BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 stycznia 2014

Kminkowa Łapa

 

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
KMINKOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Kminek
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Samotnik
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: ._paii_. (dc)  |   Autor: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Ciało Kminka przykrywa rude futro, które przystrojone jest klasycznym pręgowaniem. Biel przystraja końcówki jego łap, brzuch, szyję oraz pysk, gdzie znajdują się jego brązowe oczy. Posiada rozjaśnione przednie łapy i kawałek pysku, bo jest pointem burmskim, a jego uszy zakończone są pędzelkami.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach
Kolor sierści - Rudy point burmski bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

 Kminka można zaliczyć do kotów, które nie mogą żyć samotnie. Kocha on atencje innych i zrobi wszystko, aby znaleźć się w jej centrum. Ustalając sobie cel, zrobi wszystko, aby do niego dotrzeć, nawet jeśli miałoby to kosztować zdrowiem kilka kotów. Perfekcjonista, który nie ukończy wyznaczonego zadania, kiedy nie będzie idealnie zrobione. Kocur dopasowuje się charakterem do środowiska w jakim się znajduje, chcąc zachować dobre zdanie o jego osobie u wszystkich. Zarządzanie większą grupą kotów nie stanowi dla niego większego problemu, a nawet jest dla niego przyjemne. Kocha plotkować o wszystkim, chcąc zdobyć jak najwięcej informacji jak to tylko możliwe. Cechuje się również zdolnością do szybkiej nauki oraz brakiem problemu działaniem pod presją. Zaliczyć go można do pamiętliwych kotów, gdyż jeśli ktoś mu zajdzie za skórę, ten zrobi wszystko, aby się odwdzięczyć, nawet jeśli miałoby mu to zabrać wiele księżyców

MORALNOŚĆ

 Nie widzi nic złego w krzywdzeniu i zabójstwie nieznajomych, jednak jego zdanie zmienia się diametralnie, gdy mówi się o jego bliskich. Wierzy w wyrocznie i jej prawdomówność.

CIEKAWOSTKI

 - Uważa się za najstarszego z rodzeństwa, mimo iż urodził się jako ostatni
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Posiada słabą kondycję, łatwo się rozprasza, kruche pazury, wrażliwość na zimno
Mocne strony: Pracowity, skoczny, posiada silne łapy i szybko się uczy

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Ważkowy Lot - Kto taki?  | Przybrany: Cykoriowy Pyłek - Kocha go
Matka - Ryk - Zachowanie matki czasem wydaje mu się dziwne, jednak mimo tego dalej ją kocha
Rodzeństwo - Mara [*], Rumianek, Szanta, Zawilec
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Zmora - Kochana babcia!
Zgrzyt - Kochana ciocia!
SZKOLENIE

Mentor - Przeplatkowy Wianek
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w miocie Ważkowego Lotu i Ryku za panowania Króliczej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz