BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 stycznia 2022

Letnie dolegliwości!

Nadeszła Pora Zielonych Liści, a z nią kolejne dolegliwości!
Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:

Zajęcza Gwiazda - przegrzanie
Bycza Szarża - odwodnienie
Szemrzące Szuwary - szkło w łapie
Ziemniaczana Bulwa - szkło w łapie
Fretkowy Bieg - wyczerpanie
Indyczy Jazgot - wybicie barku
Rozżarzony Płomień - skręcenie tylnej łapy
Blady Zmierzch - kleszcz
Cisowa Łapa - wyczerpanie
Obłoczna Łapa - ból głowy
Marchewkowy Grzbiet - przegrzanie

Klanu Klifu:

Iskrzący Krok - przegrzanie
Szczawiowy Liść - ból głowy
Koperkowe Futro - wybicie barku
Wroni Wrzask - przegrzanie
Dziki Kieł - swędząca infekcja
Piegowata Mordka - wyczerpanie
Wrzosowa Pogoń - bezsenność
Zajęczy  Ogon - ból głowy
Gawronie Skrzydło - infekcja ucha

Klanu Nocy:

Kacze Pióro - oparzenie słoneczne
Ognisty Język - zranienie łapy/ogona
Kalinkowe Serce - przegrzanie
Przepiórcze Gniazdo - zwichnięcie ogona
Pędzący Wiatr - ból głowy
Mglisty Sen - niestrawność
Wronia Strawa - skręcenie tylnej łapy

Klanu Wilka:

Potrójny Krok - ból głowy
Ośnieżona Łapa - przegrzanie
Rozkwitający Pąk - odwodnienie
Lulkowy Korzeń - zwichnięcie ogona
Mała Łapa - oparzenie słoneczne
Nocna Łapa - popękane poduszki

Owocowego Lasu:

Bielik - wybicie barku
Księżyc - użądlenie
Bez - zatrucie pokarmowe
Krecik - ból głowy
Miód - wyczerpanie
Mrówka - odwodnienie
Kulik - kleszcz
Dola - popękane poduszki
Jabłko - kleszcz

Samotnicy i Pieszczochy:

Ryjówka - ból głowy
Nocne Pióro - skręcenie tylnej łapy
Loki - przegrzanie
Hagrid - odwodnienie

Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:

Wilcza Zamieć - biały kaszel > zielony kaszel
Jałowy Pył - bezsenność > wyczerpanie

Klanu Klifu:

Iskrzący Krok - zranienie łapy/ogona > infekcja
Mysi Krok - zwichnięcie ogona > zwyrodnienie
Dziki Kieł - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie
Piegowata Mordka - biegunka > odwodnienie
Kozie Futro - katar > trudności z oddychaniem

Klanu Nocy:

Wieczornikowe Wzgórze - swędząca infekcja > podrażniona skóra
Ognisty Język - skręcenie tylnej łapy > zwyrodnienie
Zbożowe Pole - katar > trudności z oddychaniem
Złoty Wilk - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie
Jabłkowa Bryza - użądlenie > infekcja
Ptasi Jazgot - halucynacje > problemy psychiczne
Przepiórcze Gniazdo - szkło w łapie > infekcja
Szafirowa Łapa - kleszcz > gorączka
Puszyste Futro - kolec w łapie > infekcja

 
Klanu Wilka:

Senna Łapa - gorączka > osłabienie i odwodnienie > halucynacje
Szron - niestrawność > ból brzucha 
Skalny Szczyt - użądlenie > infekcja
Senna Łapa - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie
Oszroniona Łapa - kaszel > biały kaszel


Owocowego Lasu:

Plusk - kaszel > biały kaszel
Orzeł - użądlenie > infekcja
Trzmiel - ból stawów > odrętwienie kończyny
Bielik - szkło w łapie > infekcja
Komar - skręcenie tylnej łapy > zwyrodnienie
Sadza - infekcja ucha > tymczasowa głuchota na ucho
Krecik - skręcenie tylnej łapy > zwyrodnienie
Kolendra - ugryzienie przez szczura > infekcja
Świt - zatrucie pokarmowe > wymioty

Samotnicy i Pieszczochy:

Nocne Pióro - przemarznięcie > kaszel > biały kaszel
Szepcząca Dusza (Bylica) - kaszel > biały kaszel > zielony kaszel
Klusek Gąbkowski Felix [...] - katar > trudności z oddychaniem > zapalenie zatok
Brzask - ból głowy > osłabienie
Bylica - szkło w łapie > infekcja
Felix [...] - ugryzienie przez szczura > infekcja
Hagrid - ból stawów > odrętwienie kończyny

Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka latem.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu lata - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz