BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

24 stycznia 2022

Sosnowa Igła urodziła!

Sosnowa Igła urodziła trzy kocięta!
Kuna
Czarny
Mysikrólik

KUNA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: kotka
Klan: Wilka
Ranga: kociak
Poziom medyczny: - [zioła są fajne, lubi przebywać z medykami]
Charakter: Klucha. Po prostu ociekająca miłością kluska. Jest ci smutno? Utuli. Jest ci ciężko? Wysłucha. Kogoś, kto się o ciebie bardziej przejmuje nie znajdziesz. Nie ważne jakim złolem jesteś, jak bardzo jej nienawidzisz, ona zobaczy w tobie dobrego kota, który zasługuje na bycie kochanym. Nie wierzy w kłamstwa bądź w to że ktoś może ją wykorzystać. Jest całkiem łatwowierna, jednak też bez przesady. A na dodatek jest zbyt dobra, by cię skrytykować, bo jeszcze kogoś urazi. 
Na początku znajomości jest raczej nieśmiała, jednak szybko się otwiera i może zdradzić każdy sekret, nawet jeśli nie jest jej. Naprawdę nie trzeba wyciągać jej za język by wyśpiewała wszystko co wie. Stawia innych ponad wszystko, pomagając starszym czy bawiąc się z tym jednym kociakiem którego nikt nie lubi. Niestety, również łatwo ulega albo zgadza się na różne rzeczy, których nigdy by nie chciała zrobić, tylko by nie zrobić nikomu przykrości. Patrzy na świat przez różowe okulary. Mimo całego światopoglądu często się zamartwia i wtedy to ona potrzebuje przytulasa.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Okrągła, mała kotka o burym, nakrapianym ciałku. Krótka sierść, krótkie łapki. Żółte oczka lśniące chęcią pomagania. Uroku dodaje jej jasnoróżowy nosek i biała plamka po prawej stronie mordki.
  • Kolor sierści - czarna cętkowana z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Belzebub - pieszczoch, którego nie zna. Smutno jej z tego powodu, jednak brnie dalej. Tak chciał Klan Gwiazdy. 
  • Matka - Sosnowa Igła - mamusia jest odrobinę dziwna, ale ogólnie ją kocha! W końcu jest jej mamą. Chociaż gada trochę dziwne rzeczy. 
  • Rodzeństwo - Czarny, Mysikrólik - kocha z nich każdego tak samo. Są w końcu z tego samego miotu.
  • Partner - to jeszcze dziecko. 
  • Potomstwo - lubi kocięta i pewnie się zdecyduje gdy będzie starsza. I gdy znajdzie dobrego kocura!
Mentor:
Uczniowie:
  • dawni -
  • obecny 
Historia: Urodzona w Klanie Wilka.

Punkty umiejętności:
  • siła 
  • szybkość 
  • zwinność -
  • skok 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: @anos11915@gmail.com discord: Pianka#3071

* * *

CZARNY
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: kocur
Klan: Wilka
Ranga: kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Czarny jest dowodem na to, wszystko zostaje w rodzinie. Tak jak nieświadomy jego istnienia ojciec jako człowiek miałby swoją paczkę oldschoolowych metalowców na Harleyach, tak Czarny stanowi esencję tego co ekstremalnie metalowe. Kocurek najbardziej lubi samotność. Tylko wtedy może być naprawdę sobą. Jest bardzo wrażliwy, przez co często cierpi. Zamiast cieszyć się życiem jak każdy kociak, on dostrzega całą niesprawiedliwość świata i bezsens istnienia. Zawsze szuka czegoś więcej, co tylko go rani. Jest małomówny; ma świadomość, że i tak nie zostanie zrozumiany. Uwielbia samotnie wymykać się nocą z legowiska i wędrować po uśpionym obozie, kocha szum lasu i odległe gwiazdy na czarnym niebie. Marzy o szczęściu i zrozumieniu, wiedząc że w tym świecie nie ma co na to liczyć. Unika kłótni i walk, wychodząc z założenia że to i tak nie ma sensu. Wszyscy są tylko pyłem zamiatanym przez wiatr na jednej z samotnych planet...

Wygląd:
  • Ogólny opis - Czarny nie jest typową kocięcą kluską. Już teraz widać, że wyrośnie na szczupłego i wysokiego kota. Jego pysk jest smukły i lekko kwadratowy, ogon i łapy długie. Ma duże, zawsze smutne oczy w kolorze jodłowej puszczy, niewielki czarny nos i zwyczajne, trochę trójkątne uszy. Jego futro ma idealną długość, by rozwiewał je wiatr. Jest niemal całe szare (taki, zimny odcień burego przypadł mu w udziale), poza łatą na piersi, szyi i brodzie (upodobniającymi go do ojca) oraz skarpetką na lewej przedniej łapie. Pokrywa je słabo widoczny wzór klasycznego pręgowania.
  • Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie (bury) z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Belzebub
  • Matka - Sosnowa Igła
  • Rodzeństwo - Kuna, Mysikrólik
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Wilka.
Punkty umiejętności: 
  • siła 
  • szybkość 
  • zwinność 
  • skok 
Upomnienia: Postać NPC
Autor: Hellga

* * *

MYSIKRÓLIK
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: kocur
Klan: Wilka
Ranga: kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Mysikrólik to jeszcze kociak, ale już teraz widać jego przyjacielski charakter. Kocurek lubi spędzać czas z rówieśnikami i dla każdego ma dobre słowo. Lubi się bawić, rzadko jednak zostaje liderem - nie musi być w centrum uwagi. Zawsze staje w obronie słabszych, nawet jeśli miałby sam przy tym oberwać. Każdą porażkę traktuje bardzo osobiście, często aż za bardzo, pamięta o niej bardzo długo. Mysikrólik jest ciekawy świata. Nawet jeśli wiele rzeczy przekracza możliwości jego kocięcego rozumku, stara się je zrozumieć jak najlepiej i dowiedzieć się jak najwięcej. Kocurek szanuje wszystkie zasady i mocno się ich trzyma. Jeśli chcesz zrobić coś nielegalnego, nie wybieraj go na towarzysza, będzie marudził przez cały czas. Nawet jeśli koniec końców wyciągnie cię z kłopotów. Co ciekawe, już teraz widać, że malec chętnie spędza czas wśród kotek i gdyby tylko mógł... poderwałby którąś. To ten typ, który niedługo zacznie marzyć o miłości, spokojnym kawałku legowiska i własnej rodzinie. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Mysikrólik nie jest największym kociakiem. Raczej niski i krępy, trochę przypomina kota brytyjskiego. Opanowanie jego długiego, puszystego futra wymaga sporo wysiłku, ale jakoś mu się to udaje. Bardzo mu zależy, żeby niebieska pręgowana tygrysio sierść była ładnie ułożona, taki ma charakter. Ma niewielkie zaokrąglone uszka i równie niewielkie i okrągłe zielone oczy. Wyróżniają go także białe skarpetki, klatka piersiowa i zabawna łata na połowie pyszczka. 
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Belzebub
  • Matka - Sosnowa Igła
  • Rodzeństwo - Kuna, Czarny
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Wilka.
Punkty umiejętności: 
  • siła 
  • szybkość 
  • zwinność 
  • skok 
Upomnienia: Postać NPC
Autor: Hellga

* * *

1 komentarz: