BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 października 2021

Jerzyk urodziła!

 Jerzyk urodziła trzy kociaki!

Skowronek

 Gołąb


Fretka


miot fabularny

SKOWRONEK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Z dość nietypowej dwójki musiała wyjść nietypowa kotka. Niezbyt radosna, niezbyt ponura. Skowronek na pierwszy rzut oka wpisuje się w przeciętniaka. Jedynie jej znużone codziennością ślipia zdradzają przebojowość kotki. Skowronek zdecydowanie należy do kotów, który nie da się poskromić. Jej niepohamowany głód wiedzy i wrażeń nie daje się poskromić prawieniom rodziców. Co rusz wtyka nos w nie swoje sprawy uparcie wyszukując nowych przygód na horyzoncie. Na towarzyszy ów wypraw nie baczy. Są zbędnym balastem łatwym do porzucenie czy wrobienia w jej występki. Zdecydowanie egoizm kotki jest zauważalny na każdym kroku. Nic dziwnego, że nie ma żadnych przyjaciół.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Niemal cała biała kotka. Jedynie ciemnoszare uszka i ogonek wykazują podobieństwo do rodziców.
  • Kolor sierści -  czarny cętkowany van
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina:
  • Ojciec - Raróg
  • Matka - Jerzyk
  • Rodzeństwo - Fretka; Przyrodnie: Gołąb
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Zrodzona z szczęśliwego związku. Co innego niż jej brat wpadka i zdrada jej matki.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Autor: Dayox

* * *
GOŁĄB
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Gołąb jest nadzwyczaj spokojnym kociakiem. Aż niepokojąco spokojnym. Zamyślony i we własnym świecie niezbyt interesuje się tym co się dzieje na zewnątrz. Mało co do niego dociera. Krzyki, płacz, prośby nie robią na nim wrażenia. Kocurek przechodzi obok nich z obojętnością na pysku. Niezbyt interesuje go życie codzienne, klan czy jego rodzina. Istnieją? To niech istnieją, byle by mu nie zawadzali. Pogrążony w myślach czasem zapomina o codziennych potrzebach takich jak jedzenie. Budzi tym u swojej mamy wielkie zmartwienia. Kotka obwinia się, że jego stan to kara za jej niewierność. Gołąb nie przejmuje się tym. I tak nie rozumie o co chodzi wiecznie rozpaczonej kotce.
Wygląd:
  • Ogólny opis Ku nieszczęściu Jerzyki Gołąbek jest zbyt podobny do swojego biologicznego ojca. Gdyby nie biel, pręgowanie i srebrna szata mógłby być jego małym klonem.
  • Kolor sierści -  czarny srebrny pręgowany klasycznie z bielą
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Nagietek, Przybrany: Raróg
  • Matka - Jerzyk
  • Rodzeństwo - Przyrodnie: Fretka i Skowronek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Podczas jednego z patroli Jerzyk i Nagietek poszaleli ze zgniłymi jabłkami i przypadkiem go spłodzili. Zawstydzona tym Jerzyk szybko wyznała uczucia Rarogowi i skonsumowała związek, żeby jej wpadka nie wyszła na światło dzienne.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Autor: Dayox
* * *
FRETKA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (bardzo lubi zioła, z wielką chęcią dowiedziałaby się o byciu medykiem więcej.)
Charakter: Fretka jest bardzo energiczna, absolutnie nie usiedzi tylko w miejscu. Chce szybko działać, chce władzy nad wszystkim i wszystkimi. Uwielbia chodzić na przechadzki i odkrywać coraz to nowsze rzeczy - każdy liść który spadnie z drzewa, każdy mały patyczek, skorupa ślimaka ląduje w jej łapkach, zębach i pazurach. Świetnie daje sobie radę w zabawach siłowych i wyścigowych, dorosłe koty widzą w niej potencjał. Jest ogromną gadułą, z przyjemnością porozmawia o wszystkim, a zwłaszcza na temat który ona, sama wybierze. Każdy kot, który powie coś wbrew jej woli, narzuci się - ma słabsze szanse u niej. Uwielbia strzelać fochy. Zawsze stawia na swoje i ocenia, bywa złośliwa. Liliowa nie przywiązuje wagi do swojego wyglądu, higieny. 
Wygląd:
  • Ogólny opis Chuda, niezbyt długa, zwinna kotka z długimi pazurami. Jej liliową sierść zdobią tygrysię pręgi z białymi znaczeniami - na uchu, pyszczku, tylnej prawej łapie i ogonie. Posiada krótką sierść i brązowe ślepia.
  • Kolor sierści -  Liliowa pręgowana tygrysio, z bielą.
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina:
  • Ojciec - Raróg (Uwielbia, kocha swojego ojca. Mogłaby spędzać z nim czas godzinami. Mają wiele wspólnych cech, Fretce bardzo to odpowiada, ufa mu w 100%.)
  • Matka Jerzyk (Za spokojna, ciągle się troszczy - Fretka nie postrzega jej jako kogoś takiego, z kim można się dobrze bawić, zaufać. Postrzega ją jako matkę, po prostu matkę która daje jeść i nic więcej.)
  • Rodzeństwo - Skowronek, przyrodnie: Gołąb
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzona ze związku Jerzyka i Raroga wraz z rodzeństwem.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Opiekun: Pitou / Pit#6770

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz