BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 lutego 2014

SKRZYP

Autor grafiki: brak
OGÓLNE
SKRZYP
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Panseksualny, homoromantyczny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: paprotka963@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kociak zdecydowanie urodę odziedziczył po mamie. Jest zdecydowanie niższy od przeciętnego kota, posiada smukłą, na granicy z chudą sylwetkę okoloną nastroszonym (najbardziej na polikach) półdługim futrem. Futro to jest natomiast umaszczenia liliowego srebrnego vana pręgowanego dziko, przy czym całe ciało kocurka pomijając ogon, zalane jest bielą. Oczy Skrzypu są w odcieniu głębokiego brązu.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - srebrny liliowy van pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe
Stałe skutki chorób - utrata głosu

CHARAKTER

Zapatrzony w matkę bachor, który gdyby pominąć Fretkę, irytuje wszystkich na około nawet tego nie wiedząc. Skrzyp jest tym typem kota, który obskoczy wszystkich owocniaków, tylko po to aby zobaczyć na ich pyskach niezadowolenie bądź zakłopotanie, a potem jeszcze splunie im prosto w twarz, paplając o tym jak on jest wspaniały, tylko po to aby błagać ich o wybaczenie następnego dnia. Nie da się ukryć - kocurek jest aż nader energiczny i wiecznie podekscytowany sprawami dosyć normalnymi, które nawet na tych bardziej radosnych klanowiczach nie wywierają aż tak wielkiego napadu ekscytacji. Często posługuje się przekleństwami bądź innymi wulgarnymi opisami kotów, szczególnie jeśli dany osobnik nie lubi jego mamusi, która według niego jest bóstwem. Ogółem więc mówiąc, Skrzyp to nieusłuchany, radosny i ciekawy świata kociak, szczęśliwie tuptający po tym świecie, szukający coraz to nowszych wrażeń i wykonujący polecenia tylko od matki. Pomimo jednak owego zachowania Skrzypu, nie rzadko dotyka go poczucie winy czy zakłopotanie, choć oczywiście nie pokazuje tego na zewnątrz.

MORALNOŚĆ

Skrzyp ma dosyć nietypową moralność, wykształconą głównie przez wychowanie przez Fretkę i własne doświadczenie. Otóż sumienie naszego kochanego osobnika jest mocno opóźnione i reaguje dopiero po minimum 10 godzinach. Po mniej więcej takim czasie kocurek zaczyna nadmiernie prosić o przebaczenie, wydzierać ryja i przynosić potargane liście, chcąc abyś przyjął jego przeprosiny. Nie byłby w stanie zabić ani kogoś do tego skłonić, jednak nie uznaje żadnej z tych rzeczy za złe same w sobie. Jedynym poważniejszym przewinieniem do którego by się posunął, jest kanibalizm, ewentualnie zmuszenie kogoś do potomstwa, jeśli musiałby to zrobić koniecznie. Przemoc fizyczną jak i psychiczną traktuje jako norma, jednak stara się ją ograniczać. Wszelkie wierzenia innych kotów uważa za bzdury, sam wymyślił sobie boga wszystkiego, który rzekomo na powłokę cielesną wybrał sobie Fretkę. Kociak nie czuje przywiązania do Owocowego Lasu jako społeczności, jednak jest niesamowicie lojalny wobec kotów z tego miejsca.

CIEKAWOSTKI

- Co wieczór oddaje hołd swojej matce
- Chętnie szerzy wiedzę o swojej religii
- Zawsze dba o czystość futra i to tym zazwyczaj przejmuje się pierwszy
- Desperacko pragnie potomstwa aby przekazać duszę jego bóstwa
- Jego ulubioną zwierzyną są ryby i wszelakie ptactwo
- Nienawidzi zachodów słońca, za o wiele bardziej romantyczne uważa wschody
- Lubi podkreślać pochodzenie swojego imienia wtykając sobie za ucho łodyżki skrzypu. Te niestety więdną bardzo szybko, przez co coraz bardziej się do tego zniechęca
- Uwielbia poranki

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:
- Łowiectwo
- Skradanie się
- Szybkość
- Odgryzanie się
Mocne strony:
- Równowaga
- Zapoznawanie się z innymi
- Walka
- Polowanie
- Wspinaczka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Goniec
Matka - Fretka
Rodzeństwo - Iskra, Mniszek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Szpak, Sadzawka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie kociak, owoc napaści Gońca na Fretkę na razie pełza sobie po kociarni bez zbytnio długiej historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz