BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

Tonący Pasikonik

 

OGÓLNE
TONĄCY PASIKONIK
*Poprzednie imiona: Pasikonik, Pasikonikowa Łapa, Pasikonikowy Nów
Płeć: kotka
Orientacja: biseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: dayox | greenarrowpolak@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niska i chuda kotka o trójkolorowym ubarwieniu. Pół pyska zdobi rudy, a pół czerń, ów kolory oddziela biała plama ciągnąca się od ślepi do pyszczka Pasikonik. Reszta ciała jest skąpana w czarnym, który przecinają gdzieniegdzie rude plamy. Brzuch jak i łapki kotki są białe. Przez grzbiet kotki przechodzi blizna, którą zrobiła jej siostra. Na uszach znajdują się pędzelki.
Cechy szczególne - brak dwóch palców w przedniej łapie
Kolor sierści - czarny szylkret z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe


CHARAKTER


Pasikonik to cicha kotka. Dość straumatyzowana i uwięziona w świecie swoich koszmarów, które dręczą ją w nocy jak i za dnia. Na wierzchu stała się niczym kot, którym najbardziej gardziła. Słaba. Przestraszona. Trzęsąca się. Niczym jej matka, która przyprawia kotkę o spazmy. Nienawidzi faktu, że każdy dźwięk budzi w niej niepokój. Nienawidzi tego, że drży na sam zapach Klanu Wilka. Że nie potrafi normalnie porozmawiać z drugim kotem. Jest całkowicie bezsilna wobec tego. Stara się pokonać własne lęki, lecz nie idzie jej to najlepiej. Prawie każda jej decyzja okazuje się dla niej nie najlepsza, zupełnie jakby podświadomie się sama sabotowała. Próbuje chociaż udawać "normalną", lecz wciąż idzie jej to mizernie. Często dość błędnie odczytuje rzeczywistość, przekrzywiając ją na bardziej straszną niż jest naprawdę. Z tym krzywym spojrzeniem i lękiem przed wszystkim nie funkcjonuje najlepiej.


MORALNOŚĆ


Pasikonik boi się morderstwa. Boi się zrobić drugiemu kotu krzywdę, choć najchętniej wyżyłaby się na wszystkich, wykrzyczała i wygarnęła każdemu co jej leży na wątrobie. 


CIEKAWOSTKI


- Utyka na ranną łapę. 
- Przypomina matce zmarłą córkę, więc siwa jeszcze nie chętniej spogląda na kotkę. 
- Z rodzeństwa najbliżej czuła się z Czajką, lecz kotka nie ma dla niej czasu, a Pasikonik boi się przypomnieć o swoim istnieniu. 
- Momentami chciałaby zakończyć swoje życie, lecz za bardzo boi się tego co jest po śmierci. 
- Nienawidzi swojego imienia, uważa je za słabe i ohydne.  
- Boi się czekoladowych kotów.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V (możliwości fizyczne V)
Słabe strony: bieg, walka, wspinaczka
Mocne strony: upartość, 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Miętowa Gwiazda (Lisia Gwiazda) - nienawidzi ojca za fakt nie istnienia w jej życiu. Przeklina go każdej nocy. 
Matka - Wilcza Zamieć - o urazie Pasikonik do matki można by i książkę napisać. Szylkretka bardzo gardzi rodzicielką i nienawidzi w niej wszystkiego. Boli ją, że siwa nigdy ich nie kochała, ani nie dała ciepła i czułości, której tak bardzo pragnęła. 
Rodzeństwo - Różana PrzełęczCzajkowe ZaćmienieZwęglona Pszczółka - niemal obce koty, do których ma żal, że została wykluczona. 
Potomstwo - Słoneczna Łapa, Gradowa Łapa - czuje niechęć przez podobieństwo do ojca, nie chce też im zniszczyć życia, jak zrobiła to jej Wilcza Zamieć, ale niestety jej nie wyszło.


INNE

Bliscy - Źródlany Dzwonek 
Wrogowie - Wilcza Zamieć, większość kotów z Klanu Burzy, Zakrzywiona OśćOstowy PyłBlady Zmierzch, Kamienna Gwiazda (nienawidzi ją za romans z jej matką)
SZKOLENIE

Mentor - Blady Zmierzch - ma wielki problem do mentorki o wszystko co istnieje. 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Diamentowa Grota - boi się jej
HISTORIA

Zrodzona z brutalnego gwałtu i zemsty Lisiej Gwiazdy na jego matce. Dorastała z trójką rodzeństwa wychowywana bardziej przez wujka-lidera niż przez matkę, która nie ukrywała, iż się ich brzydzi. Bardzo bolało to młodą kotkę. Na wojnie para Wilczaków postanowiła się z nią zabawić na zawsze skrzywiając psychikę kotki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz