BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

24 stycznia 2022

Sosnowa Igła urodziła!

Sosnowa Igła urodziła trzy kocięta!
Kuna
Czarny
Mysikrólik

KUNA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: kotka
Klan: Wilka
Ranga: kociak
Poziom medyczny: - [zioła są fajne, lubi przebywać z medykami]
Charakter: Klucha. Po prostu ociekająca miłością kluska. Jest ci smutno? Utuli. Jest ci ciężko? Wysłucha. Kogoś, kto się o ciebie bardziej przejmuje nie znajdziesz. Nie ważne jakim złolem jesteś, jak bardzo jej nienawidzisz, ona zobaczy w tobie dobrego kota, który zasługuje na bycie kochanym. Nie wierzy w kłamstwa bądź w to że ktoś może ją wykorzystać. Jest całkiem łatwowierna, jednak też bez przesady. A na dodatek jest zbyt dobra, by cię skrytykować, bo jeszcze kogoś urazi. 
Na początku znajomości jest raczej nieśmiała, jednak szybko się otwiera i może zdradzić każdy sekret, nawet jeśli nie jest jej. Naprawdę nie trzeba wyciągać jej za język by wyśpiewała wszystko co wie. Stawia innych ponad wszystko, pomagając starszym czy bawiąc się z tym jednym kociakiem którego nikt nie lubi. Niestety, również łatwo ulega albo zgadza się na różne rzeczy, których nigdy by nie chciała zrobić, tylko by nie zrobić nikomu przykrości. Patrzy na świat przez różowe okulary. Mimo całego światopoglądu często się zamartwia i wtedy to ona potrzebuje przytulasa.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Okrągła, mała kotka o burym, nakrapianym ciałku. Krótka sierść, krótkie łapki. Żółte oczka lśniące chęcią pomagania. Uroku dodaje jej jasnoróżowy nosek i biała plamka po prawej stronie mordki.
  • Kolor sierści - czarna cętkowana z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Belzebub - pieszczoch, którego nie zna. Smutno jej z tego powodu, jednak brnie dalej. Tak chciał Klan Gwiazdy. 
  • Matka - Sosnowa Igła - mamusia jest odrobinę dziwna, ale ogólnie ją kocha! W końcu jest jej mamą. Chociaż gada trochę dziwne rzeczy. 
  • Rodzeństwo - Czarny, Mysikrólik - kocha z nich każdego tak samo. Są w końcu z tego samego miotu.
  • Partner - to jeszcze dziecko. 
  • Potomstwo - lubi kocięta i pewnie się zdecyduje gdy będzie starsza. I gdy znajdzie dobrego kocura!
Mentor:
Uczniowie:
  • dawni -
  • obecny 
Historia: Urodzona w Klanie Wilka.

Punkty umiejętności:
  • siła 
  • szybkość 
  • zwinność -
  • skok 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: @anos11915@gmail.com discord: Pianka#3071

* * *

CZARNY
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: kocur
Klan: Wilka
Ranga: kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Czarny jest dowodem na to, wszystko zostaje w rodzinie. Tak jak nieświadomy jego istnienia ojciec jako człowiek miałby swoją paczkę oldschoolowych metalowców na Harleyach, tak Czarny stanowi esencję tego co ekstremalnie metalowe. Kocurek najbardziej lubi samotność. Tylko wtedy może być naprawdę sobą. Jest bardzo wrażliwy, przez co często cierpi. Zamiast cieszyć się życiem jak każdy kociak, on dostrzega całą niesprawiedliwość świata i bezsens istnienia. Zawsze szuka czegoś więcej, co tylko go rani. Jest małomówny; ma świadomość, że i tak nie zostanie zrozumiany. Uwielbia samotnie wymykać się nocą z legowiska i wędrować po uśpionym obozie, kocha szum lasu i odległe gwiazdy na czarnym niebie. Marzy o szczęściu i zrozumieniu, wiedząc że w tym świecie nie ma co na to liczyć. Unika kłótni i walk, wychodząc z założenia że to i tak nie ma sensu. Wszyscy są tylko pyłem zamiatanym przez wiatr na jednej z samotnych planet...

Wygląd:
  • Ogólny opis - Czarny nie jest typową kocięcą kluską. Już teraz widać, że wyrośnie na szczupłego i wysokiego kota. Jego pysk jest smukły i lekko kwadratowy, ogon i łapy długie. Ma duże, zawsze smutne oczy w kolorze jodłowej puszczy, niewielki czarny nos i zwyczajne, trochę trójkątne uszy. Jego futro ma idealną długość, by rozwiewał je wiatr. Jest niemal całe szare (taki, zimny odcień burego przypadł mu w udziale), poza łatą na piersi, szyi i brodzie (upodobniającymi go do ojca) oraz skarpetką na lewej przedniej łapie. Pokrywa je słabo widoczny wzór klasycznego pręgowania.
  • Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie (bury) z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Belzebub
  • Matka - Sosnowa Igła
  • Rodzeństwo - Kuna, Mysikrólik
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Wilka.
Punkty umiejętności: 
  • siła 
  • szybkość 
  • zwinność 
  • skok 
Upomnienia: Postać NPC
Autor: Hellga

* * *

MYSIKRÓLIK
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: kocur
Klan: Wilka
Ranga: kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Mysikrólik to jeszcze kociak, ale już teraz widać jego przyjacielski charakter. Kocurek lubi spędzać czas z rówieśnikami i dla każdego ma dobre słowo. Lubi się bawić, rzadko jednak zostaje liderem - nie musi być w centrum uwagi. Zawsze staje w obronie słabszych, nawet jeśli miałby sam przy tym oberwać. Każdą porażkę traktuje bardzo osobiście, często aż za bardzo, pamięta o niej bardzo długo. Mysikrólik jest ciekawy świata. Nawet jeśli wiele rzeczy przekracza możliwości jego kocięcego rozumku, stara się je zrozumieć jak najlepiej i dowiedzieć się jak najwięcej. Kocurek szanuje wszystkie zasady i mocno się ich trzyma. Jeśli chcesz zrobić coś nielegalnego, nie wybieraj go na towarzysza, będzie marudził przez cały czas. Nawet jeśli koniec końców wyciągnie cię z kłopotów. Co ciekawe, już teraz widać, że malec chętnie spędza czas wśród kotek i gdyby tylko mógł... poderwałby którąś. To ten typ, który niedługo zacznie marzyć o miłości, spokojnym kawałku legowiska i własnej rodzinie. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Mysikrólik nie jest największym kociakiem. Raczej niski i krępy, trochę przypomina kota brytyjskiego. Opanowanie jego długiego, puszystego futra wymaga sporo wysiłku, ale jakoś mu się to udaje. Bardzo mu zależy, żeby niebieska pręgowana tygrysio sierść była ładnie ułożona, taki ma charakter. Ma niewielkie zaokrąglone uszka i równie niewielkie i okrągłe zielone oczy. Wyróżniają go także białe skarpetki, klatka piersiowa i zabawna łata na połowie pyszczka. 
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Belzebub
  • Matka - Sosnowa Igła
  • Rodzeństwo - Kuna, Czarny
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Wilka.
Punkty umiejętności: 
  • siła 
  • szybkość 
  • zwinność 
  • skok 
Upomnienia: Postać NPC
Autor: Hellga

* * *

1 komentarz: