BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2024

Zimowe dolegliwości!

Nadeszła Pora Nagich Drzew, a z nią kolejne dolegliwości!

POGODA

Śnieg intensywnie prószy z nieba, pokrywając swą bielą całą ziemię. Jest lepki, ciężki i łatwy do formowania, dzięki czemu ślady zostawiane przez zwierzynę są łatwe do wytropienia. Jeziora zostały skute lodem, który na szczęście dla wojowników - jest wystarczająco gruby, by bezpiecznie się po nim przemieszczać. Deszczu jest mało - pojawi się on dopiero pod koniec Pory Nagich Drzew, tworząc nieprzyjemne, wilgotne podłoże oraz liczne, spływające w dół strugi błota, niosącego ze sobą odłamki drzew i lodu.
Mimo uroków tej pory, szczególną ostrożność należy zachować podczas poruszania się pod koronami drzew, w lasach i borach. Grube czapy potrafią niespodziewanie spaść na nieszczęśnika, przygniatając go i uniemożliwiając ruch. Warto również pamiętać o zdradliwości podłoża,  którego nierówności i dziury zostały przysłonięte przez śnieżne zaspy.
Na obrzeżach klanów, spostrzec można dziwne, zrobione ze śniegu, dwunożno-podobne figury, o bardziej krągłych kształtach. W ich pobliżu znaleźć można kije wykończone suchą słomą oraz, ku zaskoczeniu wielu, pomarańczowe korzenie, przez nieco sprytniejszych określane mianem marchewek.
 
Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:
 
Barszczowa Łodyga - wybicie barku
Nagietkowy Wschód - swędząca infekcja
Pszczela Łapa - kolec w łapie
Kukułcze Skrzydło - chrypa
Pożar - kleszcz

Klanu Klifu:
 
Srokoszowa Gwiazda - biegunka
Miedziany Kieł - katar
Judaszowcowy Pocałunek - przemarznięcie
Kruszynowa Knieja - odwodnienie
Liściaste Futro - infekcja ucha

Klanu Nocy:

Księżycowy Blask - odmrożone poduszki łap
Spieniony Nurt - ból zęba
Cuchnący Śledź - szkło w łapie
Dryfująca Bulwa - wymioty
Piórolotkowy Trzepot - biegunka

Klanu Wilka:
 
Zaranna Zjawa - infekcja gardła
Śnieżny Wicher - kleszcz
Lśniąca Szadź - katar
Pokrzywowy Wąs - omdlenia
Prążkowana Łapa - zatrucie pokarmowe

Owocowego Lasu:
 
Gruszka - ból stawu
Bryza - kłopoty z oddychaniem
Cierń - halucynacje
Mróz - zwichnięcie tylnej łapy
Listek - kleszcz

Samotnicy i Pieszczochy:
 
Umakini - szkło w łapie
Kalafior - przewianie
Stonka - gorączka


Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:
 
Konwaliowy Powiew - kłopoty z oddychaniem > duszności
Kurza Pogoń - infekcja gardła > chrypa

Klanu Klifu:

Jastrzębia Łapa - wybicie barku > sztywność kończyny > unieruchomienie kończyny > stałe unieruchomienie kończyny
Bożodrzewny Kaprys - wymioty > odwodnienie
Pietruszka - wymioty > odwodnienie

Klanu Nocy:

Skacząca Cyranka - ugryzienie przez szczura > infekcja > niemożność stawania na łapę > gnicie kończyny > amputacja kończyny
 
Klanu Wilka:

Iskrząca Łapa - wyczerpanie
Wilcza Tajga - ból zęba > wypadnięcie zęba
Szeleszczący Wiąz - infekcja oka > tymczasowa ślepota

Owocowego Lasu:

Wszyscy zostali wyleczeni!
 
Samotnicy i Pieszczochy:

Ruta - bezsenność > halucynacje > poważne problemy psychiczne
Mniszek - infekcja ucha > tymczasowa głuchota na ucho > stała głuchota na ucho
Mrówkolew - ból stawu > odrętwienie kończyny
Diament - katar > trudności z oddychaniem


 
Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka zimą.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu zimy - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn. nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz