BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 marca 2019

Nowa członkini Klanu Klifu! (NPC)


Rubinowa Łapa | Uczeń




Poprzednie imiona: Rubinka
Wiek: 5 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu [dawniej samotnik]
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: -
Charakter: Rubinowy Kamyk to kotka, która ze zrobieniem czegoś zawsze zwleka, opierdziela się, robi wszystko, by jak najdłużej mieć spokój, a potem... Właśnie, a potem to wszystko na szybcika i leci na łeb na szyję na złamanie karku, byleby tylko się wyrobić. Dlatego więc nie radzę prosić jej o cokolwiek, bowiem zwyczajnie się tego nie doczekasz! Mimo tego, że wszystko tak rozwleka w czasie, trzeba jej oddać, że mimo wszystko jest potwornie dokładna, wszystko musi być zapięte na ostatni guzik. Niektórzy twierdzą, że koteczka ma problemy z pamięci krótkotrwałą przez to, że co chwilę zapomniała czego chce. Młoda potrafi dosłownie stanąć jak słup na środku obozu, patrzeć się w jeden punkt i zastanawiać się, czego ona chce. Jest to typowa baba - potrafi zrobić z igły widły, robiąc raban o chociażby to, że ktoś ubrudził ją z lekka błotem. Bo przecież świat się przez to zaraz zawali. Szylkretowa uparcie utrzymuje, że świetnie poradziła by sobie sama, chociaż dobrze o tym wiadomo, że Niebiański Lot w stosunku do niej jest nie tylko bratem, ale i ochroniarzem, którego trzyma się jak rzep psiego ogona.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Rubinek to niewielka koteczka o drobnej budowie ciała, dla kontrastu posiada jednakże wielkie, nietoperze uszyska, które doskonale wyłapują każdy dźwięk. Oczyska ma pomarańczowe, po mamie, którą to chętnie wspomina, bije z nich przyjemne ciepło i troska, którą obdarza każdego napotkanego kota. Futerko jest półdługie, idealne można by rzec, nie za długie, nie za krótkie, ot, po prostu cudowne. Koteczka ma tendencję do wplątywania w nie stokrotek, które są swego rodzaju hołdem złożonym w kierunku jej zmarłej siostry. Niewielkie ciałko członkini klanu Klifu pokrywają płowo-rude plamki z tą różnicą, że bródkę i  skarpetki na łapkach ma białe. Do tego warto dodać iż po ojcu odziedziczyła pręgowanie bengalskie - nazywane przez samą właścicielkę "cudaśnym". Oh, warto też wiedzieć, że młodą koteczkę wyróżnia śmieszna, podłoża plama na oczkach, zachodząca z lekka na nosek i policzki
  • Kolor sierści - Płowy dymny szylkret calico pręgowany bengalsko z białym
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Pomarańczowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Szmaragd [ojciec jak ojciec, nic nadzwyczajnego, zdaniem Rubinowej Łapy trochę za dużo krzyczał. Był czystej krwi bengalem]
  • Matka - Cyrkonia [Mama jak mama, niczym specjalnie się nie wyróżniała, Rubin wie, że ją kochała, ale ma wrażenie, że opiekowała się nią, bo musi. Jej matka była bengalem, zaś ojcem był przypadkowy kocur]
  • Rodzeństwo - Diament i Perła 
  • Partner - Brak, jest jeszcze dzieckiem, które dopiero co wyszłoby z kociarni, jednak nie ukrywa, że fajnie byłoby się wtulić w futro jakiegoś kocura, który nie jest jej bratem
  • Potomstwo - Nie lubi dzieci, chociaż sama nim jest. Może kiedyś
Mentor: Liliowa Sadzawka
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Jej historia nie jest straszna, tragiczna ani nic z tych rzeczy! Ot, ta małą pierdoła wyszła sobie z domu i poszła w długą, a jako, że Niebo był jej bliskim przyjacielem i sąsiadem - oboje poszli zwiedzać świat razem. Problem jednak pokazał się wtedy, gdy młodziki zabłądziły tak bardzo, że nie potrafili ocenić gdzie wschód a gdzie zachód. Rubin wzruszyła wiec barkami i ciągnąc za łapę niezadowolonego kocura, ruszyli hen w nieznane! Dwa księżyce później dotarli do Klanu Klifu gdzie zostali przyjęci i otrzymali, ich zdaniem, dziwaczne imiona, które częściowo nawiązywały do ich starych, ale kończyły się na człon "Łap". Czas pokaże co będzie dalej i czy dwójka młodych kotów odnajdzie się w nowym świecie
Punkty umiejętności: 
  • siła - 11
  • szybkość - 19
  • zwinność - 26
  • skok - 24
Właściciel: Postać NPC
Przywilej cechy bonusowej: cynamonowa sierść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz