BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 3 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 sierpnia 2020

Sarnia Łapa urodziła!

Z powodu komplikacji i przedwczesnego porodu, cztery kocięta zmarły. Po długiej walce o życie odeszła także Sarnia Łapa, zostawiając ocalałą córeczkę z przerażonym ojcem.


Północ

PÓŁNOC
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: kotka
Klan: Wilka
Ranga: kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Okoliczności, w których przyszła na świat, odcisnęły na Północy piętno. Bardzo wrażliwa, żeby poradzić sobie z tym, co się dookoła dzieje, wybudowała wokół siebie gruby mur z pesymizmu. Zawsze zakłada najgorszy scenariusz i wierzy, że właśnie on się spełni. Uważa, że życie nie ma większego sensu, nie cieszy się, że została skazana na egzystowanie w świecie przez głupią lekkomyślność swoich rodziców. Następnym razem mogliby jej najpierw zapytać, czy zgadza się na księżyce cierpienia. Czeka na moment, w którym w końcu zniknie, pogrążając się w błogim nieistnieniu. Tak, kotka nie wierzy w nic - ani Klan Gwiazdy, ani Mroczną Puszczę. Jej zdaniem życie kończy się w momencie urwania się oddechu, a później nie ma już nic. Ceni sobie samotność. Kontakty z innymi często przynoszą ból i wymagają bezsensownego wysiłku, na dodatek wie, że nikt nie zadaje sobie trudu, by ją zrozumieć i zaakceptować, więc nie widzi sensu, dla którego ma poświęcać komukolwiek swój czas. Już lepiej wędrować samotnie po lesie, albo w jakimś odludnym miejscu wpatrywać się w nocne niebo. Z nią nie porozmawiasz o pogodzie, kocurach ani najnowszych plotkach. Zimna, zamknięta w sobie, zawsze trzyma dystans, wszystko gromadząc w sobie. Gardzi optymistami, robi jej się niedobrze od ich bezsensownej nadziei, nienawidzi ich nieracjonalności. Będzie dobrze, bo tak? A dlaczego niby? Są jej zdaniem śmieszni w tej wierze, że ich nastawienie cokolwiek zmieni. Bezpośrednia, zawsze powie dokładnie to, co myśli, przez co przypięto jej łatkę marudy, niszczyciela dobrej zabawy, pogromcy dziecięcych uśmiechów. Kotka po prostu woli postawić sprawy jasno. Nienawidzi niezdecydowania i owijania w bawełnę, dla niej o rzeczach powinno się mówić tak, jakie są i albo coś robić, albo nie robić nic. Czuje odrazę do hipokrytów. Kotka nie czuje przywiązania do jakichkolwiek tradycji ani pozycji, jednak w głębi duszy szuka magii i cudowności i pewnie tylko to trzyma ją w klanie, wśród rang i rytuałów. Tak długo ukrywała swoje wrażliwe wnętrze, że przestała potrafić wyrażać emocje, zawsze zdystansowana i gotowa na najgorsze. To jej sposób na poradzenie sobie z bólem, którego doświadcza.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Jak na kociaka, Północ jest dosyć szczupła. Wielkością nie różni się wiele od innych sierotek, ale jej skóra miejscami zwisa luźno, kryjąc pod sobą niewiele kocięcego tłuszczyku. Biel pokrywa niemal całe jej ciało, za wyjątkiem niebieskiego ogona, prawego oka, które otacza niebieska łata, lekko przesunięta w stronę ucha i lewego ucha, całego niebieskiego. Ponadto Północ ma niewielką niebieską łatę na lewej tylnej łapie, w okolicy uda. Wąsy ma białe i długie, oczy ciemnobrązowe, na pyszczku minę, którą można wziąć za wieczne znudzenie. Stroni od zabaw, często przesiadując w kącie legowiska i mierząc przychodzących zimnym spojrzeniem.
  • Kolor sierści - niebieska srebrna cętkowana van
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina:
  • Ojciec - Wawrzynowa Łapa
  • Matka - Sarnia Łapa
  • Rodzeństwo - cztery martwe płody. Przyrodnie: Gepard, Żbik, Noc, Skra, Cierń
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///

Mentor: 
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Przyszła na świat przedwcześnie na zgliszczach dawnego Klanu Wilka, jako jedyna przeżywając poród tylko po to, żeby chwilę później zostać sierotą - Sarnia Łapa umarła z powodu komplikacji poporodowych i licznych urazów wewnętrznych, ojca, Wawrzynową Łapę, zabił jej brat na spółkę z przybranym ojcem. Teraz wychowuje się u boku całej grupy sierot, pod okiem Wężowego Wrzasku, która wcale nie chciała być królową i jej partnera, Górskiego Szczytu.

Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///

Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: - (autor: Hellga)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz