BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

ŁUSKA

Autor grafiki: graveyard_shift.
OGÓLNE
ŁUSKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Aromantyczna aseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zwiadowca

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: .caelio)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Średniego wzrostu kotka o mocnej budowie ciała. Posiada krótkie, zawsze ułożone niebieskie dymne futerko. Zielone oczy cały czas wypatrują nowej okazji do pracy.
Cechy szczególne - małe uszy, dość wąskie oczy
Kolor sierści - niebieska dymna
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Na pierwszy rzut oka wręcz idealne dziecko, prawdziwy dar. Uprzejma, posłuszna i do tego jeszcze taka uczynna! W środku jednak Łuska nie jest taka perfekcyjna, na jaką stara się wyglądać. To kłębek nerwów, któremu bardzo zależy na dobrej opini wśród innych, w szczególności rodziców. Nie potrafi się zdecydować, którego z nich oczekiwania chce spełnić, więc próbuje zrealizować obie wizje jednocześnie, latając pomiędzy jednym, a drugim. Desperacko pragnie być chwalona, żeby móc uzyskać choć trochę więcej pewności siebie. Pomimo wielu problemach w rodzinie, Łuska najchętniej uwagę zwraca na te, które nie należą do niej samej. Uwielbia doradzać innym i mówić co według niej powinni zrobić. W końcu każdego da się „uratować”, jeśli tylko zacznie działać według odpowiedniego schematu, czyż nie? Nie zauważa jednak, iż często bywa przy tym natrętna, a narzucanie pozostałym swoich przekonań niekoniecznie sprawia, że dzięki temu komuś pomoże.

MORALNOŚĆ

Wpływ surowego ojca sprawił, iż Łuska wykształciła dość niecodzienną moralność. Łatwo ją przekonać, że coś na ogół uznawanego za złe wcale takie nie jest. Kary fizyczne uważa za słuszne oraz wręcz niezbędne w dobrym wychowaniu, jak i w ustroju klanowym. Ślepo twierdzi, iż czynnikami dającymi szczęście są zawsze: całkowite oddanie klanowi, siła, pracowitość oraz posiadanie partnera i dzieci, kiedy jest się już w odpowiednim wieku.
Wiara w cokolwiek to kompletne bzdury dla jej taty, dlatego ona również jest ateistką

CIEKAWOSTKI

– Początkowo chciała zostać medykiem, ale ojciec szybko wybił jej to z głowy
– Często nadmiernie przeprasza
– Nieustannie nerwowo podryguje ogonem
– Ubóstwia sosnówki i czasem żałuje, że nie urodziła się ptakiem
– Kiedy jest zaskoczona zazwyczaj wykrzykuje „Na sosnówki i gajówki!”

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: 
– przepracowywanie się
– brak decyzyjności
– słaba równowaga
Mocne strony: 
– wytrzymałość
– sumienność
– umiejętność szybkiego uczenia się

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szpak - robi wszystko, by go nie zawieść i uniknąć kar fizycznych. Trochę się go boi, ale przecież taki powinien być ojciec, prawda?
Matka - Dalia - kochana mama, której często nie jest w stanie zrozumieć. Stara się być przy kotce jak najwięcej, jednak nie potrafi zaspokoić jej potrzeb przy oczekiwaniach taty
Rodzeństwo - Jest jedynaczką i bardzo ubolewa z tego powodu
Partner - Gęgawa - nie wie dlaczego, ale o wiwle lepiej się przy nim jak jeszcze nie byli parą. Z drugiej strony związki z założenia nie powinny być czymś prostym, czyż nie? 
Potomstwo - Cierń, Murmur

INNE

Bliscy - Świergot - lubiła spędzać z nimi czas, chociaż od dłuższego czasu mało co ze sobą rozmawiają, nadal wspomina ją pozytywnie
Wrogowie - Śliwka - kilka razy tak po prostu próbowała połknąć jej ogon, kompletnie nie reagując na prośby o zaprzestanie. Trochę ją przeraża, choć nie przyzna tego na głos. Pasożyt - nie pamięta dlaczego, ale ma do niego uraz od żłobka. Woli trzymać się z dala, jeśli tylko to możliwe
SZKOLENIE

Mentor - Mrówka - miła mentorka, której na szczęście równie zależy na perfekcyjnym wyszkoleniu Łuski. Ślimak.
Uczniowie obecni - Pieczarka
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Owocowym Lesie z umowy Dalii i Szpaka. Za młodu próbowała zaspokoić potrzeby swoich rodziców, niestety nieskutecznie. Szpak wyrzekł się jej, kiedy zdecydowała się obrać ścieżkę zwiadowczyni zamiast wojowniczki. Zaprzyjaźnia się natomiast ze Świergot i Gęgawą, kocur także stał się najbliższą jej osobą. Niestety pewnego dnia Krogulec, szukając zemsty na członkach Owocowego Lasu, trafił akurat na nią i brutalnie wykorzystał. W ten sposób Łuska zaszła w niechcianą ciążę. Na szczęście z pomocą przyszedł jej najlepszy przyjaciel i zadecydowali, że będą wychowywać kocięta wspólnie, nie zdradzając prawdziwej tożsamości ich ojca. Łuska była bardzo surowa dla swoich kociąt, chociaż dla niej samej to było ciężkie. Związek z Gęgawą także z jakiegoś powodu okazał się dla niej wyzwaniem i kotka zaczęła się jeszcze bardziej przepracowywać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz