BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lutego 2014

PERKOZ

 


Autor grafiki: Pianka#1392
OGÓLNE
IMIĘ
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel:
Postać NPC (autor: Amare#4785)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Stajecie właśnie przed prawdziwym urodziwym kocurkiem! Perkoz ma śliczne rysy pyska, oraz chłodne, błękitne oczy. Wyróżnia się drobną sylwetką oraz jakże atrakcyjnymi loczkami. Pysk, w odróżnieniu od reszty ciała, jest biały, zaś tułów płomiennorudy pręgowany klasycznie. Czasami futerko jest rozwichrzone, a czasami zgrabnie ułożone. Nie musi się tym martwić, w końcu i tak jest niebywale przystojny. Ponadto na przednich kończynach posiada po jednym dodatkowym palcu, co jest wadą genetyczną zwaną polidaktylią, czym też lubi się afiszować. Jego ciało ozdabia długi ogon, zgrabnie trzymany przez kocurka wysoko nad ziemią.
Cechy szczególne - kręcona sierść, polidaktylia (dodatkowy palec u łapy)
Kolor sierści - ruda pręgowana klasycznie z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Perkoz to mały bystrak, który we wszystkim znajdzie najdrobniejsze szczegóły. Uważa się za atrakcyjnego i inteligentnego. Czasami można odnieść wrażenie, że zachowuje się lekko arogancko. Nie robi tego w nadmiarze, jednak po jego postawie oraz stosunku do innych można wywnioskować, że jest wyjątkowo dumny. Odnosi się z szacunkiem, nawet, jeśli nie przepada za jakimś kotem, chociaż nigdy nie uniknie się jego przebiegłego spojrzenia. Zazwyczaj, gdy go wyzwiesz czy obrazisz, jedynie się uśmiechnie. Bowiem kocurek niesamowicie zdaje sobie sprawę z tego, że koty, które go poniżają nie zasługują na jego uwagę. Ma tendencję do traktowania niektórych przedmiotowo czy jako swoją własność, nawet, jeśli robi to nieświadomie czy bez złych zamiarów. W relacji z Perkozem należy być szczególnie ostrożnym. Ponadto rudzielec chętnie zdobywa nową wiedzę i nie poddaje się łatwo. Oczywiście zdarza mu się solidnie zdenerwować, gdy coś mu nie wychodzi, jednak koniec końców jak już coś sobie ustanowi, to nie da spokoju do końca życia. Dobrze jest też nie włazić mu pod skórę, gdyż nigdy nie wiadomo, czy Perkoz nie będzie miał ochoty się zemścić. Charakterystyczną cechą Perkoza jest również fakt, iż bliskich wielokrotnie obdarowuje błyskotliwymi żartami, zazwyczaj dotyczącymi jego samego. Tylko nieliczne koty darzy większymi uczuciami, ponieważ żyje w przekonaniu, że niewiele z nich może na niego zasługiwać. Dlatego też nie lubi zbędnych czułości, chyba, że z osobą, do której kocurek żywi jakąś większą sympatię (wtedy jest prawdziwym przytulaskiem). Jest też łasy na komplementy. W bliższym towarzystwie Perkoz to niezwykły szaleniec.

MORALNOŚĆ

Ciężko jednoznacznie stwierdzić, czy Perkoz należy do tych dobrych, czy do tych złych. Zdecydowanie nie rozumie wielu uczuć i nie potrafi kochać, a przynajmniej nie wie, jak miłość wygląda, bo nigdy jej nie doświadczył. Nie wierzy w Klan Gwiazdy ani w żaden inny byt, uważa, że po śmierci nie ma nic. Mógłby kogoś zabić i pewnie nie żałowałby, gdyby był to obcy, jednak nie skrzywdziłby niewinnego kota, a już zwłaszcza niewinnego współklanowicza. Gdyby jednak nastały ekstremalnie ciężkie czasy, by przeżyć byłby w stanie posunąć się do wszystkiego - w końcu mówimy tu o Perkozie, który momentami przejawia egoistyczne zachowania. Momentami zdarza mu się traktować bliskich jak swoją własność, czego nie robi z premedytacją i często nawet nie jest świadomy, gdy robi coś złego.

CIEKAWOSTKI

- Jest zrażony wszystkim, co wiąże się z medycyną i ziołami i chociaż widzi ich przydatność, nigdy nie zostałby medykiem, bo kojarzy mu się to tylko z jego matką.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe strony: przez swoją gadatliwość i wybujałe ego zdarza mu się zagapiać i powiedzieć zbyt dużo, nie jest też najlepszy w tropieniu
Mocne strony: dobrze idzie mu walka, otwarta, a także za pomocą sprytu
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śliwka (nie wie, że jest jego ojcem i najpewniej nigdy się tego nie dowie)
Matka - Owieczka [*] (matka... i tyle. Co tu się rozwodzić? Kocurek za nią nie przepada. Czemu miałby darzyć ją uczuciami, skoro ona tego nie robi?)
Rodzeństwo - Kukułek, Żmijek, Słoneczko (Nie zna ich. Coś szybko im się umarło), Miód [*]
Partner - Mrówka
Potomstwo - Goździk, Bławatek

INNE

Bliscy - niegdyś lubił rozmawiać z Ćmą [*]
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Mentor - Poziomka
Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - Mrówka, Nic [*]
HISTORIA

Urodził się w Owocowym Lesie jako syn Owieczki oraz Śliwki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz