BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 3 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2022

Event npc - edycja druga

 
https://www.flickr.com/photos/tachyondecay/4363537507


Dzień dobry, z tej strony Wasza ukochana Administracja.

Pamiętacie jeszcze event pod hasłem “uczmy się kochać npc, tak szybko umierają”? Przygotujcie się na jego drugą edycję! Zabawa potrwa od 17.01. do 17.02. Tak jak poprzednio, na pisanie będzie cały miesiąc! 
Zasady pozostają takie same: zgłoście się w komentarzu (można to zrobić przez cały czas trwania eventu!), a za każde opowiadanie, w którym Wasza postać spędzi czas z dowolną postacią npc (z listy poniżej) zostaną Wam przyznane punkty. Zbierzcie ich więcej niż reszta a nagroda będzie Wasza! Pod warunkiem że nie zapomnicie zaznaczyć, że opowiadanie bierze udział w evencie. W innym wypadku nici z punktów.

Zainteresowani? Czytajcie dalej ^^

Jak zdobyć punkty?
Opisując w swoim opowiadaniu interakcje z postaciami npc. Musi być to coś więcej niż wspomnienie “przywitałem się z Wierzbową Korą” albo “Patrol odbyłam z Droździm Trelem”. Liczy się zapisana rozmowa, wspólne polowanie, patrol, zabawy, co tylko przyjdzie Wam do głowy. Jeśli macie mentora npc, trening także będzie liczył się jako opowiadanie eventowe (jeśli nie zapomnicie zaznaczyć, że bierze w nim udział!). Wasze postaci mogą spędzać czas z wieloma npc na raz, pamiętajcie tylko, żeby trzymać się klanowego rozkładu dnia i uwzględniać opowiadania innych członków bloga, żeby nagle się nie okazało, że Grzmiące Niebo równocześnie poluje, kąpie się w rzece i patroluje granicę z Bażancim Futrem. Pamiętajcie też, że opisywany npc nie musi należeć do waszego klanu. Punkty dostaniecie też za walkę na granicy z Marchewkową Natką albo przepędzenie z terenów Lew.

Kwestie techniczne: opiekunowie klanów przydzielili każdej postaci npc punkty, które można zdobyć za interakcję z nią: 2 pkt lub 5 pkt w zależności od tego jak bardzo popularna jest to postać (opisywanie tych mniej znanych bardziej się opłaca). Dodatkowo, jeśli spędzicie z npc czas na czymś bardziej skomplikowanym niż rozmowa, możecie liczyć na bonusowe 2 pkt. Podobnie w przypadku, gdy opisywane przez Was zdarzenia zajmą więcej niż 400 słów możecie liczyć na bonusowe 2 pkt. A jeśli opowiadanie wyjątkowo się wyróżni (wniesie coś nowego do fabuły bloga albo rozbuduje relacje postaci npc), opiekun klanu może dać Wam premię uznaniową, czyli dodatkowe 2 punkty. Uwaga! Jeśli planujecie jakąś bardziej skomplikowaną akcję, która wpłynie nie tylko na waszą postać ale i na klan, zapytajcie najpierw administrację o zgodę! Opowiadania, których właściciel tego nie zrobi, będą odsyłane do poprawy a właściciel pałowany.

 W skrócie: 
*interakcja z postacią npc: 2 pkt lub 5 pkt za każdą
*bardziej skomplikowana interakcja: +2 pkt
*szerzej opisana interakcja (ponad 400 słów): +2 pkt
*premia, którą może przyznać opiekun klanu: +2 pkt


Które postacie biorą udział w evencie i jak są punktowane?
Z Klanu Burzy są to:
- Zajęcza Gwiazda, Kozi Skok, Bycza Szarża, Szumiące Wzgórze, Dziki Gon, Jelenie Kopytko, Słonecznikowa Łodyga, Szybka Łania, Borówkowa Mordka, Szemrzące Szuwary, Ziemniaczana Bulwa, Koperkowy Powiew, Szczypiorkowa Łodyga, Gliniane Ucho, Marchewkowy Grzbiet, Blady Zmierzch, Ostrzeniowy Połysk, Orlikowy Płatek, Wrzosowa Rzeka, Obłoczna Łapa, Końska Łapa, Głazowa Łapa, Narcyzowy Pył, Sasankowy Kielich, Orlikowy Szept, Rzęsek, Maczek - 2 pkt.
- Fretkowy Bieg, Indyczy Jazgot, Falująca Tafla, Cisowa Łapa, Pochmurna Łapa, Kwiecista Łapa, Rumiankowa Łapa - interakcja warta 5 pkt.
Z Klanu Klifu:
-  Koperkowe Futro, Zadymiony Pysk, Pląsający Wiesiołek, Słoneczna Polana, Rozżarzone Serce, Kalinkowa Łodyga, Cętkowany Ryś, Droździ Trel, Srocze Pióro, Rdzawe Futro, Dziki Kieł, Marchewkowa Natka, Niedźwiedzi Pazur, Piegowata Mordka, Perliczy Grzebień, Gołębi Puch, Wrzosowa Pogoń, Kozie Futro, Zajęczy Ogon, Jelenia Cętka, Firletkowy Płatek, Zgubiona Dusza - interakcja warta 2 pkt.
- Cicha Kołysanka, Gawronie Skrzydło, Złota Pręga, Łabędzia Pieśń, Wężowa Łuska, Lamparcia Łapa, Grzybowa Łapa- interakcja warta 5 pkt.
Z Klanu Nocy:
- Kasztanowy Dół, Malinowy Pląs, Borówkowy Liść, Krucze Futro, Kurkowa Pieśń, Skoczna Ryba, Kalinowe Serce, Deszczowy Taniec, Ptasia Jazgot, Przepiórcza Gniazdo, Bażancie Futro, Popielaty Świt,  Węgorz, Wronia Strawa - 2 pkt
- Wrzościowy Cień, Bezchmurne Niebo, Jagodowy Krok, Stokrotkowa Łapa, Bławatkowy Potok, Astrowa Łapa, Sum, Trzcinek, Kijanka, Zgniły Pysk - 5 pkt.
Z Klanu Wilka:
- Wiśniowy Świt, Gepardzia Cętka, Dymne Niebo, Suśli Nos, Wierzbowa Kora, Padający Deszcz, Rubinowe Futro, Makowe Ziarno, Lulkowy Korzeń, Chabrowy Szept, Jadowite Serce, Borówkowa Łapa, Nocna Łapa, Różana Słodycz, Krzak - 2 pkt.
- Mała Łapa, Modliszka, Senny Pysk, Wydrzy Las, Liściasty Krzew, Rozkwitający Pąk, Wróblowe Skrzydło, Kuriozalna Łapa, Świetlista Dusza, Żonkil, Sosnowa Igła, Irgowa Łapa - 5 pkt.
Z Owocowego Lasu:
- Błysk, Janowiec, Bielik, Zięba, Księżyc, Komar, Sadza, Jaskółka, Żurawina, Blask, Krecik,  Ćma, Słonecznik, Skowronek, Fretka, Tajfun, Jabłko, Trzmiel - 2 pkt.
- Olsza, Drewno, Maczek, Miód, Szpak, Świt, Dola, Ważka,  - 5 pkt.
Samotnicy i pieszczochy:
- Psia Łapa, Melodyjka, Puszyste Futro, Wiewiórczy Pazur, Słonecznik, Złoty Wilk, Iglasta Łapa, Safona, Kukułka, Plamka, Samuel, Belzebub, Ozzy, Szalej, Papież, Sigma, Mel, Felicjana Hagrid Junior przydomek Mała, Klusek Gąbkowski Felix junior przydomek Mały, Sandy - 2 pkt.
- Nornica, Chore Ucho, Pleśniak, Kizia, Woda, Lew, Jeżynek, Mizia, Heniek, Sandy - 5 pkt.

Zanim napiszecie opowiadanie upewnijcie się, że wybrany przez Was npc znajduje się na liście! Zapoznajcie się także dokładnie z jego formularzem, a jeśli będziecie mieć jakiekolwiek pytania - piszcie do opiekuna postaci albo klanu. Opowiadania zawierające błędny charakter postaci npc będą odsyłane do poprawy!


Jak zaznaczyć że opowiadanie bierze udział w evencie?
Jeśli wysyłacie opowiadanie na pocztę, w temacie koniecznie umieśćcie “EVENT NPC”
Jeśli publikujecie je sami, dodajcie eventową etykietkę “EVENT NPC”
Bez tego opowiadanie nie zostanie wzięte pod uwagę!


A teraz najważniejsza część - nagrody. Powinny Wam się spodobać ;)
1. miejsce: do wyboru: możliwość wyboru dowolnej maści (także fancy!) dla następnej postaci (samotnika lub urodzonej w klanie) lub zdjęcie jednego upomnienia z wybranej postaci,
2. miejsce: do wyboru: obniżenie ilości opowiadań potrzebnych do wzięcia następnej postaci z 10 do 5 lub pominięcie wszystkich postaci przy wybranym sprawdzaniu aktywności,
3. miejsce: do wyboru: otrzymanie +50% postępu treningu wybranej postaci lub pominięcie wszystkich postaci przy wybranym losowaniu chorób/sprawdzaniu aktywności.

No, to zgłaszajcie się w komentarzach i połamania długopisów i klawiatur! <3

17 komentarzy: