BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 stycznia 2022

Woda urodziła!

 

Trzcinek


Kijanka

Rzęsek


Maczek


TRZCINEK

Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Zdecydowanie rzuca się w oczy. Na pozór cichy i nieśmiały po bliższym zapoznaniu okazuje się bardzo przebojowym kotem. Zrobić fikołka na Ścieżce Grzmotu? Zrobi. Zrobić psikusa Wroniej Strawie? Potrzymaj mu kocimiętkę. Bardzo ceni sobie swoich bliskich i stara się im pomóc oraz zawsze jakoś doradzić. Zaleje cię swoimi radami, będąc przekonany, że to zdecydowanie pomoże rozwiązać twój problem. Bardzo ceni zdanie swoich przyjaciół i czasem za łatwo je przejmuje. Ciągle szuka siebie i próbuje dopasować społecznie. Boi się walczyć o własne idee. Zwykle woli przemilczeć jakiś fakt niż rzucić się w wir dyskusji. Może nie widać na pierwszy rzut oka, lecz kocurka męczy wiele rzeczy. Zaczynając od porzucenia przez matkę kończąc na problemach w odnalezieniu się w społeczeństwie. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Masywny kocurek o burzy burego futra. Imię zawdzięcza ślipią o pięknej zielonej barwie. Jego futro bardziej się kojarzy z rzecznym mułem. 
  • Kolor sierści - bury pręgowany klasycznie z bielą
  • Długość sierści - długowłosy
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Heniek
  • Matka - Woda
  • Rodzeństwo - Rzęsa, Kijanka, Kaczątko (*), Maczek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC
*  *  *

KIJANKA

Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Paranoiczka. Jej teorie spiskowe zaskoczyłyby foliarzy. Kijanka jest bardzo negatywnie nastawioną do świata istotą. Nikomu nie jest wstanie zaufać, ani nie wierzy stuprocentowo. Rana zadana przez jej matkę na zawsze uszkodziła psychikę kotki. Nie jest wstanie zrozumieć postępowania rodzicielki. Przez co też panicznie boi się związać z kimś czy założyć rodzinę. Obawia się, że będzie jak rodzicielka. Jest bardzo podatna na stres, więc prawie ciągle się stresuje pogrążając coraz bardziej w swoim dołku. Stara się stać lepszym kotem i żyć ze swoimi lękami, lecz bez odpowiedniej opieki często jest jej ciężko. Jak na swój charakter jest mimo wszystko zaskakująco zaradna. Lecz idzie to w parze z jeszcze większym stresem czy czegoś nie schrzaniła. Ma problem z nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów. Pogrążona obawami traci je zbyt łatwo, a zbyt trudno zebrać jej się do walki o nie. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Smukła kotka, która zdecydowanie niedojada. Żebra na widoku gryzą się z mocnym i bujnym włosem szylkretki. Wygląda nietypowo. Nie jeden wziąłby ją za rasowca przez co zdarza jej się słyszeć dziwnie komentarze. 
  • Kolor sierści - czekoladowa szylkretka bicolor
  • Długość sierści - długowłosy
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Heniek
  • Matka - Woda
  • Rodzeństwo - Rzęsa, Trzcinek, Kaczątko (*), Maczek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC
*  *  *
RZĘSEK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Rzęska szybko nie da się zapomnieć. Charyzmatyczny kocur z całą bazą, niezbyt błyskotliwych, żartów łatwo zapada w pamięć. Można go spotkać niemal wszędzie prócz miejsca gdzie powinien się znajdować. Mimo krótkich łapek Rzęsek wręcz teleportuje się z jednego miejsca do drugiego, byle uciec przed obowiązkami i ruszyć na kolejną przygodę. Oddzielony od rodziny świadomie lub nie bardzo garnie się do towarzystwa. Wciąż brak mu relacji. Gdyby mógł spędzałby czas z każdym kotem w Klanie Burzy. Uwielbia poznawać nowe koty, choć na początku bywa czasem wstydliwy, oraz pogłębiać znajomości. Marzy o dobrym przyjacielu, któremu mógłby powiedzieć wszyściutko. Szkoda, że na razie nie znalazł takiego kandydata. Kocur ma też słabość do kotek. Zauroczony płcią piękną jakby mógł byłby z każdą napotkaną przez siebie. Każdej powie, że skradła jego serce jak i oczy i, że jest księżycem jego życia. Kiedyś pewnie oberwie po łapach za to.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Niski kocur, któremu zdecydowanie nie można odmówić uroku. Szare łatki układają się według własnego upodobania. Ma w sobie coś co przyciąga spojrzenia, choć nie zawsze takie jakie by chciał. Ma dość słuchania jak uroczym i słodkim szkrabem jest. 
  • Kolor sierści - niebieski bicolor
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - (biologiczne) Heniek, (Przybrane) Zajęcza Gwiazda, Gliniane Ucho
  • Matka - Woda
  • Rodzeństwo - Trzcinek, Kijanka, Maczek, Kaczątko (*)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora.  Lecz jakimś cudem Rzęsek i Maczek zbłądzili do Klanu Burzy, gdzie został znaleziony przez patrol.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC
* * *
MACZEK
Poprzednie imiona: Strumy
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Niecierpliwa rozrabiaka. Zdecydowanie w gorącej wodzie kąpana. Wiecznie bije z niej energia, którą z chęcią przekłada na bałaganienie i harce. Wszędzie jej pełno, na każdym kroku próbuje udowodnić, jaka to ona wspaniała i godna swojego nowego miana. Bywa wredna, kąśliwa, nie boi się przyjść i "szukać problemów" u uczniów czy wojowników. Szybko przywiązała się do nowej rodzinki i równie prędko owinęła sobie tatusia wokół pazurka. Uważa, że wszystko jej wolno, a jak masz z tym jakiś problem zaraz idzie się poskarżyć ojcom. Źle znosi jakąkolwiek krytykę, bowiem pod bojowym nastawieniem kryje się bardzo kruche, łatwe do zarysowania ego. Łatwo ją urazić i nawet jak tego nie pokazuje, długo będzie jej przykro, cały czas myślami rozgrzebując dane wydarzenie.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Mała, niska kulka wiecznie zmierzwionego futra, którego nie da się ułożyć. Nie raz można w nim zobaczyć patyki czy błoto, mimo starań ojca żeby córka chodziła czysta. Kotka posiada jasne, żarzące się żółte ślepia i buro-rudą szatę. 
  • Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie tortie
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - (biologiczne) Heniek - nigdy o nim nawet nie myślała. (Przybrane) Zajęcza Gwiazda, Gliniane Ucho - ukochani ojcowie i to jeszcze jeden tatuś lider! Nie mogło być lepiej
  • Matka - Woda - nie potrzebuje, ojcowie lepsi
  • Rodzeństwo - Trzcinek, Kijanka, (tej dwójki nawet nie pamięta, nie wie, że są w Klanie Nocy), Rzęsek (wspaniały kompan), Kaczątko (*)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora. Lecz jakimś cudem Rzęsek i Maczek zbłądzili do Klanu Burzy, gdzie został znaleziony przez patrol.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Opiekun: Wierzba




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz