BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 3 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 grudnia 2020

Cichosza! Samotnik!

Cichosza | Samotnik!
CICHOSZA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 7 Księżycy
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: - {Nie ma najmniejszego pojęcia jak to wszystko działa, a większość wiedzy medycznej jaką się w niego wpaja zazwyczaj zapomina, ale wie na pewno, że fajnie pachną te roślinki}
Charakter: Cichosza zawsze niemalże kipie swoją chaotyczną energią i nie uznaje w swoim słowniku takich słów jak "zasady" i "posłuszność". W większości przypadków skupia się jedynie na robieniu tego, co mu się żywnie podoba i nie patrzy nawet na konsekwencje. Ma też dość krótką pamięć i prawdopodobnie zapomni 99% tego, co się do niego mówi, chyba, że mówisz o czymś wyjątkowo interesującym. Nie raz z resztą były przypadki, gdy jego matka prosiła go, żeby przykładowo poszedł po mysz, a on wyszedł z legowiska, stanął przed nim i zawrócił po kilku sekundach pytając "To co ja miałem takiego zrobić?". Podsumowując jego charakter, jest małym, irytującym rzepem u ogona który robi co chce i chodzi gdzie chce.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Cichosza to hebanowy, długofutry, wysoki kocurek z białymi znaczeniami, głównie na pyszczku oraz łapach. Kocur odznacza się między innymi swoją dumną posturą, klinkowatym pyszczkiem z małymi pędzelkami na uszach, bladozielonymi, aczkolwiek radosnymi oczkami i ciemnym nosem, oraz niewielkimi, aczkolwiek zwinnymi białymi łapami. Jest całkiem lekki, co umożliwia mu o wiele łatwiejszą i szybszą wspinaczkę po drzewach oraz ogólne szybsze poruszanie się, ale jest za to zmuszony polować na prędkość niż na podejście zwierzyny. Jego kruczoczarne futro często jest oblepione błotem i jest w nich całe mnóstwo liści i małych gałązek, które mało kiedy wyczyszcza, ponieważ, oczywiście, ma za każdym razem lepsze zajęcie niż jakieś wylizywanie sierści.
  • Kolor sierści - czarny z bielą
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Sztorm {Chociaż miał z nim niewiele interakcji, to synek i tak go uwielbiał i chciał być taki jak on. Marzył o zostaniu przywódcą, tak jak on, ale to raczej nigdy się nie zadarzy, ponieważ jest ostatnim kotem, który pasowałby ma przywódcę}
  • Matka - Katharsis {Jego matka była najzwyczajniej w świecie wredna. Chcesz zjeść mysz? Sam sobie ją złap. Chcesz się napić wody? Sam sobie jej poszukaj. Cichosza jeszcze bardziej ją znienawidził, gdy ta wyrzuciła go z grupy gdy ten już potrafił polować na tyle dobrze, by się nie zagłodzić.}
  • Rodzeństwo -Serendipity, Klif, Lew {Rodzeństwo z drugiego miotu. Nie zdążył ich poznać ani właściwie zobaczyć. Jedynie słyszał od jakiegoś kota, że są i istnieją.} 
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: Sztorm {Nauczył go podstawowej wiedzy na temat polowania i teoretycznie uczył go podstaw medycyny jak użycie pajęczyn, ale Cichosza wszystko to zapomniał}
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Wszystko zaczęło się pięknie - Cichosza urodził się jako jedynak. Nie musiał się martwić żadnym rodzeństwem, które wchodziłoby mu w drogę. Czas dzieciństwa spędził w wędrującej grupie spokrewnionych ze sobą kotów. Należało do niej też kilku samotników, którzy się przyłączyli, ale Cichosza właściwie ich nie znał {i nie zamierzał ich poznawać, w końcu nie są godni jego uwagi, phi}. Sporą część tego czasu spędził z swoją irytującą, samolubną matką Katharsis, która oddzielała go od kotów, które jej się nie podobały. Uważała też, że syna trzeba wygnać z grupy jak najszybciej, ponieważ rzekomo nie potrzebny był im kolejny wygłodniały pysk do wykarmienia, a więc tak też zrobiła, gdy osiągnął wiek 6 księżyców. Z tragicznymi umiejętnościami polowania i brakiem jakiekolwiek wiedzy na temat walki, przeżył jego pierwszy księżyc w samotności tylko z powodu ogromnego szczęścia. 
Punkty umiejętności:
siła - 6
szybkość - 21
zwinność - 19
skok -14
Właściciel: dewfeatherr@gmail.com / Dewfeather#9042 na Discordzie

1 komentarz: