BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 stycznia 2019

Nowy członek Klanu Wilka! (NPC)

Dzika Łapa | Uczeń

DZIKA ŁAPA
Poprzednie imiona: Matka nazwała go Puszek, lecz on, jako samotnik, tytułował się po prostu Kocur, Ten Dzikus bądź On.
Wiek: 26 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Był samotnikiem od urodzenia, jednak za zasługi wobec Klanu Wilka został on przyjęty do niego i jest aktualnie uczniem.
Poziom medyczny: Ma podstawową wiedzę na temat ziół przez fakt samotnego życia (II)
Charakter: Dzika Łapa to potężni kocur zatem i jego charakter musi taki być. Zacznijmy od jego charyzmy która wręcz wylewa się mu uszami. Mógłby powiedzieć komuś ,,rzuć wszystko i chodź za mną” a kot zrobiłby to od razu. Białas ma dobre gadanie i umie uzyskiwać to czego pragnie. To manipulator i prawdziwy cwaniak. Ma być wygodnie jemu, nie innym, to on ma dostać to co chce, nieważne jakim kosztem. Zdawałoby się czasem, że nie nadaje się do życia wśród innych, a jednak mylne są te założenia! Dzika Łapa idealnie udaje zaangażowanego i przejętego sprawami klanu, a tak naprawdę ma to wszystko pod ogonem. Ma ludzi którzy robią niemal wszystko za niego, karmią go, bronią i jeszcze od czasu do czasu czyszczą futro! Nie mógł prosić o nic lepszego.
Jednak kocur nie posiada tylko wad. Jest to jednak przyjemny i miły do rozmowy osobnik który lubi żartować. Nie są mu obce techniki flirtu i często może ich używać w zetknięciu się z kotką, nie chce jednak związywać się z żadną na długo, nie czuje takiej potrzeby jeszcze. Dzika Łapa jest też bardzo odważny i bez zastanowienia potrafi skoczyć w ogień za przeciwnikiem aby go dobić. Bywa mściwy, to prawda, ale po prostu nie wie jak ma się zachować. Wczesne odejście rodzeństwa, matki i nieznajomość ojca spowodowały, że kocur po prostu nie wie jaki ma być, nie zna norm i zasad które wpaja się kociakom od urodzenia. Jemu nikt nic nigdy nie mówił, zawsze robił co chciał i co uważał za poprawne, dlatego życie w klanie i nauczenie się kodeksu było dla niego jednocześnie męczące i intrygujące. Po praz pierwszy zetknął się z jakimiś zasadami. Czy mu się podobają, czy nie, pozostaje jego cichą tajemnicą.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Dzika Łapa to kocur potężny, nie ma co ukrywać. Jego masywne ciało utrzymują duże, umięśnione nogi. Pod puszystym futrem kryje się świetnie wyrzeźbione ciało z kilkoma bliznami, w tym najdłuższą rozdzierającą jego szyję. Pysk kocura jest kwadratowy z mocną szczęką. Trójkątny nos i kształtne, złote oczy, uszy upiększone pędzelkami i długie, czarne wąsiki. Nie ma co, to bardzo urodziwy i szarmancki z wyglądu kot. Gdzie nie gdzie widać ciemniejsze przebicia wśród jego białego futra, co dodaje mu tajemniczego uroku.
  • Kolor sierści - biały dymny bicolor (czy coś, Krysia popraw)
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - złociste oczy z domieszką ciemniejszej pomarańczy przy źrenicach.

Rodzina: 

  • Ojciec - Niestety, ale nie ma on pojęcia o nim, matka nigdy nie zdradziła imienia kocura, jednak wiele raz podkreślała jak to jej syn jest do niego podobny.
  • Matka - Sikorka, zdziczała pieszczoszka która uciekła dla jakiegoś starego wywłoki z domu. Żałowała tej decyzji więc porzuciwszy swoje dziecko w lesie powróciła do ludzi.
  • Rodzeństwo - Kamyczek i Iskierka, nie wie co się z nimi stało.
  • Partner - brak, ale zawsze chętnie się rozgląda za panienkami.
  • Potomstwo - brak.

Mentor: Nocny Kwiat

Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Puszek, a właściwie Dzika Burza urodził się w lesie kiedy to jego matka opłakiwała odejście swojego partnera. Nie, nie zmarł, ale słysząc ile Sikorka skrzeczy i jak bardzo narwaną kotką jest po prostu uciekł. Pozostawiona na pastwę losu pieszczoszka wydała na świat trójkę kociąt. Zajmowała się nimi przez księżyc, w końcu znudziło się jej to. Opuściła norę pod pretekstem wyjścia po jedzenie i nigdy więcej nie wróciła. Największy z miotu, Puszek, wygramolił się w celu poszukania mamusi. Jednak nigdy jej nie znalazł, tak jak nigdy już nie wrócił do nory. Biedak spadł ze skarpy, szczęśliwie na krzaki, i już na zawsze rozdzielił się z rodzeństwem. Kocurek szybko musiał nauczyć się polować i walczyć o swoje życie. Ledwo udało mu się przeżyć. W wieku sześciu księżyców był bardzo wychudzony i biedny. To właśnie wtedy poznał pewną szarą kotkę. Przerażona jego stanem zajęła się nim i tak Dzikus przeżył kolejne miesiące. Niczego mu nie brakowało, kocica skakała naokoło dzieciątka, było to jej oczko w głowie. Ponoć sama kiedyś straciła swoje młode a Puszek przypominał jej synka. Niestety, pewnego dnia kocica już nie powróciła. Dzikus uznał, że po prostu zmarła i ruszył w dalszą drogę.
Reszta historii jest już po prostu nudna, nie ma co się nad nią pochylać. Ważne, że w dwudziestym szóstym księżycu swego życia udało mu się uratować lidera klanu Wilka. Spotkał on Borsuczą Gwiazdę kiedy ten przechodził się wzdłuż granic ze swoją partnerką. Z początku point był nastawiony wrogo, jednak po chwili musiał walczyć ramię w ramię z Dziką Łapą kiedy z nory wyskoczyła kuna. Wredne stworzenie spadło na lidera który nie zdążył się obronić. Przerażona Jaskółka zastygła, więc Puszek ruszył na pomoc. Zrzucił stworzenie i wdał się z nią w walkę. Kuna zginęła jednak pozostawiła potężne rozcięcie na jego szyi. Dwójka kotów przetransportowała rannego do obozu gdzie zajęli się nim medycy. I tak Dzika Łapa dołączył do klanu.
Punkty umiejętności: 
  • siła - 22
  • szybkość - 18
  • zwinność - 25
  • skok - 15
Właściciel: Postać NPC
Przywilej cechy bonusowej: sierść devon rex'a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz