BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

21 grudnia 2018

Żądlący Język urodziła!

Żądlący Język urodziła trzy zdrowe kotki!
Głuszek



Jaszczurka

Lawenda




GŁUSZEK

Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: Głuszkę interesuje świat roślin ale nie jest pewna co do tego czy chce z nim wiązać swą przyszłość.
Charakter: Głuszek, ah cóż to za łagodne stworzenie. Nie unosi się dumą ni pychą, nie kąsa innych wrednymi słówkami czy szczypie docinkami. Zazwyczaj siedzi cicho przy swoim rodzeństwie, uśmiecha się delikatnie i ogląda otaczający ją świat. Nie jest typem psotnika ni osobą która chciałaby sprawiać kłopoty…właśnie, chciałaby. Niestety ale Głuszek ma dziwną tendencję do wpadania w sytuację ciężkie, niemal bez wyjścia. Jest pechowym dzieckiem a jej tchórzliwość nie pomaga w owych sytuacjach. Dużo polega na dorosłych i swoim rodzeństwie, jest praktycznie od nich zależna. Za każdym razem gdy tylko się oddala, wpada w tarapaty i piszczy błagając o pomoc. 
Bardzo boi się ciemności i tego co nieznane, często stresuje się odwiedzinami obcych i wydaje z siebie zduszone pomruki. Ogólnie, jej specjalnością są przedziwne dźwięki. Jest dla siebie dość surowa i porównuje się do rodziców, chciałaby, niczym oni, umieć walczyć o siebie, być otwartym i walecznym. Niestety, los miał inne plany i Głuszka jest po prostu zestresowaną kulką. 
Jednak ma ona i dobre strony. To niezwykle troskliwa i oddana kotka, która kocha wręcz pomagać i sprawiać uśmiech na pyszczkach innych. Lubi też przygody, o ile nie są zbyt niebezpieczne i idzie na nie z kimś. Sama nigdy prawie nie wysunie nosa po za klan, a nawet żłobek. Łatwo zyskać jej zaufanie, szczególnie jak jest się dorosłym. Jest w stanie uwierzyć w najgorsze głupstwo sądząc, że ,,starszy mylić się nie może”. Kto wie co wyrośnie z tej ptaszyny?
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Głuszek to drobna i dość chuderlawa kotka o wątłej budowie. Niekiedy wydaje się kotom, że jest ona chora, jednak z nią wszystko w porządku, ma po prostu niezwykle kruchą budowę. Trójkątną główkę przyozdabia para nietoperzych uszu i wielkie, błękitne oczy. Rudy blask na jej sierści tonie okryty czernią, jedynym rozjaśnieniem jest długa, biała smuga na jej szyi i palce przednich łapek.
  • Kolor sierści - czarny szylkret z białym(calico)
  • Długość sierści - krótka 
  • Kolor oczu - Niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Muchomorowe Serce, szanuje ojca i lubi z nim żartować. Jednak nie czuje aby miała z nim bardzo silną relację.
  • Matka - Żądlący Język, Głuszek naprawdę spogląda na nią z podziwem i dumą. Sama chciałaby mieć odwagę na mówienie takich rzeczy jak jej matka.
  • Rodzeństwo - Lawenda, Jaszczurka
  • Partner - Na razie nie myśli o takich sprawach. Na jej etapie rozwoju, kocury są głupie.
  • Potomstwo - Sama jest jeszcze dzieckiem.
Mentor:
Uczniowie: 
  • dawni - /// 
  • obecny - ///
Historia: Historia Głuszki nie jest ani długa ani zawiła. Od to przyszła na świat w pewien letni wieczór w Klanie Klifu.
Punkty umiejętności: 
  • siła - /// 
  • szybkość - /// 
  • zwinność - /// 
  • skok - /// 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Anubis (niedzwiedzroar@gmail.com)

* * *

JASZCZURKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kocię
Poziom medyczny:
Charakter: Jaszczurka… Jest to naprawdę osobliwy kociak z bojowym charakterem. Chociaż tej klusce rzadko chce się ruszyć swój kuper z ziemi, można ją nazwać istną, kocią godzillą. Jest agresywna, podchodzącą do każdego nieznanego kota lub rzeczy z nieufnością. Ale też sprawia wrażenie leniwego pulpeta. Po części, jedno i drugie to prawda. Tak, reaguje agresją na każdego kota, który jej podpadnie, ale zwykle kończy się to przezwiskami i pogrożeniem kiełkami. Ale to tylko pierwsza faza jej chytrej, tajemnej zemsty na biednym nieszczęśliwcu, który na nią trafił. Poza tym, chociaż nie ma ochoty na żadne zabawy, spacery, czy nawet przesunięcie zadka o kilka centymetrów, została obdarzona przez, jakże święty Gwiezdny Klan (który również dał jej tłuszcz i chude łapy, przez które ciężko jest jej się podnieść) inteligentną, sprytną i pojętną główką. Szybko i sprawnie pojmuje wiele rzeczy, ale na większość nie reaguje. No chyba, że obrażają ją, albo wszystko, co uważa za swoje. Lubi wyrażać swoje zdanie i być w centrum uwagi, jednak nie można tego nazwać narcyzmem. Mimo wszystko, czuje jakieś przywiązanie do swojej, często denerwującej rodziny, jakąś częścią jej serduszka ją kocha. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Jaszczurka to kociak stosunkowo wielki, jednakże nie rekordowych rozmiarów. Posiada duży, bardziej trójkątny łebek, wielkimi, spiczastymi uszami, dużym czerwonawym noskiem i okrągłymi oczkami o jaskrawozielonej barwie. Dalej, przez chudą szyjkę, przechodzimy do grzbietu. Długi, z lekkim nadmiarem tłuszczyku, musi być utrzymywany przez krótsze niż u rówieśników, chudych łapkach, przez co mała miała i ma problemy z chodzeniem. Jej ogon jest niezwykle długi i cienki, ostro zakończony, który przypomina nieco ogon gada. Futerko Jaszczurki jest przyległe do ciała, jednakże odstające jeszcze z tyłu głowy i na jednym boku, co wygląda nie tyle uroczo, co po prostu śmiesznie. Szorstkie w dotyku, jest maści burej w czarne, wielkie cętki, gdzieniegdzie ustępując miejsca niezwykle rudym i białym łatom. 
  • Kolor sierści - Czarne pręgowane cętkowanie szylkretowe calico
  • Długość sierści - Krótka
  • Kolor oczu - Zielone
Rodzina: 

  • Ojciec - Muchomorowe Serce 
  • Matka - Żądlący Język
  • Rodzeństwo - Głuszek & Lawenda
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: 
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Nie jest ani długa, ani ciekawa. Jaszczurka urodziła się w Klanie Klifu, do którego cały czas należy i raczej nigdzie się nie wybiera, nawet gdyby chciała. 
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: apsik (emalethiatarienn@gmail.com)

* * *

LAWENDA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Lawenda jest cicha i nieśmiała przy nieznajomych. Jednak przy swojej matce lub reszcie miotu pysk się jej nie zamyka. Nie przepada za lenistwem. Kotka jest optymistką. Już nie może się doczekać ,aż zostanie uczniem. Kocha słuchać opowieści starszych. Jej ulubionym miejscem w klanie jest żłóbek. Jest szczera do bólu. Kocha pomagać innym. Nie lubi być w centrum uwagi. Lawenda oddala by życie za klan. Nie przepada za pieszczochami dwunożnych. Każdemu daje drugą szansę. Jest mądra i szczera, ale jej wadą jest przesadna ambitność, niecierpliwość i bardzo bujna wyobraźnia.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Kotka jest wysoka i szczupła, ma bardzo długie nogi. Ma piękną lśniącą sierść, która jest prawie zawsze jest wyczyszczona. Kotka ma krótką sierść więc w porze Nagich Drzew jest jej dość zimno. Jej sierść ma kolor czekoladowy szylkretowy calico. Ma średniej długości ogon, który prawie zawsze stoi do góry. Jej ciało jest średnio umięśnione. Ma wytrzymałe poduszki łap oraz dość długie pazury. Posiada, również niezwykłe zielone oczy oraz proporcjonalną głowę. Ma mały czarny nos. Uszy Lawendy są rozstawione w małej odległości od siebie. Jej wąsy są dość długie i białe.
  • Kolor sierści - Czekoladowy szylkret calico pręgowany tygrysio
  • Długość sierści - krótka 
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Matka - Żądlący Język
  • Ojciec - Muchomorowe Serce
  • Rodzeństwo - Głuszek, Jaszczurka
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: 
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w klanie
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: arab2000 (howrse.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz