrest [Zwany przez nią "Głupi Grubas", podpadł jej swoim nieprzyjemnym stylem bycia i tym, że podniósł na nią głos na jednym z pierwszych zgromadzeń, podczas których była już zastępcą. Ponadto porwał jej siostrę, Daglezjową Igłę, do swojego klanu i się tego wypierał (prawda była inna, ale Aksamitka jej nie uznaje). Ma nadzieję, że coś go kiedyś użre w ten gruby zadek]

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Koperkowe Wzgórze
HISTORIA

Urodziła się w Klanie Klifu, w wyniku gwałtu opętanego przez Słodki Język. Truskawkową Grządkę, na Wilczej Pogoni. Można by rzec, że Aksamitka przybyła na ten świat z uśmiechem przyklejonym do pyska. Nie wiadomo, co dokładnie wpłynęło na nadmiar radości w tym drobnym ciałku, ale może w jakiejś części przyczyniło się do tego zachowanie jej mamy. Kotka była niezwykle kochana, ale pozwalała swoim dzieciom na zbyt dużo, co nauczyło Aksamitkę robienia zawsze tego, na co ona ma ochotę. W żłóbku mocno uczepiła się Srokoszka, przybłędy z nie wiadomo skąd, z którym bardzo mocno starała się nawiązać przyjacielską relacje, choć ten wiecznie starał się od niej uciekać. 
Jako uczennica czuła się mocno wyróżniona, trafiając pod łapy Cętkowanej Gwiazdy, jednak liderce prędko przydarzyła się krzywda i skończyła w kociarni, a Aksamitka na mentora otrzymała Dziki Kieł. Kocur był niezbyt pogodny, ale z radosnym nastawieniem pointki nie zdarzyło się nic złego. 
W klanach nadarzyła się tragedia i zostali zmuszeni do przeprowadzki na inne tereny. W czasie tej podróży zdarzyło jej się poznać z kimś z innego klanu, aż ostatecznie dotarli do celu, gdzie poznała Niedźwiedzia. Dawny samotnik był duży i gburowaty, co nie wiadomo czemu - od razu zwróciło jej uwagę, przez co podjęła się próby zaprzyjaźnienia z nim. To ostatecznie skończyło się związkiem.  
Podczas jednej z wojen zmarła jej siostra, druga zniknęła z ich klanu potem zniknął jej brat, a jeszcze później na jaw wyszła prawda o jej ojcu, którym okazał się ich ówczesny medyk. Pointka przez chwilę była tym wszystkim zmieszana i przytłoczona, jednak pozytywne nastawienie nie pozwoliło jej za dużo myśleć o tych wszystkich nieszczęściach. 
W ich klanie doszło do rewolucji, tyran u władzy został z niej zrzucony, a ona sama cudem została umiejscowiona na pozycji zastępcy. Dorobiła się dzieci, przy których opiece nie była zbyt bardzo zaangażowana, bo bardziej interesowała ją nowa rola i to, co może na niej uzyskać. Kochała swoje pociechy, ale uznała, że towarzystwo ojca im wystarczy, chociaż sama starała się często je odwiedzać. 
W końcu i ona została liderką, a jej kolejny brat zmarł. Jej władza przeobraziła się w "Słodką Tyranię", nakazała dorosłym wojownikom bawić się w berka i pozmieniała wszystkim imiona na dziwnie urocze. Poza tym zbłaźniła Klan Klifu na zgromadzeniu, co nie spodobało się jej pobratymcy. W międzczasie również zginęła jej córka, nabita na gałąź przez nie wiadomo kogo. Zaraz po tym zginął Wilczy Zew, a ona po odkryciu, że jej siostra, Daglezjowa Igła siedzi w Owocowym Lesie, nakazała partnerowi "odnieść ją do domu". 
Niedługo po tym jej zastępca, Srokoszowa Namiętność, wprost powiedział co myśli o jej władzy i zaatakował ją. Słabo się broniła, to też została bez problemu pokonana. Kocur przejął władzę, a ona trafiła do więzienia, które stanowiła dziura. 
Spędziła tam wiele księżyców, odwiedzana często przez własne dzieci, jak i partnera. Pewnego dnia lider zabrał ją i Niedźwiedzia na "spacer", a gdy doszli za granicę, okazało się, że Srokosz nakazał buremu ją zabić. Ukochany Aksamitki nie był jednak w stanie tego zrobić, toteż postawił się niebieskiemu i para uciekła w stronę miasta. 

29 czerwca 2014

IGLASTY PĘD


OGÓLNE
IGLASTY PĘD
*Poprzednie imiona: Igiełka > Iglasta Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Wierzba#9005)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Spora kotka, dosyć wyróżniająca się w klanie. Głownie dlatego, że zamiast lśniącej sierści na jej ciele można zobaczyć raczej jej brak. Kocica jest niemalże całkowicie różowa, a kępki rzadkiego futerka można zobaczyć tylko na jej łbie i grzbiecie. Jej kubraczek z sierści waha się w kolorach między liliowym a kremowym, gdzieniegdzie nawet białym.
Cechy szczególne - miejscowe łysienie (lykoi)
Kolor sierści - liliowa pręgowana tygrysio szylkretowa point tonkisjki z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie

CHARAKTER

Prawie wykapana mamusia. Jak jej się coś nie podoba, nie będzie szczędzić gderania czy "miłych słówek" zaporzyczonych od Wilczej Pogoni. Odziedziczyła też krytyczne spojrzenie na świat i innych. Nie boi się powiedzieć wprost, że przynudzasz i czas zamknąć jadaczkę. Iglasty Pęd ma charakterek i nie boi się go okazywać, jednak pod tą dosyć ostrą pokrywą siedzi... i tak ostra, ale dla siebie, kotka. Ma duże wymagania względem siebie i innych, przez co jej cele i ambicje zdarzają się ją przerastać. Na szczęście, wie kiedy odpuścić. Posiada niezwykle realistyczny światopogląd. Z całego rodzeństwa to jej trafiła się nalepka tej racjonalnej. Z zewnątrz spokojna i zdystansowana, nawet gdy w środku buzują emocje. A tych wewnątrz jest naprawdę wiele.

MORALNOŚĆ

Wierzy, że każdego kota spotka to, na co zasłużył. Sama więc stara się żyć wobec tej reguły i mieć czyste sumienie.

CIEKAWOSTKI

Wiele rzeczy ją niepokoi, jednak stara się o tym nie wspominać. Przykładem są żaby lub, w jej mniemaniu, dziwnie wykrzywione korzenie czy gałęzie drzew.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Kotka nie należy do żwawych bądź gibkich. Ma problemy z koordynacją ruchowo-wzrokową. Oprócz tego, o ironio, ma bardzo wrażliwą skórę, a brak porządnego futra wcale nie pomaga.
Mocne strony: Bystra i inteligentna, obdarzona dobrą i długotrwałą pamięcią.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Truskawkowa Grządka - nie ma pojęcia, że jest jego ojcem. Traktuje go jak dobrego wujaszka, z któym można obgadywać innych.
Matka - Wilcza Pogoń - dobra, chociaż nieogarnięta mama. Bardzo jednak kochana przez Igiełkę, najlepszy wzór do naśladowania.
Rodzeństwo - Wilcza Łapa, Lisi Ognik, Urdzikowa Łapa, Daglezjowa Łapa, Aksamitna Chmurka
Partner - brak, to jeszcze nie czas nawet na kocięce zauroczenia
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Mentor - Zimorodkowy Sen
Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Opętany przez Słodki Język Truskawkowa Grządka wykorzystał Wilczą Pogoń, niewinną kotkę, która zgodziła się mu pomóc w poszukiwaniu ziół, które jak określił kocur, są tak trudne do wykopania, że potrzeba więcej niż dwóch łap a także mięśni wojownika. Przerażona szylkretka nie mówiła nikomu o tym, co zaszło. Wie jednak, że to, co się stało nie było winą jej przyjaciela, przecież Truskawek mimo bycia czasem nieprzyjemnym w obyciu, nigdy by nie skrzywdził swojej przyjaciółki. Po narodzinach kociąt kotka postanowi porozmawiać z przyjacielem.

CICHA


OGÓLNE
CICHA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka - Trans kocur (On się uważa za kocura, jednak nie ma jak o tym powiedzieć)
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Uczeń pomocnika

- - - -

Autor: Haya - hanuszka.jablonska@gmail.com | Discord: @hayalubiplacki#9478
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Cicha nie jest ani wysoki, ani niski. Jest średniego wzrostu. Jego oczy wyróżniają się intensywnym kolorem na tle innych.
Cechy szczególne - Bardzo intensywny kolor zieleni jego oczu.
Kolor sierści - Niebieski pręgowany dziko z akcentami srebrny
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone

CHARAKTER

Można powiedzieć, że Cicha to bardzo spokojny kot. Stara się innych rozumie, i być miły. Jednak rzecz, której nie cierpi w swoim życiu, to bycie innym. Czasem, stara się udawać, że jest normalny. Ładnie się zachowuje wobec innych i nie ma pretensji, że niektórzy na początku nie wiedzieli o jego niesprawności, i zaczynali z nim rozmawiać. Dopiero potem rozumieli. Przez całe życie szuka kota, który podczas rozmowy nie zadaje pytań, i tylko mówi. To mu zupełnie wystarczy. I kota, który by go zrozumiał. I takiego, którego by nie obchodziło, że jest głuchy. Może kiedyś odnajdzie idealnego przyjaciela? Może kiedyś odbędzie podróż, by go znaleźć.

MORALNOŚĆ

Może by kogoś zabił, jakby to wychodziło na jego korzyść

CIEKAWOSTKI

Kolekcjonuje najróżniejsze kamienie - od kamieni wielkości muchy do kamieniów wielkości gołębia.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Jest głuchy, więc jak można się domyślić, nie usłyszy, że nadchodzi zagrożenie, i tym podobne związane ze słuchem.
Mocne strony: Nigdy od razu się nie poddaje, zawsze walczy do końca

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sierżant (Nie wie, że jest jego tatą, jednak myśli, że jest nim Koperkowe Futro.)
Matka - Gołębi Puch (Chyba go wychowała, musi być jego matką.)
Rodzeństwo - Krewetka (siostra) Nie wie o niej za wiele, jednak raczej sądzi, że jest spoko. | Oliwka (brat) Chyba nie jest zły | Morze
Partner - (Myśli o tym, tylko nie wie, czy partner zrozumie, że go kocha)
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Z jego perspektywy, można powiedzieć, że każdy.
Wrogowie - Chyba nie ma.
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w Klanie Klifu, jako owoc romansu Gołąbka i Sierżanta. Cicha żyje w przekonaniu, że jego ojcem jest Koperkowe Futro. Przez wady genetyczne ojca, urodził się głuchy, ale mu to nie przeszkadza. Zawsze chciał zostać jak najlepszym wojownikiem.

27 czerwca 2014

MORSKIE OKO

 
Autor grafiki: cheetah#9154
OGÓLNE
MORSKIE OKO
*Poprzednie imiona: Morze > Morska Łapa > Morskie Oko > Pluskająca Rybka
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Klan Klifu > Samotnik
Ranga:
Samotnik (wygnany medyk)

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Wierzba)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Średniej wielkości kotka o czekoladowo-białym futrze i zielonych oczach. Niczym nie wyróżnia się z tłumu, jednak po przyjżeniu się widać, że wyrośnie na ładną, zgrabną kotkę.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czekoladowa pręgowana dziko z akcentami srebrna bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Większej optymistki w Klanie Klifu nie znajdziesz. Kotka to istne chodzące szczęście, starające się pocieszać wszystkich własnym uśmiechem. Niezwykle pomocna, gotowa w jednej chwili poświęcić wszystko na ratunek kotowi w opresji. Zarówno darem jak i klątwą koteczki jest jej poświęcenie. Niezwykle lojalna względem rodziny i klanu, nie rzadko zdarza jej się całkowicie pochłonąć w wirze obowiązków bądź próźb, ignorując wówczas własne potrzeby czy uczucia. Nieco odklejona od rzeczywistości, zawsze zakłada najlepsze wyjście z sytuacji, nie dostrzegając trudów po drodze, przy czym wybitnie uparta. Gdy stoi przy swoich ideałach, bardzo ciężko zmienić jej zdanie. Gotowa niezwykle zacięcie walczyć (oczywiście na słowa), w obronie tego, w co wierzy czy ukochanych kotów. Stroni od wszelkiej przemocy, już od małego skierowana bardziej ku ścieżce medyka niż wojownika. Niejednokrotnie zdarzało się już jej wyolbrzymiać pewne sprawy, przez co ma trudności w ocenieniu, ile coś od niej będzie wymagać.

MORALNOŚĆ

Prawdziwa pacyfistka, głęboko wierząca w dobro ukryte w każdym kocie.

CIEKAWOSTKI

Lubi przynosić do żłobka kwiatki, dekorując nimi czy to futerko mamy, czy ich legowisko.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: V
Poziom wojownika: -;
Słabe strony: niedowidzi na jedno oko, więc zdarza jej się mieć problemy z percepcją wzrokową
Mocne strony: dobra pamięć

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sierżant
Matka - Gołębi Puch
Rodzeństwo - Pluskająca Krewentka, Oliwkowy Szkwał
Partner - brak
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Czereśniowa Gałązka
HISTORIA

Właściwie to historia jakich wiele. Gołąbek oraz Sierżant to kolejna słodko-durnie zakochana parka, organizująca swoje schadzki przy pełni księżyca nad polną myszą w formie kolacji. Ich związek trwa... naprawdę wiele, nie jest to pierwsza-lepsza miłostka jak mogłoby się wydawać. Gołąbek poznała kocura trzeciej nocy od kiedy powróciła do klanu klifu pod nowym imieniem i ten związek naprawdę dał kotce drugie życie. Sierżant będąc oazą spokoju oraz czułości zadbał o kotkę najlepiej, jak tylko samotnik potrafi. Mimo kilku sprzeczek między parą - głównie o to, że partner kotki nie chce dołączyć do klanu, między nimi jest praktycznie idealnie. Sierżant będąc kotem, który żył kiedyś na pokładzie statku wojskowego chętnie dzieli się z ukochaną swoimi opowieściami, gdzie to nie był i czego nie widział. Znając się niczym łyse konie doszli do wniosku, że czas na kocięta.

SŁONECZNA ŁAPA

 


Autor grafiki: dayox
OGÓLNE
SŁONECZNA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Słoneczko,
Płeć: kotka
Orientacja: panseksualna poligamistka
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: greenarrowpolak@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niska i puszysta kluska o czarno-białej sierści. Duże oczka, małe uszka, szeroki uśmiech - po tym poznasz kotkę. Przez uraz kręgosłupa głównie się czołga, więc jej brzuch i tylne łapy są umorusane. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarny bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Słoneczko trochę spoważniała, lecz wciąż uwielbia dokuczać innym. Oczywiście w delikatny sposób. Teraz jej manewry do ucieczki są dość ograniczone. Na pierwszy rzut oka ujrzysz kotkę, która nie przejmuje się tym, że została uziemiona i zdana na łaskę innych. Przecież Słoneczko zawsze żartuje z wszystkiego. Tak często się uśmiecha. Zdaje się nieporuszona tym co się jej stało. Lecz to tylko pozory. Kotka nie jest wstanie się pogodzić z tym co się stało. Jak bardzo przypłaciła za jedną głupią pomyłkę. Nie jest wstanie nawet o tym myśleć. Więc wypiera wszystko i obraca w żart. W żarty, za którymi kryje się niejedna przelana łza w nocy. Słoneczko swoim poczuciem humoru maskuje swoją niską samoocenę, jak i nieporadność w życiu. Pomimo swoje medycznego przyrzeczenia wciąż w życiu poszukuje miłości, której nie doświadczyła ze strony matki. Bardzo brakuje jej czułości i czyjeś uwagi. Dlatego zrobi tak wiele byleś tylko się nią zainteresował. Kocha być w centrum uwagi i wdzięczyć się do innych. Marzy się jej pełne uczucia historia miłosna. 

MORALNOŚĆ

Kotka boi się zrobić krzywdę innym, ale czasem potrafi powiedzieć o parę słów za dużo. 

CIEKAWOSTKI
- Straciła czucie w łapach przez Olszową Korę z Klanu Wilka. 
- Pomimo dość otwartego stylu bycia ma problemy z zaufaniem. 
- Nienawidzi zostawać sama w legowisku medyka, czuje, że większość kotów uważa, że nie poradzi sobie sama. 
- Nie jest wstanie sama się wypróżniać. Wstydzi się tego i przeraźliwie boi się tego co się stanie, gdy Wiśniowa Iskra odejdzie. 
- Dość zaniedbuje higienę brzucha, i tak większość dnia czołga się nim po ziemi. 
- Chciałaby bardzo spróbować kocimiętki i zapomnieć o wszystkim, ale nie ma kiedy tego zrobić potajemnie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: V
Poziom wojownika: III (możliwości fizyczne - 0 :c trochę może cię łapką pacnąć)
Słabe strony: tylne łapy siadły, sama się nie wysra
Mocne strony: dość pewna siebie, umie się wkręcić w towarzystwo

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Pochmurny Taniec (*) - martwy tatuś
Matka - Pasikonikowy Nów - mamusia co uciekła z jej winy. Słoneczko ma wrażenie, że kotka nigdy jej nie kochała przez podobieństwo do ojca. 
Rodzeństwo - Gradowy Sztorm - kocha brata, ale ten nie rozumie jej do końca. 
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Wiśniowa Iskra (obecna mentorka, która musi znosić jej wszystkie "problematyki", Słoneczko jest wstyd, że tyle problemu jej sprawia, naprawdę stara się nie podpadać kotce ani nie sprawiać więcej problemów, ale czasem palnie coś głupiego), Kawcze Serce (urocza przyjaciółka z Klanu Nocy, kotka chciałaby móc ją częściej widywać), Kwiecisty Pocałunek (najmilsza z jej cioć, bardzo często odwiedza kotkę i jej opowiada różne historie), Długie Rzęsy (głupiutki wujek, mistrz podrywów, wzór jeśli chodzi o uwodzenie dla Słoneczko)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Makowa Furia - dawna mentorka, ciocia kotki, bardzo ją lubiła, lecz teraz wstydzi się jej pokazywać w tym stanie, Wiśniowa Iskra mentorka, bardzo ją szanuje na swój sposób
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy. 

25 czerwca 2014

PLUSKAJĄCA KREWETKA

  
Autor: wierzba9005 [Discord]
OGÓLNE
PLUSKAJĄCA KREWETKA
*Poprzednie imiona: Krewetka > Krewetkowa Łapa > Pluskająca Krewetka >  Słodziutka Krewetka
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna | Biromantyczna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Starsza

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Hachi)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Mała kotka o dosyć krępej budowie ciała. Jej ciało pokrywa czekoladowe futro z różnymi przejaśnieniami. Biel zdobi końcówkę ogona kotki oraz palce w prawej przedniej oraz tylnej łapie.
Cechy szczególne - biała kropka na pośladku
Kolor sierści - czekoladowy dymny z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER
Krewetka to miód na serce w tym pozbawionym empatii paskudnym świecie. Dosłownie bardziej słodkiej bombeliny niż ona nie spotkacie nigdzie indziej. Słodka niczym kwiecisty nektar i miła tak, że normalnie tęczą można rzygać. Czekoladowa nie widzi, a raczej nie umie dostrzec, niczego złego na świcie. Jej zdaniem nic takiego nie istnieje i są tylko nieporozumienia, zaś życie polega na dawaniu innym drugich szans od zasrania. Rodzinę kocha mocno, nawet bardzo mocno, czasem sprawiając wrażenie, jakby miała obsesję na ich punkcie. Ciągle łazi za rodzeństwem i truje im dupę, bo chce się bawić.
Kreweta nie bierze ironii czy też sarkazmu na serio, dla niej wszystko jest aż nazbyt dosłowne co często prowadzi do nieporozumień, jednakże koteczce nigdy nie jest głupio. Wręcz uważa swoje pomyłki za zabawne. Żadne sekrety nie będą z nią bezpieczne. Czekoladowa to niezła plotkara i gdy tylko coś ją zaciekawi w czyjejś rozmowie - z marszu zmienia się w cholerne gumowe ucho, ani myśląc o konsekwencjach. Nie znaczy jednak, że łazi za innymi i celowo podsłuchuje rozmowy kotów. Co to, to nie. Po prostu jak coś wyłapie to rusza maszyną plotkarstwa.

MORALNOŚĆ
Panikuje nawet jeśli ma zjeść martwego ptaka bo myśli, że to go boli. Resztę dopowiedzcie sobie sami.

CIEKAWOSTKI
- boi się much i komarów
- przeraża ją wizja spania samemu we własnym legowisku

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
- brzydzi ją krew
- słabo u niej ze skakaniem przez brak siły w tylnych łapach
- słabo celuje 
Mocne strony:
- dobrze tropi
- wytrzymała na wysokie temperatury
- ma silne przednie łapy
- nie boi się podejmować nowych wyzwań 

RELACJE

RODZINA
Ojciec - Sierżant - nie może się doczekać, kiedy go spotka! Jest ciekawa jaki tata jest!
Matka - Gołębi Puch - kochać to zbyt słabe określenie. Krewetka UWIELBIA swoją mamę!
Rodzeństwo - Oliwkowy Szkwał i Morskie Oko - KOCHA ICH, i to dosłownie aż do zesrania. Chciałaby im wcisnąć całą swoją miłość do ryja
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
Bliscy - Mama oraz rodzeństwo, to najbliższe jej serduszku koty
Wrogowie - Chyba nikt. Raczej... no nie jest sposób, żeby jej nie kochać
 
SZKOLENIE
Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA
Właściwie to historia jakich wiele. Gołąbek oraz Sierżant to kolejna słodko-durnie zakochana parka, organizująca swoje schadzki przy pełni księżyca nad polną myszą w formie kolacji. Ich związek trwa... naprawdę wiele, nie jest to pierwsza-lepsza miłostka jak mogłoby się wydawać. Gołąbek poznała kocura trzeciej nocy od kiedy powróciła do klanu klifu pod nowym imieniem i ten związek naprawdę dał kotce drugie życie. Sierżant będąc oazą spokoju oraz czułości zadbał o kotkę najlepiej, jak tylko samotnik potrafi. Mimo kilku sprzeczek między parą - głównie o to, że partner kotki nie chce dołączyć do klanu, między nimi jest praktycznie idealnie. Sierżant będąc kotem, który żył kiedyś na pokładzie statku wojskowego chętnie dzieli się z ukochaną swoimi opowieściami, gdzie to nie był i czego nie widział. Znając się niczym łyse konie doszli do wniosku, że czas na kocięta.

OLIWKOWY SZKWAŁ

Autor grafiki: Barwinek👑#1138
OGÓLNE
OLIWKOWY SZKWAŁ
*Poprzednie imiona: Oliwka > Oliwkowa Łapa > Oliwkowy Szkwał > Zieloniutka Oliweczka
Płeć: Kocur
Orientacja: Omniseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Starszy

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor:sikorkanaprezydenta66@gmail.com, Szczurson od niedawna#8103)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Oliwka to puchaty, liliowo-biały kocurk, o krótkich łapach i zaokrąglonych uszach. Na pierwszy rzut oka, wydaje się dzieckiem, które miałoby trudności z zabiciem muchy i pytało się rodziców, czy może pójść na wagary. Jego łaciate futerko wygląda, jakby zaraz po narodzinach matka wrzuciła go do puszki białej farby i kot uparcie walczył o wydostanie się z niej, przez co połowa jego ciała przypomina kolorem zaśnieżone podwórko, za to resztę, której udało się uchronić przed białą czystką, pokrywają pręgi. Oczy Oliwki, jak na ironię, gdy trochę podrósł, okazały się być koloru owocu, po którym dostał imię. Najbardziej unikalną cechą Oliwki jest prawa, tylna noga, a przede wszystkim jej brak, spowodowany wadami genetycznymi drogiego ojca, który utrudnia mu dopasowanie się do nastawionego na skakanie i wspinaczkę trybu życia Klanu Klifu. Przynajmniej jego wynagrodzeniem są wyjątkowo silne przednie łapy.
Cechy szczególne - brak tylnej, pawej nogi;
Kolor sierści - liliowy bicolor pręgowany tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Kocur często broi, pakuje się w kłopoty, śmieje się z innych i pyskuje, co sprawia, że raczej nie ma wielu przyjaciół, ani sprzymierzeńców. Jest strasznie pewny siebie i przybierając na pysk swój charakterystyczny cwaniarski uśmieszek bez najmniejszego skrępowania potrafi podejść do każdego kota i zacząć z nim bezwstydnie flirtować. Nie zważa na płeć, wiek, czy nastrój ofiary, ważne, że pojawiła się w zasięgu jego wzroku. Ku jego ogromnemu zdziwieniu, większość odpowiada na jego zaloty agresją i nie udało się mu zaprosić na randkę ani jednej osoby. Dodatkowo, Oliwek nigdy nie odmawia wyzwań, ponieważ zawsze musi udowodnić innym swoją odwagę i męstwo, chociaż sam miewa ciągłe kompleksy ze względu na niewielki wzrost i brak łapy, przez które czuje się on gorszy od reszty. Nie waha się pokazać kompletnego braku rozumu i odpowiedzialności we wszystkim co robi, by popisać się przed innymi. Ciekawą rzeczą dotyczącą Oliwki jest jego obsesja na punkcie Mrocznej Puszczy. Na początku był to po części żart i zachowanie na pokaz, ale gdy wszystko sobie w końcu poukładał i przemyślał, doszedł do wniosku, że Klan Gwiazdy wcale się nim tak naprawdę nie przejmuje. Przecież gdyby chciał dla niego dobrze, nie stworzyliby go… takim. Im dłużej się nad tym zastanawiał, tym więcej hipokryzji i zła wyrządzonego przez nich dostrzegał, domniemanych przez siebie i tych prawdziwych. Ciągle próbuje skontaktować się z kocim piekłem i odmawia wiary we własnych zmarłych przodków, którzy nie popełnili zbrodni, nazywając ich słabymi. Pomimo wielokrotnych pytań, nikt z klanu nie chce zdradzić mu szczegółów o Miejscu Gdzie Brak Gwiazd. Czyżby znali go na tyle dobrze, by wiedzieć, że nie powstrzyma się od niczego?

MORALNOŚĆ

Oliwka ukazuje siebie jako zdolnego do sprostania każdemu wyzwaniu, niezwyciężonego, nieustraszonego, ale wewnątrz jest inny. Wypierając się Klanu Gwiazdy często próbuje robić względnie złe rzeczy, jak zabicie ślimaka, czy wyrwanie roślinki z ziemi, ale nie jest jeszcze świadom, jak wiele okrutniejsze rzeczy ma do zaoferowania świat. Gdyby przyszło mu wykonać prawdziwą zbrodnię, jak zabicie innego kota, zdecydowanie zawahałby się chociaż na chwilę, ale to, czy ostatecznie pokusił się na drogę do Mrocznej Puszczy, czy nie, zdecydowanie zależałaby sytuacja.

CIEKAWOSTKI

- Jak każdy wierzący kot powinien, Oliwka modli się przed snem codziennie, w myślach, leżąc w swoim legowisku. Wyjątek jest taki, że zamiast do przodków w gwiazdach, składa on hołd i swoje prośby zbrodniarzom miejsca, w którym gwiazd nie ma 
- Zdarza mu się odruchowo używać łapy, której nie ma. Czasem spróbuje się nią podrapać, czasem podeprzeć się na niej podczas wspinaczki, pomimo, że nigdy jej nie miał i jest do tego przyzwyczajony. 
- Lubi burze i deszcz. Może godzinami patrzeć na spadające z nieba kropelki wody i bawić się z nimi w wyścigi, gdy spływają po gładkiej powierzchni. Nie ma nic przeciwko byciu mokrym, czy pływaniu i w ciepłe dni można go znaleźć leniwie leżącego w kałuży błota lub brudnej deszczówki.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV(możliwości fizyczne IV)
Słabe strony: 
- wspinaczka 
- skoki 
- jeśli walczy, nie podda się, dopóki nie zginie przeciwnik lub on sam
Mocne strony: 
- woda/pływanie 
- silne przednie łapy 
- odwaga

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sierżant - samotnik w którym zakochała się matka. Oliwka dorastał bez niego. Ten kocur był mu kompletnie obojętny. Gdy w końcu go pozna, nie będzie szczególnie nim zainteresowany, mając za złe jego nieobecność.
Matka - Gołębi Puch - niema kotka, którą kocię kocha nad życie. Jest świetną matką, która zawsze pomagała mu, wysłuchwała jego problemy i pomimo tego, iż nie odezwała się ani słowem, tylko dla niej Oliwka jest bezgranicznym aniołkiem.
Rodzeństwo - Pluskająca Krewetka i Morskie Oko [*]są jedynymi kotami, którzy mają obowiązek się z nim przyjaźnić, nawet jeśli sami by tego nie chcieli. Czy faktycznie nie chcieli, to tego Oliwka nie wiedział i nie miał zamiaru się tym przejmować. Bawił się z nimi przez pierwsze miesiące życia bez przerwy, wymuszając ich bez przerwy uwagę.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - 
HISTORIA

Szczęśliwie urodzony w Klanie Klifu przez wojowniczkę Gołębi Puch.

24 czerwca 2014

BAJKOWA STOKROTKA

 

Autor grafiki: Pręga
OGÓLNE
BAJKOWA STOKROTKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Nonbinary, zapach kotki (zaimki ono/jego i ona/jej)
Orientacja: Jeszcze nie wiadomo 
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel:  ._emptiness._
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis - Stokrotka to kot o rudym kolorze futra, oczywiście nie mogło być inaczej. Na rudym widnieją ciemniejsze pręgi. Posiada półdługą sierść, której jest więcej na pysku i ogonie. Na tych częściach ciała futra nie da się ułożyć. Nie licząc odstającej sierści na pysku, ma tam też białą plamę, która sięga aż do oczu. Kolor ten zajmuje też tylną łapę kota. Oczy ma żółte i wywinięte do tyłu uszy.
Cechy szczególne - Wywinięte w tył uszy, dłuższe futro na pysku i ogonie.
Kolor sierści - Rudy pręgowany klasycznie, z bielą.
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Wcześniej było przekonane, że musi być damą, jednak po rozmowie ze swoją siostrą, zrozumiało, że ich matka chciała by byli szczęśliwi. Dlatego więc przestało udawać, wreszcie pokazując światu prawdziwe ja.
Stokrotka jest kotem o wielkiej wyobraźni. Uwielbia słuchać i tworzyć własne historie. W tych, wymyślonych przez nią, wszystko ożywa. Czy to roślina, czy kamień. Marzycielka jakich mało. Ma wiele marzeń i co chwilę pojawiają się nowe. Często można zobaczyć, jak chodzi po obozie zamyślona. Brud jej nie przeszkadza, nawet go lubi, w końcu bez niego nie ma dobrej zabawy. Uwielbia odkrywać świat, tylko ono chce to robić na większą skalę niż sam obóz. Bardzo chcę zobaczyć, co jest dalej, jeszcze za terenami klanów. Zawsze stara się być miłe i pomocne, jednak jest strasznie niecierpliwe. Jakby nie potrafiło usiedzieć na miejscu. Zawsze chce wszystko jak najszybciej. Mimo tego, że większość jego rodziny ma coś do nierudych kotów, ono zachowuje się w stosunku do nich przyjaźnie. Nie rozumie całej tej hierarchii, o której tak opowiadała ruda rodzinka.
Zmiana się dokonała i to na lepsze. Zobaczymy co będzie dalej, może coś jeszcze tej zmianie ulegnie?

MORALNOŚĆ

Nigdy nie skrzywdziłoby żadnego kociaka. Innych w ostateczności, zwłaszcza w obronie.
Wierzy w Klan Gwiazdy. 

CIEKAWOSTKI

- Strasznie boi się Drogi Grzmotu i nawet nie jest pewne dlaczego.
- Często swoje opowieści wymyśla gdzieś na terenach Klanu Burzy, przez co często można zauważyć, jak siedzi gdzieś i rozmyśla nad dalszą częścią. Zazwyczaj tym miejscem są Kamienni Strażnicy, ponieważ ten krąg owiany jest wieloma legendami. Stokrotka uważa to za magiczne miejsce.
- Gdy mówi, częściej używa zaimków ona/jej.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- Niecierpliwość 
- Wytrzymałość 
Mocne strony: 
- Bardzo kreatywne
- Dobry kłamca
- Oczywiście szybkość, kocię Klanu Burzy

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Milin - Słyszała o nim tylko w opowieściach, więc nic nie może o nim powiedzieć, nie licząc tego, że jest rudy.
Matka - Lwia Paszcza [*] - Kochana mama. Bardzo za nią tęskni i żałuje, że kotka nie może być teraz z nimi.
Rodzeństwo - PłomyczekLilia - Najbliżsi członkowie jej rodziny. Czasem nie odpowiada jej ich zachowanie, albo się kłócą, lecz to nie wpływa na jej miłość do nich. 
Nagietkowa ŁapaMargaretkowa Łapa, Piwonia [*] - Jej starsze rodzeństwo. Bardzo ich lubi i z chęcią spędza czas, zwłaszcza z Margaretką.
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Cisowa Łapa - Kotka z Klanu Wilka, z którą czasem rozmawia. 
Ognista Łapa - Żona brata, z którą udało mu się nawiązać dobry kontakt. Stokrotka lubi spędzać z nią czas i uważa ją za koleżankę.
Ziębi Trel - Babcia, która jest straszną perfekcjonistką.
Reszta rudej rodziny - Jej rodzina, którą bardzo kocha.

SZKOLENIE

Mentor - Brzęczkowy Trel - pierwsza mentorka. Była bardzo miła i Stokrotka dobrze wspomina trening z nią. To ona nauczyła go większości rzeczy. 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Przyszło na świat przez Lwią Paszczę, która zawarła układ z Milinem, by wreszcie zyskać upragnione rude kocięta, w Klanie Burzy za czasów panowania Różanej Przełęczy.