BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Klifu i Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot u pieszczochów!
(jedno wolne miejsce!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

BŁAWATEK

Autor grafiki: dayox
OGÓLNE
BŁAWATEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny i panromantyczny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Stróż

- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niski kocurek o krępej, mocnej budowie. Syn Mrówki posiada charakterystyczne dla niego oklapnięte, małe uszy i puszyste futro na polikach. Można go również rozpoznać po dużym, szerokim nosie i nieco bardziej płaskim pysku niż u przeciętnego kota. Kociak posiada wydatną klatkę piersiową otoczoną krótkim gładkim futrem, takim samym jak na jego grzbiecie. Ze względu na krótkie lecz mocne nogi Bławatka, porusza się on niezgrabnie. Jego ogon jest gruby, a futro na nim pełne objętości i puchu.
Młody jest umaszczenia czarnego z bielą, która rozmieszczona jest w postaci plamki obejmującej całą wystającą część pysku, łączącą się z bielą na nosie do poziomu oczu i na piersi do wysokości łopatki, wybielony jest również czubeczek ogona. Bławatek posiada lodowato błękitne oczy, skierowane nieco ku dołowi.
Cechy szczególne - oklapnięte uszy, niebieskie oczy odcinające się na czarnym tle
Kolor sierści - czarny jednolity z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Pogodny, prostolinijny i… uległy - te trzy cechy potrafią nakreślić ogólny zarys charakteru syna Perkoza. Bławatek jest niezwykle towarzyskim kociakiem którego wszędzie jest pełno gdziekolwiek tylko nie spojrzysz. Kocurek jest w stanie dostosować się do rozmówcy, przygładzając bądź wzmacniając swój wieczny entuzjazm. Stara się przesiedzieć chociażby sekundę z każdym kotem z Owocowego Lasu i spoza niego. Jest niezwykle dociekliwy i ciekawski, interesuje się każdym poruszonym tematem, wywietrzałą wonią unoszącą się w powietrzu czy szelestem w krzakach nieopodal. Bławatek w tej kwestii jest bardzo uparty i zrobi wszystko aby dowiedzieć się prawdy. Postępuje w sposób otwarty i uczciwy, w życiu nikomu by nie skłamał, dopóki ktoś by mu tego nie kazał zrobić. Jeśli tylko może, mówi szczerze, prosto ze swojego serduszka. Ogólnie mówiąc jest on wcieleniem dobra i potulności, bardzo łatwo jest go oswoić. Przez wszystkie powyżej wymienione cechy, syn parki jest naiwny, dałby się porwać nieznajomemu kotu, nie ogarniając że obcy chce mu zrobić coś złego.

MORALNOŚĆ

Bławatek ma bardzo wysoki poziom moralności, nie zabiłby ani nie zmusił do potomstwa nikogo kto by tego nie chciał. Chyba że… no cóż, kocurka łatwo jest do czegoś przekonać. Jeśli tylko ładnie się go poprosi zrobi wszystko aby zaspokoić twoje potrzeby.
Kociak nie wierzy w istnienie żadnych umarłych, nauki o Klanie Gwiazdy wychodzą mu bokiem.

CIEKAWOSTKI

W jego futro wplątują się przeróżne trawy, liście czy płatki które przy większym wietrze kaskadami wypadają z jego sierści.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Przez jego zbitą budowę ciężko mu się szybko poruszać bądź skakać. Jest również bardzo podatny na choroby typu przeziębienie
Mocne strony: Przy odpowiednim sposobie wykorzystania swojej siły jego walka jest niezwykle skuteczna.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Perkoz
Matka - Mrówka
Rodzeństwo - Goździk
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Jarząb - jego ulubiona mentorka, często ją odwiedzą w starszyźnie
Iskra - przyjaciółka

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie. Nieszczęśliwie pierwszy jego mentor został wygnany z klanu, druga mentorka sama z niego odeszła i dopiero za trzecim razem trafił dobrze w tym aspekcie, szkoląc się pod okiem sympatycznej Jarząb. Wiódł spokojne życie jako stróż i zaprzyjaźnił się z Iskrą, która przez dłuższy czas została zdegradowana do tej rangi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz