BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 października 2021

Zięba urodziła!

 Zięba urodziła trzy słodziaki!

Melodia

Świt


Szpak
MELODIA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Melodia jest pewną siebie kotką. Lubi nawiązywać nowe znajomości oraz poznawać nieznane sobie zakątki otoczenia. To ciekawska postać, lecz nie narzucająca się czy pchająca się uparcie w czyjąś prywatność. Posiada ogromną wyobraźnię i potrafi na samym początku rozmowy rzucić kilka niezrozumiałych dla odbiorcy porównań. Kot wysoki jak drzewo? Wiotki jak trzcina? W jej języku to codzienność. Przez takie rzeczy mówi czasami niestworzone rzeczy, co czasami zaburza komunikację czarnej z innymi. Stara się być kreatywna i pomagać innym, aby w Owocowym Lesie żyło się lepiej (przynajmniej na tyle, ile pozwala kocięcy wiek). Niestety jest strasznie leniwa. Pierwszą część dnia przeleży przy mamie, później, przy częstym przymuszaniu, może wygramoli się ze swojego legowiska. Do tego bardzo lubi jeść, kilka łyków mleka czy jeden kawałek mięsa jej nie wystarczy, dopiero uczy się poznawania granic możliwości własnego żołądka. Nie potrafi opanować gniewu, wprawdzie nie złości się bardzo często, lecz pokaże swoją irytację, zniecierpliwienie czy inne negatywne reakcje za pomocą ciała i tonu miauczenia. Pomimo wad to przyjacielska i nastawiona pozytywnie do świata kotka.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Melodia jest drobnym kociakiem, o krótkiej, czarnej sierści, bez żadnego pręgowania czy plam bieli. Posiada lekko zaokrąglone na końcach wibrysy, oczy w spokoju letniej zieleni oraz ciemne poduszeczki łap. Ogon, jak i reszta ciała, zachowuje wszelkie proporcje, nic nie jest ani za duże, ani za małe.
  • Kolor sierści - czarna jednolita
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Krzemień
  • Matka - Zięba
  • Rodzeństwo - Szpak, Świt
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodziła się jako córka Krzemienia i Zięby, wojowników Owocowego Lasu
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: missi123@wp.pl
* * *
ŚWIT
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Ze Świtu jest niezłe ziółko, ale po kolei.
Energiczny urwis, nie usiedzi ani chwili w jednym miejscu. Zasady? Phi, kto do zgniłego jabłka, to wymyślił?! Bezczelna w swoim zachowaniu; gdy coś jej się nie spodoba, po prostu odwróci się tyłkiem do rozmówcy i odejdzie. Tak samo jak u matki, nie jest bardzo towarzyskim osobnikiem. Często bawi czy przechadza się po obozie samotnie, bo kto chciałby się przyjaźnić z taką wredotą? 
Egoistka, nie wierzy w nic konkretnego. W najgorszym momencie “będzie gnić w zaświatach wraz z innymi trupami”. Tak w skrócie, energiczny i wredny bachor, obrażony na wszystko i wszystkich; nic dodać, nic ująć.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Świt wdała się w mamę. Jest szczupła i posiada białą, krótką sierść oraz zielone oczy.
  • Kolor sierści - biała (czarna z bielą)
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Krzemień {(Czarny jednolity z bielą o zielonych oczach) Fajny tatuś. Ale trochę nieśmiały, nie rozumie go w tym temacie.}
  • Matka - Zięba {(Biała (Czekoladowa szylkretka calico) o niebieskich oczach}
  • Rodzeństwo - Melodia i Szpak
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzona w Owocowym Lesie jako córka dwójki byłych samotników, Zięby i Krzemienia.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Opiekun - Orzeszek
* * *
SZPAK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Szpak to pewny siebie i poważny kociak. Zawsze chodzi z głową uniesioną do góry, a na pyszczku gości mądraliński uśmiech. Uwielbia pytać o nieistotne rzeczy, tylko po to, aby wiedzieć. Dla niego nauka jest kluczem do osiągnięcia sukcesu, więc poszerza swoją wiedzę o różne doświadczenia; czyjeś jak i swoje. Jest bardzo spokojny i opanowany. Nie skaczę dużo, a zabawę odstawia na drugi plan. Wierny klanowi i zasadą, uważa się za przykład prawdziwego wojownika. Czasami miewa złe dni, wtedy też nie lubi towarzystwa. Zdarza mu się też źle wyrażać o kotach, które go zdenerwują. A tylko pójdź poskarżyć się jego mamie, że bardzo brzydko mówi, to twój żywot dobiegnie końca! I to dosłownie, ponieważ kociak nie umie zapanować nad złością i zdarza mu się w akcie desperackiej zemsty, zepsuć czyjąś zabawkę. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - To ciekawa mieszanka dwóch rodziców. Ni to czarny, ni biały, a coś pomiędzy tymi dwoma. Jego ciemnoniebieska sierść nie ma na sobie ani grama pręg. Jest dość duży i barczysty jak na kocię, ale nie przeszkadza mu to ani trochę. Lubi wyobrażać sobie, że dzięki temu jest silniejszy i godny miana wojownika. Oczy za to są kropka w kropkę zielone, tak jak ojca.
  • Kolor sierści -  niebieski jednolity
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Krzemień (Podziwia ojca i to ile ma blizn. Często go o nie wypytuje, ale kocur nie wydaję się chętny do opowiadania mu o swoich młodzieńczych przygodach. Jak nic pokonał dzika!)
  • Matka - Zięba (Mama to... niezłe ziółko. Trochę się jej obawia, gdy morduje go wzrokiem, gdy rozrabia, ale również jest niezłą obrończynią, gdy wymaga tego sytuacja)
  • Rodzeństwo - Melodia i Świt
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodził się w Owocowym Lesie jako owoc miłości Krzemienia i Zięby.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Opiekun: Avokado

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz