BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 grudnia 2018

Pierzynka(Pieszczoch)!

Pierzynka | Pieszczoszka

PIERZYNKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 2 księżyce
Płeć: Kotka, no raczej
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: -
Charakter: Pierzynka, jako iż nikt nie raczył nauczyć jej czegokolwiek o kulturze i przestrzeni osobistej, ma dość luźne podejście do obcowania z innymi kotami oraz wchodzenia na ich terytoria, więc często wpycha nos tam gdzie nie trzeba, a co za tym idzie – nie ma dnia, w którym ktoś nie skopie jej tego mięciutkiego, puchatego tyłeczka. To właśnie przez te jakże potrzebne do życia „walory” jest niesłychanie ruchliwa i równie apodyktyczna. Na pierwszy rzut oka wygląda na rozwydrzoną paniusie, ale hej! Nie daj zwieść się pozorom! Jej wnętrze pełne jest wszechobecnej w jej ciele endorfiny oraz innych hormonów, odpowiadających za jej niesłychany zapał i optymizm, których z zewnątrz nie sposób zobaczyć – przykrywa je warstewka futerka i tłuszczu. Nie potrafi usiedzieć w miejscu – to jest pewne. Gdy wprawisz ją w zły humor – oj strzeż się przybyszu – strzeli takiego fochodonsa, jakiego świat jeszcze nie widział. Odejdzie z uniesionym ogonem i wyrazem pyska, okazującym jej głębokie niezadowolenie twoją osobą. Ale spokojnie, nie martw się! Jej najdłuższa „przerwa w przyjaźni” trwała jedynie niecałe dziesięć minut.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Pierzynka to puchata kotka o pół długim, pręgowanym tygrysio, wiecznie zmierzwionym, jasno brązowym futerku, którego nigdy nikt nie potrafi ułożyć. Ma ładne, żółte oczy, odziedziczone po jej matce, Fidze. Duże uszy są zakończone ciemniejszymi, czekoladowymi pędzelkami. Jej jasne podbrzusze, skarpetki i koniec ogona – oczywiście rozczochranego, jakby inaczej – nie kontrastują zbytnio z ciemnymi pręgami i brązowawym futerkiem.
  • Kolor sierści - bury pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Krzaczek (kolejny losowy partner jej matki – brązowy, pręgowany kocur – to właśnie po nim odziedziczyła takie walory jak futerko i rodzaj pręg)
  • Matka - Figa (kotka domowa, kompletnie obojętna o Pierzynkę i jej rodzeństwo. Ma cynamonowe futro i żółte ślepka)
  • Rodzeństwo - Elvis (oddany pewnej pani Bożence z nad rzeczki. Pierzynka nigdy nie miała z nim dobrych kontaktów, wydawał jej się nudny i egoistyczny), Lessie (oddana siostrze właściciela Pierzynki i jej familii. To z nią najczęściej bawiła się brązowa kotka), Peter Quill (taki idiota co słucha muzyki i Gamorę podrywa), Rabbit (agresywny kocur)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor:
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Pierzynka urodziła się jako bezimienne kocię w jednej z pobliskich stodół Dwunożnych. Jej matka, kompletnie nie zainteresowana ani starszymi kociakami, ani młodszymi nie nauczyła ich ZUPEŁNIE niczego. Gdy tylko przestały ssać mleko, odrzuciła je, pozostawiając na pastwę losu. Ich dwunożny nie był lepszy niż Figa. Nie obchodził go los małych pieszczochów, chciał się ich jak najszybciej pozbyć. Gdyby nie jego siostra, Pierzyna już dawno byłaby kocim pasztetem. Farmer nie chciał jednak zatrzymać pupilów. Zgodził się je oddać – pod jednym warunkiem. Nie będzie trzymał ich dłużej niż dwa miesiące, ni mniej ni więcej. Cóż mogła zrobić kobieta? Sama mogła przygarnąć tylko jednego, bezwłosą Lessie, z powodu uczulenia swojego syna na kocią sierść. Tak właśnie bezpieczne gniazdo opuścił pierwszy kociak. Później wszystko poszło gładko – Peter Quill, Elvis, Rabbit… Wszyscy zniknęli tak szybko. Wszystkie. Ale czy na pewno? Z niewiadomego powodu to właśnie Pierzynce przypadła rola czarnej owcy, której nikt nie chciał wziąć. A termin zbliżał się bardzo szybko…
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - /// 
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: śmietanka1234
Przywilej cechy bonusowej: Bezwłosy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz