BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

PLUSK


OGÓLNE
PLUSK
Poprzednie imiona: Pusia
Płeć: Kotka
Orientacja: Biromantyczna, biseksualna 
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Starsza

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: cheetah)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Plusk jest idealnym przykładem kota o średnim wzroście. Nie jest ani niska, ani wysoka. Przez wcześniejsze bycie pieszczochem, kotka miała wyraźną nadwagę. Obecnie, przez ograniczony zasób pożywienia i ciągły stres, dużo schudła, jednak wciąż jest nieco pulchna. Kiedyś miała niezwykle zadbaną sierść - zawsze czystą i ładnie ułożoną. Teraz jest mocno skołtuniona i brudnawa. Rude futro jest ozdobione ciemniejszymi, klasycznymi pręgami. Jej zmęczone oczy są w kolorze zachodzącego słońca. Co mocno wyróżnia rudą - ma rzadko spotykany w lesie płaski pyszczek. Nad czarnym nosem kotki znajduje się mała blizna. Na dodatek, Plusk nie posiada żadnych wibrysów.
Cechy szczególne - płaski pyszczek, mała blizna nad nosem, brak wąsów
Kolor sierści - rudy pręgowany klasycznie, z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Plusk dołączyła do Owocowego Lasu jako miła, radosna i opiekuńcza kotka. Jednak wiele zdarzeń miało wpływ na jej postrzeganie świata. Wybrała ścieżkę medyka, by pomagać innym kotom. Całe to pomaganie i troszczenie się o innych, zamieniło ją w kłębek nerwów i strachu. Kotka wiecznie obwinia siebie za wszystkie nieszczęścia. Atak dwunożnych na Owocowy Las? Jej wina. Śmierć mentorki i przyjaciela? Jej wina. I tak w kółko. Potrafi płakać całymi dniami, wypominając sobie wszystko, co się stało. Codziennie obawia się o życie i zdrowie bliskich, bojąc się, że ich straci. Ruda jest zniszczona i zmarnowana. Lęk stał się jej cieniem. Jakby tego było mało, Plusk to podatna na manipulację i szantaże koteczka. Naiwności też jej nie brakuje - zbyt szybko obdarza koty swoim zaufaniem i wpada w zasadzki. Szybko się przywiązuje i boleśnie przeżywa stratę. Nie zna słowa asertywność. Weźmie na swoje barki nawet ogromny ciężar. Z czasem jej uprzejmość i brak umiejętności mówienia "nie" została brutalnie wykorzystana przez jednego z wojowników. Stała się jego marionetką. Zrobiła coś, co od dłuższego czasu budziło w niej grozę - pozbawiła życia drugiego kota. Stała się takim samym potworem. Została ukarana przez inne koty. Wpadła w swoją własną pułapkę. Ledwo trzyma się przy życiu z myślą, że łatka mordercy została przyszyta do niej na stałe. Chciałaby stać się silną i asertywną medyczką i zacząć wszystko od nowa. Wie jednak, że to niemożliwe. Kły bezsilności ciągle się na niej zaciskają, wrzucając ją w coraz większe męczarnie.

MORALNOŚĆ

Z własnej woli, nigdy nie skrzywdziłaby kota. Jednak w momencie szantażu, którego stawką było życie jej bliskich, pozbawiła życia Błysk. Jest niestabilna i podatna na manipulacje

CIEKAWOSTKI

- Na samym początku była zauroczona w Rarogu
- Nie lubi wody, zawsze przechodząc przez rzekę po kamieniach, boi się, że wpadnie

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VI
Poziom wojownika: I
Słabe strony: komunikacja, stawianie granic, niepanowanie nad emocjami, naiwność
Mocne strony: dobry słuch, opiekuńczość, rozpoznawanie roślin

RELACJE

RODZINA

Ojciec - biologiczny: Kazuo - nie wie o jego istnieniu. Przybrany: Czerwiec - lubiła słuchać opowieści o nim, lecz nigdy nie poznała go osobiście.
Matka - Luna - tęskni i chciałaby do niej wrócić.
Rodzeństwo - Bella, Mruczek - niezbyt je pamięta, ale zastanawia się gdzie są i jak się mają.
Partner - Bez - kocha kocura i uważa, że spotkanie go było dla niej ratunkiem.
Potomstwo - Miodunka, Lukrecja, Cyprys, Poranek, Mleczyk - jej ukochane kocięta, o których zawsze marzyła.

INNE

Bliscy - Bez, Raróg [*], Niezapominajka [*], Jeżynek, Bylica, Ważka
Wrogowie - Wiatr
SZKOLENIE

Mentor - Blask, Niezapominajka [*], Wiśniowa Iskra
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Poranek, Witka
HISTORIA

Plusk jest owocem przypadkowego i krótkiego romansu pomiędzy pieszczoszką a samotnikiem. Luna, szylkretowa kotka rasy pers poznała Dzika spacerując po osiedlu na którym mieszkała. Kocur od razu zaczął z nią flirtować i opowiadać o swoich cudownych, bohaterskich czynach. Oczarowana rudym włóczęgą Luna zaczęła coraz częściej się z nim spotykać. Niestety, nie trafiła na dobrego kota. Rudy nie był z nią szczery - większość jego historyjek była zmyślona. Kiedy ich spotkania zaowocowały w ciąże Luny, kocur stwierdził, że nie będzie zajmować się kociętami. Jak powiedział, tak zrobił - nigdy więcej nie pojawił się u pieszczoszki. W tym momencie, Luna się ocknęła. Kiedy tylko kociaki przyszły na świat, zaczęła wmawiać im historię o poznanym kiedyś, bohaterskim kocurze o imieniu Srebrny. Pragnęła wymazać ze swojej pamięci kłamliwego Dzika. Kiedy Bella, Mruczek i Pusia mieli po kilka księżyców, trafili do nowych domów. Tam opiekę nad Pusią przejęły dwie, wiecznie wściekłe kotki - Saga i Lola. Po jakimś czasie ruda, nie wytrzymując przemocy z ich strony, uciekła do lasu. Natrafiła na Owocowy Las i zdecydowała się na dołączenie do niego. Poprosiła liderkę o zmianę swojego imienia na Plusk. Jej charakter pod wpływem masy wydarzeń uległ drastycznej zmianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz