BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

BRZOSKWINKA

OGÓLNE
BRZOSKWINKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Lider

- - - -

Autor:  balwanekistniejetuitam@gmail.com DISCORD: Bałwanek #5200
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nie jest ona szczególnie wysoka, raczej średniego wzrostu. Futro zazwyczaj rozczochrane, posiadające szaro-kremowe plamy na białej sierści. Nie odznacza się niczym szczególnym, posiada zielone oczy. Poduszki łap i nos ma jasnoróżowe. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - niebieski szylkret calico bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Od dzieciństwa w życiu zaszło tyle zmian, że charakter również na tym ucierpiał. Niegdyś pewna siebie, krzykliwa, lubiąca plotki i rozmowy kotka, stała się cichą, sarkastyczną wersją siebie. Przez śmierć obu córek, rodziców oraz większości rodzeństwa, stała się zamknięta w sobie i nieufna. Przytłaczające ją obowiązki zastępcy, stały się codziennością i przywykła do monotonnej pracy, mimo iż jest już starsza i coraz to gorzej radzi sobie ze wszystkim. Trzyma ją przekonanie, że powinna być silna i rozważna, przez co zawsze stara się działać nie zważając na własne emocje, tłumiąc je głęboko w sobie, bo nie może pokazywać słabości. Mimo swoich problemów, nie rozmawia o tym z nikim- mało co do kogo zagaduje, jej wypowiedzi ograniczają się do wysyłania patroli oraz uwag kierowanych na patrolach. Przestała zważać na swojego brata, syna oraz na wnuka, oddzielając się od resztki rodziny. Udając twardą, kryje w sobie również strach związany z przyszłością- niepokoi ją stan w grupie, ale wie, że nic teraz na to nie poradzi i jedynie stara się przytakiwać pomysłom Błysku.

MORALNOŚĆ

Ze względu na to, iż stała się bardziej zamknięta w sobie oraz nieczuła niż kiedyś, zrobiłaby wiele, gdyby była do tego zmuszona. Mniej straszne rzeczy (np. morderstwo kota, który na to zasłużył) zrobi bez żadnego dreszczu strachu, lecz kiedy przyjdzie co do czego i będzie jej dane zrobić coś wykraczającego między jej poczucie moralności, będzie skłonna spanikować i opierać się przed wykonaniem.

CIEKAWOSTKI

- Kiedy znajduje wolny czas (a ma go mało) przesiaduje jak najdalej od innych, najczęściej koło grobów rodzinnych

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: V
Słabe strony: równowaga, wspinanie na drzewa
Mocne strony: walka, tropienie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Myszołów [*] (Umarł już dawno temu. Dalej tęskni, ale wie, że go nie ma a on nie zdaje sobie sprawy jak ją zranił swoim odejściem)
Matka - Leszczyna [*] (Zostawiła ją samą, mimo że miała zawsze być przy niej i się nią opiekować, Brzoskwince brakuje plotkowania o innych wraz z nią i Szyszką, która również była dla niej ważna)
Rodzeństwo - Leszczyna [*] (Zostawiła ją samą, mimo że miała zawsze być przy niej i się nią opiekować, Brzoskwince brakuje plotkowania o innych wraz z nią i Szyszką, która również była dla niej ważna)
Partner - ///
Potomstwo - Bez, Kolendra [*] (Nigdy nie potrafiła jej zrozumieć, ale zawsze będzie za nią tęsknić), Niezapominajka [*] (Jej kości pewnie leżą byle gdzie, bo ciało nie zostało pochowane. Sprawia to, że jej stratę przeżyła kilkukrotnie bardziej niż powinna)

INNE

Bliscy - obecnie nie ma nikogo bliskiego, choć kiedyś trzymała się z Krzemieniem
Wrogowie - Jabłko
SZKOLENIE

Mentor -  Wschód [*], Uszatka [*]
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Poziomka, Jaskółka
HISTORIA

Urodziła się w Owocowym Lesie, nie wiedząc czym są prawdziwe problemy- niegdyś był nim brak ojca. Teraz straciła prawie każdego i żałuje drogi jaką wybrała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz