BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 kwietnia 2018

Sójcze Skrzydło Urodziła!

Sójcze Skrzydło urodziła dwie piękne koteczki oraz jednego, silnego kocurka!

Zguba




Oset


Północ


ZGUBA
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 Księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Jej młody wiek pozwala tylko na rangę Kociaka w klanie
Poziom medyczny: -
Charakter: Matka tej kotki, Sójcze Skrzydło, nadała jej takie imię, stwierdzając, iż to miano bardzo do niej pasuje. I nawet nie spodziewała się, jak bardzo.
Kotka wydaje się być zagubiona w tym świecie. Siedzi często jednym miejscu przy matce, raz zamyślona, a innymi czasy po prostu obserwuje, co się dzieje dookoła. I spędza tak większość dni, bojąc się odchodzić od matki. 
Innymi, równie widocznymi cechami są nieśmiałość i wrażliwość serca. Mała boi się podejść nawet do własnego rodzeństwa. Potrafi jedynie przesłać im uśmiech z daleka. Jednakże to się zmienia, gdy zobaczy jakiegoś kota potrzebującego pomocy, gdyż Zguba wyróżnia się niezwykłą wrażliwością serca. Ale jednocześnie czuje obawę przed pokazywaniem tej cechy.
Warto dodać, iż kotkę bardzo łatwo przestraszyć. Wystarczy słowo “Bu” w niespodziewanym momencie. Jednak Zguba to wybaczy, ale zapamięta, jak każdą rzecz czy wydarzenie. 
Tak na razie prezentuje się nasza bohaterka. Ale, ona jest jeszcze kociakiem, więc jej charakter na pewno ulegnie zmianie, wcześniej czy później.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Na sam początek powiem, że na niekorzyść rodziców, Zguba podała się w wyglądzie do ojca. Chociaż jest jeszcze młodym kociakiem, posiada ona szczuplutką i nieco kościstą sylwetkę ciała. Po matce zaś dostała swe niezwykle długie łapy, łabędzią szyję oraz orientalny wygląd pyszczka z bladoniebieskimi ślepkami. Sierść Zguby jest krótka, a jednak miękka z atramentowym odcieniem barwy. Jej białe znaczenia na pyszczku, brzuszku, łapkach oraz końcówce ogona bardzo upodabniają ją do Jastrzębiego Szpona. 
  • Kolor sierści - czarna jednolita z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Wojownik z Klanu Nocy - Jastrzębi Szpon - Zguba odziedziczyła swój wygląd po nim, jednak nie ma o tym pojęcia. Kotka nigdy go nie widziała, nic o nim nie słyszała. Po kryjomu jednak marzy, by się z nim spotkać
  • Matka - Kotka z Klanu Klifu - Sójcze Skrzydło - Wojowniczka, którą kotka podziwia i bardzo, ale to bardzo kocha. To z nią spędza większość dnia, wtulając się w jej miękką sierść i wysłuchując opowieści. Zguba nie zniosłaby jej śmierci. 
  • Rodzeństwo - Oset oraz Północ - Brat i siostra Zguby, z którymi chociaż niezbyt się dobrze dogaduje, bardzo ich kocha
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Zguba wraz z rodzeństwem są wypadkiem, który przydarzył się pewnej wojowniczce Klanu Klifu i kocurowi Klanu Nocy. Nie łączy ich jakakolwiek miłość; Jastrzębi Szpon tylko omamił Sójcze Skrzydło i ją zapłodnił. W jeden z zimowych dni przyszły na świat kocięta, które Sójcze Skrzydło nazwała Ostem, Północą oraz Zgubą, tak by nikt nie stwierdził, że mają ojca z innego klanu. Teraz żyją w Klanie Klifu, Królowa po cichu planując zemstę, a kocięta pragnąc poznać prawdziwego ojca...
Punkty umiejętności: 
  • siła - /// 
  • szybkość -/// 
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3


Właściciel: Klus-ka (Howrse.pl)

* * *

OSET
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Oset to raczej na pierwszy rzut oka kociak nieśmiały, chowający się za łapami matki przed innymi dorosłymi. Wydaje się spokojny i cichy, jednak kiedy znikają wszystkie wpływające na takie zachowanie czynniki, staje się wcieleniem istnego psotnika. Nienawidzi się nudzić, dlatego bardzo często spędza czas ze swoimi siostrami. Jest jeszcze małym kociakiem i dopiero uczy się odróżniać dobro od zła, dlatego często z własnej głupoty ładuje się w kłopoty lub broi. Nigdy nie może powstrzymać się od sprawiania innym głupich kawałów, chociaż kiedy przychodzi co do czego, udaje niewiniątko. 
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Oset to kociak dosyć duży jak na swój młody wiek. Aktualnie to puchata, w większości czarna kulka, potrafiąca skakać i ganiać z rodzeństwem całymi dniami. Jego krucze futro zwykle jest układane przez matkę, jednak nawet i ta nie nadąża już za swoją pociechą, dlatego owe najczęściej sterczy we wszystkie strony. Cechą charakterystyczną kociaka jest z pewnością biała łata na prawej części pyszczka oraz dwukolorowe oczy, tryskające psotnymi iskierkami. 
  • Kolor sierści - czarna z białymi znaczeniami 
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu -  niebieskie 
Rodzina:

  • Ojciec - Jastrzębi Szpon; wojownik Klanu Nocy
  • Matka - Sójcze Skrzydło; karmicielka Klanu Klifu
  • Rodzeństwo - Północ & Zguba 
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 

  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzony w Klanie Klifu.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Sandi0123 (Howrse.pl)


* * *

PÓŁNOC
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Chyba, jak większość małych, puchatych kulek, Północ należy do grupy kotów spostrzegawczych. Niemalże nic nie umknie jej wzrokowi, nawet taka mała mrówka, chodząca pośród bujnie rosnących traw. Gdy ktoś mówi rzeczy, których ona nie rozumie, pyta się bez skrępowania, jakie mają znaczenie. Ta mała psotniczka musi wiedzieć o wszystkim, aby poradzić sobie w życiu! Na pozór wydaje się być grzeczną i niewinną istotką, co nie jest do końca prawdą. Rzeczywiście, nie odmówi jakiegoś zadania, ani nie będzie się sprzeczać z wolą starszych i lidera, jednak z resztą jest już różnie. Niemal od urodzenia pokazuje otwarcie poczucie dominacji nad uczniami i innymi kociakami, co nie do końca podoba się innym. Na dodatek wszyscy wojownicy bacznie na nią patrzą, gdyż w jej przypadku, nie jeden raz próbowała nieświadomie wyjść poza teren obozu, na co ona ledwo tłumi śmiech, czując się jak królowa, kiedy to dorośli za nią łażą. Niby taka głupiutka, a jednak sprytna i inteligentna. Wie, jak manipulować innymi, aby wyszło jej to na dobre. Doskonale zapamiętuje nowe informacje. Powiedz jej jeden raz, a ona o tym długo nie zapomni. Północ to jak żywy komputer do zapisywania plików, dosłownie. Zauważalną u niej cechą jest również z pewnością czujność. Dość często rozgląda się wokół siebie, bojąc się, że ktoś za chwile wyskoczy z pobliskich krzaków, aby ją zabić. Jej mama regularnie powtarza historyjki o kociakach, ginących w lesie z powodu nieodpowiedzialności, dlatego też nie ma w sobie pewności siebie. Nieufna wobec innych, unika w ten sposób większości kłopotów czyhających gdzieś w lesie, chociaż po czasie może komuś ślepo zaufać, przez co wpada w tarapaty. W sytuacjach kryzysowych zatrzymuje swój język na odpowiednim miejscu i czeka na ruch przeciwnika, analizując w tym czasie jego postawę i słabości. Doskonale tłumi w sobie poczucie strachu, przez co innym odbiera zuchwałość do czynów wobec niej. Jak sama mówi, jest podobna do matki i potrafi pokazać pazurki. Pomimo wszystkiego, nie można nazwać ją złą. Ciepłe uczucia pełne miłości ukazuje swojej rodzince, za którą mogłaby iść stoczyć walkę na śmierć i życie. Nigdy nie zdradzi najważniejszych, będzie lojalna wobec klanu, pomoże innemu i nie okłamie wojowników, gdy stanie się coś złego.
Wygląd:

  • Ogólny opis - Wiele nie ma do powiedzenia. Kotka ta ledwo dorównuje wielkościowo szczurowi. Na swej puszystej mordce posiada kilka ciemnych plamek, dlatego też lubią na nią mówić “dalmatyńczyk”. Uszka w większym stopniu są czarne i przypominają dwa malutkie pagórki, gdzieniegdzie obsypane śniegiem. Na grzbiecie widnieją sporej wielkości kropy, tak samo jak na ogonie i nieco na szyi. Przednie łapki wydają się być krótsze od tylnych, co jest wyłącznie złudzeniem.
  • Kolor sierści - czarna arlekin
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:

  • Ojciec - Jastrzębi Szpon: Jak dotąd nie wie o nim nic
  • Matka - Sójcze skrzydło: Miła kotka, otulająca ją do snu każdego dnia i każdej nocy
  • Rodzeństwo - Oset: ukochany brat, z którym poszłaby na koniec świata, byle koło niego
  • Zguba: fajna siostrzyczka. Lubi jej robić psikusy.
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: Za młoda, aby mieć nauczyciela
Uczniowie:

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Na chwilę obecną, najczęściej pije tylko mleko matki oraz wychyla co jakiś czas łeb poza swoje legowisko, aby podziwiać ten wielki świat. Pora nagich drzew nie jest przyjemna dla północy, dlatego też rzadko wychodzi na zewnątrz, tym bardziej, że łatwo może nabawić się zielonego kaszlu.
Punkty umiejętności:

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///

Upomnienia: 0/3
Właściciel: Dantexx (Howrse.pl)

* * *

3 komentarze:

  1. ALE PIĘKNOŚCI! Jak się Rozkwit urodzi, to będę chciała z kimś sesyjkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtarzałam to już kilka razy, ale
    T e n. M i o t. J e s t. Ś l i c z n y.

    OdpowiedzUsuń