BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 lutego 2014

PUMA

Autor grafiki: japko (dsc)
OGÓLNE
PUMA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Stróż

- - - -

Właściciel: icess_. (dsc), rvosse.v@gmail.com (gmail)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Puma nie wyróżnia się szczególnie wśród innych, chociaż łatwo rozpoznać go po pędzelkach na uszach. Brzuszek, mała część pyska oraz łapki są białe, a reszta części ciała jest czekoladowa. Jego gęste czekoladowo-białe futro jest szczególnie pielęgnowane przez niego podczas deszczowych dni, tylko wtedy gdy odważy się wyjść na polankę. Jeśli ktoś się głębiej przyjrzy w jego brązowych oczach, dostrzeże nutkę uroku.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czekoladowy bicolor pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Z wesołka stał się przytłoczony plotkami na jego temat. Nawet jeśli to nie on jest wątkiem rozmów, wmawia sobie, że każdy patrzy na niego krzywo. Preferuje ciszę i spokój, a w miejscach głośnych czuje się niekomfortowo. Kompletnie zamknął się w sobie, unikając i ograniczając kontakt z innymi. Stał się dosyć impulsywny, co może skończyć się poważnymi konsekwencjami. Jego najlepszymi przyjaciółmi, którym może ufać, staną się muszelki śluzaków, które dadzą mu poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Pomimo tego, że może się wydawać zamknięty w sobie, w rzeczywistości jego delikatna dusza będzie pragnąć zrozumienia i akceptacji. Przez co czasem może podpaść manipulacji, z powodu jego łatwowierności, kierowanej przez potrzebę wyrzucenia z siebie emocji. Mimo to Puma nie chcę ukazywać swoich wewnętrznych uczuć. Woli je tłumić w sobie, nie często jednak to się udaje. Nerwowy i strachliwy kocurek uśmiecha się tylko do muszelek i do siebie, kiedy myśli o nich i w sprawach najwyższej wagi, czyli do kogoś, kto wpadnie mu oko. I oczywiście do siostrzyczki, która mimo wszystko jest dla niego bardzo ważna. Nie chcę, żeby była zmartwiona z jego powodu, więc w jej obecności stara się być jak dawny on. Nie wiedząc, co odpowiedzieć nerwowo uśmiecha się, śmieję się i drapie pazurami o podłoże. Mało się odzywa, więcej myśli, ale mimo wszystko najpierw robi potem myśli. Nie jest typem, który się przywita i w czasie rozmowy wyłączy, po prostu słucha i czasem odpowiada na pytania. Jeśli ma dobry humor, można znaleźć w nim kota do częściowego zaspokojenia potrzeb w rozmowie.

MORALNOŚĆ

Świadomość z plotek o tym, że po śmierci stanie się ptaszkiem, brzmi dla niego głupio. Wolałby być muszelką ślimaków. Ładną muszelką. Nie wierzy, więc w Wszechmatkę. Zabije tylko w obronie własnej oraz w obronie rodziny i przyjaciół. Kształtuje się.

CIEKAWOSTKI

- Lubi zbierać ładne muszelki ślimaków, pasuje do niego miano zbieracza. Swoją faworyzacje do tych dzieł natury mówi tylko osobom zaufanym (m.in. mamie, wujkowi/tacie i siostrze), ponieważ uważa, że inaczej inniuważaliby go za głupka.
- Nie lubi deszczu! Przez jego mokre futro wygląda jak szczur!

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: V
Słabe strony: słaby wzrok, szczególnie z bliska (będzie miał rozmazany obraz), problemy z równowagą
Mocne strony: umiejętność wysokiego skakania, wspinaczka na drzewa

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Przebiśnieg - Ma mu za złe, że nie powiedział mu o tym, że jest jego tatą, ale to w pierwszych dniach tej sytuacji, potem ich stosunki się umocnią.
Matka - Kosodrzewina - Tak jak z Przebiśniegiem, ma jej za złe, że mu nie powiedziała, ale to tylko przez chwilę.
Rodzeństwo - Chmurka - troszczy się o nią. Jest dla niego ważna, tak jak domki ślimaków. Przyrodnie: Żagnica i Chrząszcz - Puma po punkcie kulminacyjnym dowiedział się o spokrewnieniu z nimi i stara się ich unikać, bojąc się o ich ''wyładowaniu'' na nim wzrokowy.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
 
Witka - Również próbuje unikać kotki, tak jak jej młodych. Chociaż jest to trudne zważając na to, że jego siostra szkoli się na medyka, a również zważając na fakt, że sam uczy się na stróża.

SZKOLENIE

Mentor - Padlina - Wiecznie uśmiechnięty kocur, Puma boi się go bo dziwnie się zachowuje.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Owocowy Lesie podczas panowania Agresta i Świergotu, w miocie Kosodrzewiny i Przebiśniegu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz