BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 lipca 2014

ROZŚWIETLONA SKÓRA

Autor grafiki: vezuvio.
OGÓLNE
ROZŚWIETLONA SKÓRA
*Poprzednie imiona: Pełnia → Rozświetlona Łapa 
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny, biromantyczny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: natix1811@gmail.com/@natix.word (Dsc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pełnia jest dobrze zbudowanym kocurem o krępej budowie. Głowę kot ma szeroką, z mocno zarysowaną szczęką proporcjonalną do ciała. Oczy są w kształcie migdałów, duże, w kolorze odziedziczonym po matce, choć ciemniejszym odcieniu. Posiada on średniej wielkości uszy, nisko osadzone, zaokrąglone na końcach. Nos Pełni jest szeroki, a wąsy długie. Tylne łapy syna Konewki są dłuższe niż przednie. Kocurek posiada futro swojej matki - białe niczym księżyc w pełni z gęstym podszerstkiem. Jest ono krótkie, gładkie, przylegające do ciała.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - biała [liliowa srebrna pręgowana tygrysio]
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Pełna szczyci się swoimi dwoma “maskami” w zależności od humoru. Niektórzy uważają go za trochę nienormalnego przez tą zmienność nazywając “zmiennym jak baba”. Gdy ma dobry dzień jest pobłażliwy, pozwala innym na wiele, nie stosując zapłaty za czyny. Ktoś musiałby zrobić coś naprawdę okropnego, by kocura wyprowadzić z równowagi. Biały żartuje, czasami wpakowując się przez to tarapaty. Ma uśmiech na pysku, a każdego traktuje z miłością. Można uznać wtedy, że lepszy dzieciak się Bożo nie trafił… I wtedy odsłania swoją drugą maskę. Staje się wtedy złośliwy, docina innym oraz wygarnia im niekompetencje do życia w Klanie/Samotniczo/U dwunogów. Wszystko, co zrobi, będzie kierowane przez po prostu kaprys. Jeśli będzie chciał coś, to wykona to bez pytania. Pełna jest też wtedy podejrzliwy, we wszystkich widzi zdrajców, którzy mogą go zabić. Oskarża każdego, kto może mieć “spisek z innymi klanami”. Jednak ta druga maska występuje bardzo rzadko i szybko mu przechodzi do postaci pierwszej - chill. Jednak ma on cechy wspólne niezależne od dni, w jakich się obudzi. Po pierwsze nienawidzi zdrady i nieposłuszeństwa, jeśli będzie trzeba może na takiego podnieść łapę. Jest oddany rodzinie, jeśli będzie trzeba, poświęci wszystko, by byli bezpieczni. Ma fiksację na temat bezpieczeństwa, chce mieć je zapewnione. Czasem nawet śnią mu się koszmary, w których przez sen ma niespokojne ruchy, a wybudzenie to otworzenie oczu i krzyk. Pełnia naprawdę nie należy do normalnych.

MORALNOŚĆ

-Nie może patrzeć na okrucieństwo, śmierć czy krew. Wywołuje to u niego ogromne obrzydzenie i smutek.
- Wierzy w gwiazdki, choć niektórych rzeczy nie zrozumiał i przekręcił. Jedną z nich jest to, że gwiazdy mają swojego przywódcę oraz że jest u nich dzień i noc tak jak na ziemi.
- Do innych wiar podchodzi ze wstrętem, nie chce o nich słuchać, by nie mieć potem wątpliwości czy słusznie postąpił, wybierając akurat tą.
- Do innych klanów odnosi się z szacunkiem i ukrytą miłością.
- Nie lubi Owocowego Lasu z powodu innej wiary. Gdyby mógł, zmieniłby ich, a najlepiej wywalił do morza. Z samotnikami jest tak samo.
- Pieszczochy są według niego aroganccy i wywyższają się, choć nigdy nie zjedli prawdziwego mięsa.

CIEKAWOSTKI

-Uwielbia Klanowy system władzy oparty na demokracji. Uważa, że jednak każdy powinien w ważnej sprawie zagłosować, a rada powinna być zniesiona
- Nie widzi się na żadnej drodze szkolenia, lecz z dwojga złego woli drogę wojownika
- Jest bardzo chorowity, po wujaszku odziedziczył zdolność łapania bakterii i wirusów.
- Lubi się wylizywać, może wtedy odpocząć od codzienności. Miarowe lizanie, zwłaszcza grzbietu działa na niego również uspokajająco.
- Ma Brontofobię (strach przed burzą). Gdy będzie w czasie burzy poza obozem może mieć atak paniki, a w skrajnych przypadkach - nawet zwymiotować.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [jest zaciekawiony ziołami, lecz nie tak bardzo, by od razu być medykiem. Lubi kwiaty, zwłaszcza te ładnie pachnące]
Poziom wojownika: /// [nie wie co jeszcze o tym myśleć]
Słabe strony: - Brak siły. Nie należy do silnych kotów, można by rzec, że w jego masywnym ciałku nie pozostało jej nawet odrobina.
-Brak poczucia humoru. Gdy ktoś coś walnie od razu, wkurza się i wzrokiem świdruje tego kota.
- Brak kreatywności. Pomimo inteligencji niezbyt dobrze idzie mu wymyślanie pomysłów na organizację. Musi wytężyć swój mózg do maximum, by cokolwiek stworzyć.
- Zwinność. Nie należy do najlepszych w omijaniu czegoś, przez swoją krępość średnio mu to idzie i zwykle nie wyrabia na zakrętach lub wpada w coś.
Mocne strony: -Wspinaczka. Pomimo swojej masywności dobrze czuje się na drzewach, przez co świetnie wychodzi mu poruszanie się po tym świecie i unikanie ataków.
- Inteligencja. Jest cwaną bestią, która rozwiąże najtrudniejsze zagadki. Szybko myśli, przez co może z łatwością uniknąć “dostania”.
- Szybkość. Można by rzec, że jest takim sprinterem. Na krótkie dystanse osiąga zawrotne prędkości (może kiedyś nawet pobije rekord Guinnessa klanowych kotów), by po kilku minutach paść prawie martwym na ziemię.
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Konewka (kto proszę? Nie zna)
Matka - Biologiczna: Bożodrzewny Kaprys, Przybrana: Zielone Wzgórze (ta bardziej optymistyczna mama, kocha tak samo jak biologiczną)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Bławatkowy Wschód [*]
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Otoczone burzliwą atmosferą w Klanie Klifu, Zielone Wzgórze i Bożodrzewny Kaprys znalazły w sobie pocieszenie. Poniesione uczuciem kotki nie czekały długo z decyzją założenia rodziny. Idąc za poradą Liściastego Wiru, znalazły przyjaźnie nastawionego samotnika, którego poprosiły o zostanie ojcem ich dzieci.
Tak oto powstał Pełnia. Urodził się jako drugie dziecko, młodszy od siostry Zaćmienie, lecz starszy od siostry Księżyc i brata Promyczka w Klanie Klifu. Władzę w tych czasach sprawował Srokoszowa Gwiazda nielubiany przez dotykany wciąż na klęskami klan, a nawet oskarżany o zadawanie się z duchami Mrocznej Puszczy.

WIECZNE ZAĆMIENIE

Autor grafiki: mist_fortune [Discord]
OGÓLNE
WIECZNE ZAĆMIENIE
*Poprzednie imiona: Zaćmienie, Zaćmiona Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna, panromantyczna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Medyczka

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Zaćmienie, to kotka o ciekawym i jednocześnie wyjątkowym wyglądzie. Budowa kotki jest drobna i delikatna, ciało smukłe jednocześnie delikatnie umięśnione, nadając jej urokliwego wyglądu, podczas gdy jej ciało pokrywa futro średniej długości, będące idealne zarówno na porę zielonych liści jak i porę nagich drzew. Jedną z licznych cech wyglądu kotki są jej łapy, które są długie oraz silne, a ogon jeszcze dłuższy, który potrafi idealnie wykorzystywać do utrzymania równowagi na wysokościach. Najbardziej charakterystyczną rzeczą w kotce mimo wszystko nie jest jej budowa ciała, a jej umaszczenie, które przypomina dwa koty złączone w jedno. Lewa "połówka" kotki jest ruda, pokryta licznymi pręgami wzdłuż jej ciała, a prawa - czarna, przypominając nocne niebo. Oczy kotki są zaś żółte, przypominające dwie gwiazdki na niebie bądź księżyc - do którego nawiązuje jej imię. Ostatnią cechą jej wyglądu jest fakt, że kotka ma często zaplątane pnącza bluszczu w futro, których z nieznanego powodu nie chce wyciągać.
Cechy szczególne - Jedną z cech wyglądu kotki, dzięki któremu można ją łatwo rozpoznać jest jej ciekawe umaszczenie, przypominające kota przeciętego na pół. Najbardziej jest to widoczne na jej pysku.
Kolor sierści - Czarna calico z pręgowaniem klasycznym
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Zaćmienie, to kotka o ciekawym charakterze. Na co dzień prezentuje się jako "ideał". Zawsze z uśmiechem na pysku, pełna energii, roześmiana. Większość kotów, które ją widzi z obozie postrzega ją jako lubianą i szanowaną. Jest ona bardzo uprzejma, zawsze znajduje czas, aby udzielić komuś pomocy lub zwyczajnie spędzić z nim czas, aby ten się lepiej poczuł. Na pierwszy rzut oka jej gesty są przepełnione serdecznością i szczerością, a koty często widzą ją jako przyjaciela. Zaćmienie jest również delikatną kotką, zawsze poruszającą się z gracją i elegancją, a jej słowa brzmią jak muzyka, której nie chce się przestać słuchać. Zaćmienie jest również bardzo skromna. Nigdy się nie przechwala, oraz zawsze stara się pomóc innym w doskonaleniu swoich umiejętności, co tylko dodaje tej wyjątkowej kotce uroku. Kotka nie przepada za byciem w centrum uwagi, oraz zawsze stara się podkreślać zasługi innych, aby Ci nie czuli się gorsi bądź zdemotywowani postępami kotki z Klanu Klifu. Jej przyjacielska natura, którą można wyczuć z drugiego końca obozu przyciąga koty jak ćmy światło, a jej pozytywne podejście do życia ta z łatwością poznaje nowe koty. Zaćmienie zawsze potrafi znaleźć czas dla swoich przyjaciół lub tych w potrzebie, co czyni ją idealnym wsparciem. Optymizmu, entuzjazmu oraz radości w koteczce również nie brakuje, gdyż każdy w jej otoczeniu również zaczyna odczuwać szczęście, a uśmiech się wkrada na ich pysk zwyczajnie od przebywania blisko kotki. Mimo swojej energiczności, ta potrafi również zachować odpowiednie maniery w chwilach, gdy jest to potrzebne. Nie będzie się uśmiechać i śmiać podczas ceremonii - zamiast tego zachowa kamienny wyraz pyska, delikatnie kiwając głową jako oznakę szacunku. Oczywiście jak to na kota przystało, ciekawości jej nie brakuje. Nigdy nie wystarczy jej wiedza jaką już posiada, a ta zawsze będzie starała się nauczyć jak najwięcej. Zaćmienie jest również wyrozumiała i cierpliwa, nie raz pokazując obie z tych cech. Zawsze stara się zrozumieć cierpienie drugiego kota, lub dać mu tyle czasu ile potrzebuje na otworzenie się. Jednak koty, które zaszły jej za skórę spotka inny los. W takiej sytuacji charakter Zaćmienia zmienia się o 180 stopni, a uprzejma kotka z wiecznym uśmiechem na pysku całkowicie znika. Potrafi być wtedy arogancka, wścibska, oraz nie będzie się przejmować uczuciami innych. Gdy ktoś ją zrani ta będzie się mścić na danym kocie, nie zawsze to pokazując. Jej formy "zemsty" na początku będą ledwo co zauważalne, przykładowo przyniesienie najmniejszej zwierzyny ze stosu, lub odmawianie pomocy. Dopiero po czasie jej zemsta będzie się przemieniała w coś bardziej widocznego, mianowicie umyślne spowodowanie bólu kotu psychicznego i fizycznego, a z czasem i próby ataku. Oczywiście, gdy ktoś się ją o to zapyta, ta wszystkiemu zaprzeczy mieszając kotu w głowie. Zazdrość, to kolejna z negatywnych cech którą kotka posiada. Mimo, że często jej nie pokazuje od czasu do czasu można wyczuć w jej głosie nutkę sarkazmu bądź zazdrości, gdy jej towarzysz opowiada o swoich osiągnięciach. Zaćmienie potrafi być równie co uparta jak mściwa. Gdy kotka postawi na swoim, ciężko doprowadzić do zmiany jej zdania, nawet w tak drobnych kwestiach jak miejsce w którym koty spacerują. Jednak jedną z najbardziej szkodzących jej cech, jest jej impulsywność. Sprawia ona, że kotka podejmuje często nagłe decyzje, o których nie pomyśli co nie raz wpakuje ją w kłopoty, bądź przyczyni się do nie jednej tragedi w jej życiu. Jej reakcje bywają gwałtowne i nieprzewidywalne, a problem z okazywaniem szczerej empatii sprawiają, że ta staje się bezwzględna jeśli chodzi o cierpienie innych. W takich momentach kotka potrafi momentami być agresywna i kłamliwa, jedynie aby osiągnąć swój cel. Podczas kłótni kotka nie będzie ukrywała tego, że cierpienie innych sprawia jej przyjemność, a ona sama będzie wykorzystywała wszystkie znane jej słabości drugiego kota, aby go dobić pod względem psychicznym, a czasami i fizycznym. Egoizm kotki i deficyt w jej moralności nie raz przyczynia się do takich sytuacji, które nie mają aż tak przyjemnego zakończenia. Kotka będzie manipulować innymi bez skrupułów, a następnie wyprze się wszystkiego tłumacząc swoje zachowanie zwyczajnym nieporozumieniem. Kotka również nie dostrzega własnych błędów, przez co wyrzuty sumienia bardzo rzadko zawitają w głowie kotki, przez co ta momentami staje się niebezpieczeństwem dla kotów dookoła niej, gdyż ta nie widzi tego, że jej działania szkodzą innym. Mimo swojego codziennego uroczego charakteru, Zaćmienie jest definicją wilka w owczej skórze.

MORALNOŚĆ

Jak już było wspomniane w charakterze Zaćmienia, na co dzień prezentuje się jako ideał. Jest ona uczciwa, skromna, dobra, i zawsze gotowa pomagać tym, którzy tego najbardziej potrzebują. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że kieruje się ona zasadami sprawiedliwości o dobroci, co tylko może świadczyć o jej wysokich moralach. Jest postrzegana jako wzór do naśladowania przez wiele kotów, a koty widzą jako kogoś kto zawsze wybiera to co słuszne i sprawiedliwe. Uprzejmość kotki, która zapadła jej w nawyku świadczy o głębokim poczuciu moralności, a koty które spędzają czas w jej towarzystwie wierzą, że tak jest. Jednakże, gdy druga, ta bardziej ukryta strona jej charakteru zaczyna przemawiać, wszystkie jej morale zanikają. Kieruje się ona swoimi egoistycznymi pragnieniami i destrukcyjnymi zasadami. Nie liczy się ona wtedy z uczuciami innych co tylko świadczy o jej braku empatii. Kotka nigdy nie zapomni o wcześniej wyrządzonych jej krzywdach, nawet gdy stały się one przypadkiem. Będzie ona pragnęła zemsty za wszelką cenę, działając pod wpływem zazdrości, która zmieszana z jej impulsywnością i nagłym podejmowaniem decyzji przyczyni się do nie jednego wypadku w klanie. Fakt, że czerpie ona przyjemność z cierpienia innych oraz deficyt jaki posiada w jej moralach jest traktowany jako oliwa, którą ktoś dolewa do ognia. Zaćmienie nie waha się wykorzystywać słabości innych na swoją korzyść, a manipulacje i wymyślanie kłamstw na zawołanie opanowała można by wręcz powiedzieć, że do perfekcji. Zaćmienie jest niczym a jedną wielką zagadką, która na co dzień prezentuje się jako moralnie nieskazitelna kotka, jednak gdy sytuacja zaczyna jej się nie podobać, jej moralność zaczyna zanikać przyczyniając się do wielu "wypadków".

CIEKAWOSTKI

- Gdyby kotka nie miała pożywienia przez długi czas, ta by się nie wahała przed zjedzeniem innego kota. Martwy czy żywy, co za różnica?
- Zaćmienie wzięła powiedzenie “po trupach do celu” bardzo do serca, nie raz działając tak jak powyższe powiedzenie mówi.
- Jej charakter nie powstał w wyniku żadnej traumy, ona zwyczajnie taka się urodziła.
- Kotka ma bardzo często wplątane pnącza bluszczu w jej futro, którego nie chce wyciągać.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VI
Poziom wojownika: I
Słabe strony:  
- Kotka nie jest aż tak silna pod względem fizycznym, preferuje ona taktyki i strategie aby wygrać.
- Trudność w walce z kotem, który znajduje się wyżej od niej.
- Za wysokie ambicje, które nie raz jej zaszkodziły
Mocne strony:  
- Wymyślanie strategii i taktyk na zawołanie.
- Manipulacja innymi kotami oraz wymyślanie kłamstw i wymówek, aby nic jej nie zaszkodziło.
- Utrzymywanie równowagi na wysokich miejscach takie jak drzewa.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Konewka - Zaćmienie nigdy nie miała okazji go poznać, bądź dowiedzieć się kim on był.
Matka - Bożodrzewny Kaprys - Kotka o średnim futrze, które jest białe jak śnieg. Oczy kotki są w jasnym odcieniu brązu, nadając im cudowny kolor.
Zielone Wzgórze - Cudowna kotka o krótkiej czarnej sierści z białym brzuszkiem, łapami oraz końcówką ogona. Oczy kotki są w kolorze intensywnej zieleni.
Rodzeństwo - Promieniste Słońce - Kocurek o urokliwym kremowym futerku. Oczy kocura są żółte, które przypominają gwiazdki na niebie. Cechą charakterystyczną kocurka są jego długie wąsy. Koteczka bardzo “kocha” swojego brata, mimo iż uczucia te są dla niej rzeczą obcą. Mimo jej trudnego charakteru ta stara okazać się mu tyle miłości ile da radę., Rozświetlona Skóra - Jest to kocur o dobrze zbudowanej sylwetce. Futerko kocura jest białe oraz gładkie, dlatego można je porównać do śniegu. Oczy kocura są brązowe. Zaćmiona Łapa nigdy nie przykładała większej uwagi do jej relacji z bratem, i nie wygląda na to, aby miało się to wkrótce zmienić., Ćmi Księżyc - Kotka o cudownej srebrnej sierści pokrytej licznymi pręgami po całym ciele. Oczy kotki są ciemnego żółtego odcieniu. Biel na ciele Ćmiego Księżyca wyglądem przypomina skrzydła. Relacja jej jest bardzo dobra z Zaćmioną Łapą. Mimo, iż charaktery ich bardzo się różnią rudo czarna kotka mimo wszystko dalej stara się ją wspierać, gdy ta tego potrzebuje.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Liściaste Futro
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Zaćmienie urodziła się w miocie Zielonego Wzgórza i Bożodrzewnego Kaprysu, z innymi trzema kociakami - kocurkiem Promyczkiem, kocurkiem Pełnią, i kotką Księżycem. Miot urodził się za czasów panowania Srokoszowej Gwiazdy.

PROMIENISTE SŁOŃCE

Autor grafiki: duszz299329499
OGÓLNE
PROMIENISTE SŁOŃCE
*Poprzednie imiona: Promyczek → Promienna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Bi z preferencją do kotek/biromatyczny i biseksualny z preferencją do kotek, jest też poliamoryczny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: kskssk447@gmail.com || duszz299329499 [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur jest chudym kotem o bardzo zadbanej kremowo-białej pręgowanej półdługiej sierści. Jest nieco wyższy od typowego kota.
Cechy szczególne - Ma bardzo długie wąsy
Kolor sierści - Kremowy srebrny z bielą pręgowane tygrysio.
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - brak jednego oka

CHARAKTER

Promyczek jest łatwy do opisania, ale zacznijmy od tego że jest kotem lubiącym towarzystwo, który niezwykle dużo gada. Kocurek jest lojalnym zwłaszcza dla rodziny kocurem. Cechuje go też kreatywność, widać to zwłaszcza gdy opowiada innym różne wymyślone historyjki wymyślone od podstaw. Bardzo wyraźnie widać, że ma optymistyczne podejście do życia. Mimo że jest dosyć młody śpieszy mu się do robienia wszystkiego samemu, Kocurek wręcz pragnie być samodzielny. Co ciekawe chętnie wykonuje polecenia innych, a nawet sam proponuje pomoc starszym kotom w różnych obowiązkach, inna sprawa że proponuje ową pomoc nawet w patrolach i słyszy wtedy słowo ‘’nie’’. Mimo paru dobrych cech jest dosyć roztargniony i lekkomyślny. Jest również niecierpliwy i łatwo się denerwuje. Dodatkowo często żartuje sobie z innych kotów w chamski sposób, nie wiedząc, że tak je obraża.

MORALNOŚĆ

Kocurek wierzy że rodzina jest najważniejsza więc będzie murem stać za swoją rodziną w każdej sytuacji, jak na razie nie przejmuje się zbytnio kodeksem. W skrócie Promyczek jest w stanie zrobić wszystko dla swojej kochanej rodzinki! Od pobicia innego kota po obrażenie się na niego

CIEKAWOSTKI

kocur lubi polować na robaki oraz zbierać mech
kocurek wymyśla ciągle jakieś historie które uważa za straszne i opowiada je innym

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: ma bardzo łamliwe i krótkie pazury
Mocne strony: jest nieco większy od typowego kota

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Konewka
Matka - Bożodrzewny Kaprys, Zielone Wzgórze (przybrana)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Promyczek został urodzony w Klanie Klifu za panowania Srokoszowej Gwiazdy

Morświn

Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
MORŚWIN
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: challo0837 (discord),
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Morświn jest drobnym kociakiem. Uszy ma duże, trójkątne, zielone oczy. Nogi krótkie, ale dosyć stabilne, ogon długi. Futerko puchate, liliowe pręgowane na ogonie oraz pysku, a białe na reszcie ciała.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowa pręgowana klasycznie van
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Morświn to słodka kotka. Jest radosna i energiczna. Uwielbia skakać, bawić się, robić cokolwiek związanego z ruchem. Do tego bardzo często śmieje się, czasem z nieśmiesznych rzeczy. Nie jest jednak duszą towarzystwa, wręcz odwrotnie. Ma problem z nieśmiałością, ucieka przed jakimikolwiek interakcjami z kotami spoza jej rodziny. Kolejną jej wadą jest naiwność. Wierzy każdemu na słowo, uważa, że przecież nikt jej nie oszuka. Nie umie też mówić nie, zgodzi się na wszystko, by nie obrazić innych. To kocię idealne do wszelkiej manipulacji. Ma jednak swoje zalety. Na przykład jest bardzo empatyczna, krzywda innych doprowadza ją do płaczu. Jest jednak dosyć błyskotliwym kociakiem, jej inteligencja jest widocznie powyżej przeciętnej

MORALNOŚĆ

Nie umiałaby kogoś skrzywdzić. Prędzej sama sobie zrobiła krzywdę niż komuś innemu. Co do wiary to jest ateistką, nie wierzy w Klan Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

– Ma ADHD.
– Uwielbia wręcz wodorosty. Dla niej jedzenie z nim, zwłaszcza ryby, jest sto razy lepsze.
– Ma zdolności artystyczne.
– Arachnofobiczka

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: – Brak siły
– Zero umiejętności walki w praktyce, bardzo łatwo ją pokonać w 1v1
– Orientacja w tunelach
Mocne strony: – Szybkość
– Zwinność
– Wspinaczka po drzewach

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mysi Postrach
Matka - Natta
Rodzeństwo - Psotka, Foczka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Mysi Postrach nigdy nie był źle nastawiony do samotniczek i, być może w celu udowodnienia czegoś swoim kolegom z klanu, dość szybko zaczął je odwiedzać. Kotki okazały się niezwykle ciekawe, a co najważniejsze - skore do plotek. No cóż, a przynajmniej część z nich. Najlepszą nową znajomą Myszy okazała się Natta, równie chętna do obgadywania wszystkich klifiaków, co sam wojownik. Natta była dla niego idealną partnerką rozmów. Chętnie słuchała wszystkich opowieści Myszy, dodając własne obserwacje, śmiejąc się z jego żartów i komplementując go w bardzo nietypowy, wzbudzający w nim dziwne ciepło sposób. Dopiero po jakimś czasie Mysz zdał sobie sprawę, że uprzejmości Natty były flirtem. Niezwykle podekscytowany swoim pierwszym podbojem miłosnym, natychmiast uznał Nattę za miłość swojego życia. Być może gdyby potrafił realistycznie ocenić sytuację, zdałby sobie sprawę, że kotka wcale nie szuka w nim wiernego partnera, a co najwyżej przygodnej relacji. Żadne z nich jednak nie mogło przewidzieć konsekwencji krótkiego romansu, które miały pojawić się na świecie już kilka księżyców później. Morświn urodziła się w Klanie Klifu za panowania Judaszowcowej Gwiazdy, wraz z dwoma starszymi siostrami.

Psotka

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
PSOTKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna z większymi pociągiem do kotek
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: xivitre
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Psotka to czarna kotka z białą, niesymetryczną plamką umiejscowioną w okolicach noska i bródki. Końcówka ogona podobnie jak pyszczek będzie mieć jasną ciapkę. Jej oczka barwą przypominają bezchmurne niebo. Koteczka będzie małych rozmiarów o delikatnie zarysowanych mięśniach i silnych tylnych łapkach. Jej sierść w przyszłości będzie długa i nieco leista, chociaż nie przesadnie.
Cechy szczególne - Niewątpliwie cechą szczególną koteczki będzie dwukolorowy nosek w kolorach czarnym i różowym. Uszka Psotki zakończone są niewielkimi, ciemnymi pędzelkami. Dodatkowo widoczne będą maleńkie kiełki wystające z jej pyszczka na wzór nietoperzych.
Kolor sierści - czarny jednolity z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Psotka jak samo jej imię mówi, lubi rozrabiać. Tu podrzuci komuś żabę do posłania, tam kogoś wystraszy, a jeszcze komuś innemu zwinie coś sprzed nosa. Koteczka rzadko kiedy myśli o konsekwencjach swoich zabaw, co niewątpliwie będzie wpędzało ją w kłopoty. Do popierania lub wymyślania głupich pomysłów jest jedną z pierwszych. Zatem rozwaga nigdy nie będzie jej mocną stroną. Jak przystało na córkę Mysiego Postrachu, kocha plotki i wszystko co z nimi związane. Psotka ma dosyć słabą pamięć, więc dużo rzeczy jej się miesza lub umyka. Przez co może koloryzować niektóre rzeczy lub nieświadomie przeinaczać ich sens. Pomimo tych cech jest kociczką dobroduszną i chętną do pomagania innym. Nigdy nie odmówi drugiemu kotu pomocy. Czarnulka w swoich uczuciach jest stała i zdecydowana.

MORALNOŚĆ

— Wierzy, że życie trzeba dobrze przeżyć i nie należy żałować niczego ze swojego życia.
— Mocno wierzy w Klan Gwiazdy.
— Rodzina jest ważna, ale Klan jeszcze bardziej.
— Nigdy nie podniesie na kogoś łapy. Chyba, że w samoobronie koniecznej.

CIEKAWOSTKI

— Uczulona na myszy i sójki
— Zbiera tylko niebieskie piórka
— Jej ulubionym kolorem jest niebieski
— Interesujący ją zioła i ich zapachy. W przyszłości będzie lubiła przebywać koło nich, a wizyty u medyka pomimo wszelakich dolegliwości będą dla niej przyjemne. Bardzo szanuje medyków. Chyba nawet bardziej od wojowników
— Nie lubi przemocy i wszelkich aktów bestialstwa
— Psotka nie potrafi wymówić literki ,,R”

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: — Nie ma zbyt dobrej pamięci.
— Słabszy wzrok w lewym oczku.
— Plotkarstwo.
Mocne strony: — Zwinność to jej drugie imię.
— Doskonały słuch, z którego może być dumna.
— Wierna z niej duszyczka.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mysi Postrach [Kocha ojca. Bardzo lubi z nim przebywać słuchać jego opowieści.]
Matka - Natta [Szczerze mówiąc nie zna jej, więc nie ma o niej zdania]
Rodzeństwo - Morświn, Foczka [Kocha swoje siostry.]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Przyszła na świat w Klanie Klifu podczas panowania Judaszowcowej Gwiazdy jako córka Natty i Mysiego Postrachu.

30 lipca 2014

Foczka

Autor grafiki: jableczniczek
OGÓLNE
FOCZKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Foczkę, niczym zwierzęcy odpowiednik jej imienia, pokrywa warstwa tłuszczu, dodatkowo podkreślana przez jej długie, gęste futro. Kotka jest nieco wyższa niż przeciętny kot w jej wieku, co pozwala jej na spoglądanie z góry na wszystkie irytujące ją koty.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - niebieska pręgowana tygrysio z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Wredny dzieciak i córeczka tatusia. Najpierw wykręci ci numer, a potem schowa się za Mysim Postrachem z płaczem. Uwielbia żartować z innych – szczególnie tych słabszych i mazgających się. Ma mało cierpliwości do innych kotów, jednocześnie mając co do nich wysokie wymagania. Nieszczególnie ma potrzebę bycia lubianą, woli przebywać ze swoją wąską grupką przyjaciół. W wolnym czasie obgaduje innych i plotkuje. Bardzo łatwo stracić jej przychylność i dołączyć do szerokiej grupy kotów, z której nieszczęścia Foczka chętnie by się wyśmiewała. Jest jednocześnie bardzo pewna siebie i stale chce poszerzać swoje możliwości. Twardo stąpa po ziemi i nie pozwala sobie na głupie rozmyślania o teoretycznych scenariuszach, które nigdy się nie wydarzą. Braki w inteligencji emocjonalnej i empatii nadrabia ciekawością i ambicją.

MORALNOŚĆ

Foczkę nieszczególnie obchodzą uczucia innych i w swoich działaniach kieruje się przede wszystkim swoim dobrem. Wierzy w Klan Gwiazdy, chociaż wszelkie nauczania o nim przekręca na własną korzyść. Mniejszą uwagę przykłada do kodeksu. Nie miałaby problemu, by skrzywdzić kogoś fizycznie lub psychicznie dla własnych korzyści. Podziwia wojowników, którzy twardą łapą potrafią bronić klanu.

CIEKAWOSTKI

– Jest bardzo chorowita, a gdy już zachoruje, bardzo długo zajmuje jej powrót do zdrowia. Jest częstym gościem legowiska medyków. Szczególnie często dopadają ją choroby płuc.
– Jej ulubionym pożywieniem są nornice. Bardzo chciałaby spróbować ryb.
– Pomimo zapewnień ojca o wspaniałości jej mamy, Foczka nosi w sobie duży żal do samotników, których uważa za zdrajców bez serca.
– Uwielbia siedzieć do późna w nocy, przez co często się nie wysypia. Nie wpływa to dobrze na jej odporność.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: wytrzymałość, szybkość
Mocne strony: spryt, siła

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mysi Postrach [ukochany tatuś! Bardzo ją rozpieszcza i pozwala na wszystko, co się Foczce bardzo podoba]
Matka - Natta [zostawiła ją. Foczka nigdy jej tego nie wybaczy!]
Rodzeństwo - Psotka, Morświn [czasami ją irytują, ale lubi spędzać z nimi czas – to w końcu jej siostry]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu za panowania Judaszowcowej Gwiazdy jako córka Mysiego Postrachu. Jej mama, Natta, zniknęła niedługo po jej urodzeniu.

Szept

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
SZEPT
*Poprzednie imiona: Zenit
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnicy >> Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: _venusix_ | sojczemarzenie@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szept z postury w sumie wygląda jak kotka. Jest dużo mniejszy niż niejedno kocię w jego wieku. Jakiś masywny to on raczej nie będzie. Oprócz tego, gęste futro ukrywa, że point jest bardzo chudy i zgrabny. Jego łapki są mięciutkie i wyglądają na grube, jednak w rzeczywistości są patykowate. Bycie takim cienkim ma swoje plusy, ponieważ wciśnie się on w każdy kąt! Nie da się nie dostrzec jego pięknych, błękitnych ślepi, które iskrzą niczym gwiazdki na niebie. Nieważne ile zje, jest chudy. Nie jakiś wychudzony, ale po prostu ma szczupłą sylwetkę. Najwyraźniej ten cały pokarm idzie w futro, ponieważ jest ono piękne, zdrowe i błyszczące!
Cechy szczególne - Łaciaty nos i poduszki łap. Dużo mniejszy niż koty w jego wieku. 
Kolor sierści - Niebieski point syjamski pręgowany tygrysio 
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Szept to absolutnie najbardziej uroczy i nieśmiały kociak, jakiego poznasz. On sam nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest słodki, ale lubi kiedy bliskie mu osoby tak mówią. Point ma złote serduszko, jest bardzo czuły, inteligentny, ciekawski i kochany, jednak trzeba dać mu czas, aby ci zaufał i się otworzył. Często można go ujrzeć samotnie bawiącego się z jakimiś gadami, płazami lub motylkami, przez co inni uznają go za dziwnego lub zwyczajnie introwertycznego, jednak są oni całkowicie w błędzie! Wręcz przeciwnie — on marzy o posiadaniu przyjaciela i panicznie boi się, że na zawsze będzie sam, albo nawet jeśli już ktoś go polubi, to go opuści... Point po prostu jest bardzo nieśmiały i cichy. Można porównać go do motyla. Daj mu czas, aby kokon się otworzył, a nie pożałujesz! Warto mieć tego kociaka u swego boku. Jest wiernym, rozluźniającym atmosferę kocurkiem, o wielkim, złotym serduszku! Oprócz tego, często jego jasne futerko staje się brudne, ponieważ kocię lubi przesadzać różnorodne roślinki! Uwielbia zioła oraz dawanie nowego życia! Mimo nieśmiałości, jego oczy zawsze są wielkie i ciekawskie. Nic przed nim nie ukryjesz. Nieważne, czy chodzi o emocje, rzecz czy skutek błędu, on prędzej czy później go wyłapie. Ale nie będzie zły, tylko powie ci, jak to naprawić lub pocieszy! Nie ma potrzeby się go bać, a szczególnie, że to on boi się ciebie bardziej, niż ty jego! Jeśli Szepcik ustanowi sobie jakiś cel — nie odpuści!

MORALNOŚĆ

Jest to kot bardzo wierny. Ciężko zaskarbić sobie jego uśmiech, ale jeśli już go posiądziesz, nie zniknie. Tak samo to działa z całym klanem. Okażesz mu miłość i dasz schronienie? Poczekaj chwilę, a będzie twoim najwierniejszym członkiem klanu! Często słyszy od piastunki oraz Nenufarowego Kielichu o "Klanie Gwiazdy". Lubi o nim słuchać i wierzy w każde słowo, jakie o tym zasłyszy. Nie skrzywdziłby nikogo "bo tak". Musi mieć do tego powód. To nie tak, że nie ma siły, czy my się nie chce, po prostu go do tego nie ciągnie.

CIEKAWOSTKI

* Ma nullofobie (lęk przed odrzuceniem) i emetofobie (lęk przed wymiotowaniem, patrzeniem jak ktoś wymiotuje).
* Zbiera różne skarby, takie jak piórka, ciekawe kamyczki, błyskotki... Czasem, jeśli spodoba mu się jakiś kwiatek, ususzy go i schowa, a niekiedy wplecie w futerko. Jeśli dostaniesz od niego taki przedmiot, to jesteś dla niego bardzo ważny!
* Lubi słuchać i obserwować ptaki oraz różnego typu płazy. Czasem udaje, że skacze jak żabka albo wije się jak jaszczurka lub wąż. Oprócz tego często przesiaduje gdzieś z boku i słucha o czym mówią inni. Uwielbia słuchać, a szczególnie natury, historii oraz legend!
* Cała jego skóra jest łaciata (nawet język!), jednak nie widać tego przez grubą warstwę sierści.  
* Lubi, kiedy bliskie mu koty zdrabniają jego imię lub używają zamienników w stylu "Rybcia", "Kwiatuszek" itp. Kiedy jednak zrobi to ktoś mu obcy, czuje się nieswojo i jest przytłoczony.
* Ma świetną pamięć do mało istotnych rzeczy. Powiedz mu, że najbardziej lubisz kolor niebieski, a on nigdy o tym nie zapomni! 
* Często ma koszmary i widzi w nich mamę, tatę i brata, jednak nie pamięta kim są. Jedyne, co dzwoni mu w głowie, to ich imiona oraz zamglone postury. Najjaśniej widzi ojca, niebieskiego pointa, oraz jego szorstki głos.
* Kocur, który zdjął go z drzewa bardzo wygląda jak jego ojciec, jednak jest jego totalnym przeciwieństwem, dlatego Szepcik go lubi i czuje się przy nim trochę bezpieczniej! 
* Często jest mylony z kotką, ale podoba mu się to. Nie wie jeszcze dlaczego. Czasami mówią mu, że pachnie i wygląda jak kocica.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Przesadna ostrożność, siła, słuch, słabe radzenie sobie w gorętszych porach, bojaźliwość, długo schnące futro
Mocne strony: Zwinność, wzrok, pływanie, węch, strategiczne myślenie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szczaw (*) - nie pamięta i zdecydowanie nie chciałby pamiętać. Ma jedynie koszmary z nim związane oraz samo mgliste wspomnienie wysokiego niebieskiego pointa, złudnie podobnego do... Szałwiowego Serca.
Matka - Konstelacja (*) - pamięta ją tyle co ojca, przybrana: Nenufarowy Kielich - kotka, której pyszczek ujrzał jako pierwszą rzeczą po wybudzeniu. Ufa jej najbardziej ze wszystkich z całego Klanu Nocy. Nie umie wymówić jej mienia, więc woła na nią "Mama Nenu". 
Rodzeństwo - Fala - Brat obronił go przed ojcem i kazał mu uciekać! Sam Szepcik tego nie pamięta, jednakże jego brat, po uśmierceniu toksycznego ojca, nie znalazł wyczerpanego kocięcia. Miejmy nadzieję, że jeszcze kiedyś ich drogi się spotkają...
Partner - ZDECYDOWANIE jest za młody, ale w przyszłości chętnie pozna miłość swego życia!
Potomstwo - Jak już sobie kogoś znajdzie, to bardzo chętnie!

INNE

Weżynowy Splot - kocica, która go uratowała. Nie umie jej podziękować, więc czasem podchodzi do niej z czymś ładnym ze swojej kolekcji, kładzie przed nią i ucieka. 
Szałwiowe Serce - BARDZO złudnie podobny do ojca. Czasem myli się i nazywa go "Tata Scaw", ale zazwyczaj jest to "Tate Salwik". Urocze! 
Kotewkowy Powiew - opowiada mu różne historie, których miło się słucha! Nawet ją lubi, ale jeszcze nie ufa jej w pełni, a przynajmniej nie tak jak Nenufarze.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Szept, urodzony 8 księżyców po swoim starszym bracie. Miał 1 księżyc, kiedy jego toksyczny ojciec — Szczaw — dostał furii i próbował zabić całą swoją rodzinę. Zamordował Konstelację, mamę braci, i próbował też Zenit. Fala jednak zatrzymał go i kazał uciekać maluchowi. Przez to, że ledwo odrósł od ziemi, nie zaszedł daleko. Po niedługim czasie porwała go mewa! Na szczęście Nocniaki — Szczawiowe Serce oraz Wężynowy Splot — zabrali go do obozu. Teraz opiekują się nim Nenufarowy Kielich oraz Kotewkowy Powiew. Czy kocię poradzi sobie w nowym, nieznanym otoczeniu?

28 lipca 2014

BURZOWA ŁAPA

 

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
BURZOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Perseusz (jako samotnik) -> Burza
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnik -> Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor i opiekun: pikmi0004
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Perseusz to kocur jakich wiele, z pozoru niewyróżniający się dachowiec chodzący własnymi ścieżkami, a mimo to jest w nim coś co przyciąga wzrok. Być może są to jego duże brązowe oczy, jak u sarny? A może "samoczyszcząca" się niebieska sierść? Brud się go nie trzyma, a jak trzyma to wystarczy poczekać, aż zaschnie i sam odpadnie. Na piersi ma ledwo widoczny pasek bieli, która ginie pod niebieskim futrem, będąc ledwie widoczna.
Cechy szczególne -  Kilka ran rozsianych na pysku, lewej łapie, grzbiecie i ogonie, które kocur nabył podczas stoczonych walk jako samotnik.
Kolor sierści - Niebieska dymna z bielą
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Gorzej widzi na lewe oko

CHARAKTER

Perseusz, ochrzczony jako Burza (Burzowa Łapa) w Klanie Burzy, to prawdziwy Flynn Rider w kociej skórze. Jak na samotnika, sierotę, która w młodym wieku straciła bliskich w wielkim Betonowym Świecie, od pierwszych dni swojego życia musiał polegać na sprycie, w głównej mierze oszustwach. Jest świecie przekonany, że nie ma drugiego tak sprytnego, cwanego kota co on. Ciekawski, wszędzie stara się wsadzać pysk, nawet jeśli wie, że wpadnie przez to kłopoty. No i co, trudno się mówi! Dzięki swej charyźmie na pewno zaraz ktoś mu pomoże wykaraskać się z tarapatów. Kocur ma gadane, spokojny ton głosu i umiejętność sprawnej mowy, jak i umiejętność do bajkopisarstwa sprawia, że byłby w stanie opchnąć drugiemu kotu wszystko, sprawić, że uwierzą, że świnie latają, a gruszki rosną na wierzbach – oczywiście musiał to wyćwiczyć, jako kociak był zahukaną wychudzoną, bojącego się własnego cienia istotką. Dlatego musiał się nieco zahartować, przystosować do rzeczywistości, jaka istnieje w Betonowym Świecie, przybierając na swój pysk różne maski. Być może gdzieś w środku, pod tymi warstwami, jak u cebuli i ogra, kocur wciąż jest tym małym kociakiem, który pomimo udawaniem cwaniaka, jedyne czego pragnie to przytulenia i pochwały od zmarłej matki, bądź tego na kim mu w głębi serca najbardziej zależy?

MORALNOŚĆ

Nie wierzy w Klan Gwiazdy, ich istnienie traktuje jako bajeczkę dla kociąt, jedną z niewielu, która opowiadała mu zmarła matka. To samo dotyczy Mrocznej Puszczy. Mimo, że zarzeka się, że ma złote serce, a lojalność to drugie imię, strzeż się. Jeśli nadąży się okazja, a drugi kot poda odpowiednią cenę to cię sprzeda.

CIEKAWOSTKI

– Posiada wiedzę na temat nazw konstelacji. Z przyjemnością dzieli się nią z innymi kotami, w szczególności, gdy koty mają coś w zamian do zaoferowania, czy to przedmiot, jedzenie, bądź informacje 
– Ma bardzo dobrą pamięć do miejsc. Z łatwością potrafi odtworzyć trasę miejsc, w których był nawet jeden raz.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
– Z biegiem księżyców zaczął gorzej widzieć na lewe oko, co dobrze wytrenowany przeciwnik może wykorzystać, o ile zauważy opóźnioną reakcję kocura. Być może jest to jakaś wada wrodzona, bądź choroba, zmiana nowotworowa lub Klan Gwiazdy jeden wie co jeszcze. 
– Nie potrafi pływać 
– Nie radzi sobie podczas walk w tunelach, czy to prawdziwych, czy tych udawanych. Prędzej sam się zakopie, zawali na swój łeb sufit, niż ucieknie, bądź powali przeciwnika
Mocne strony: 
– Oszust, łgarz, kanciarz... Potrafi wmówić, że gruszki rosną na wierzbie, sprawiając, że konflikt zostaje zażegnany i nie dochodzi do walki
– Posiada zarazem dziwny, ale piękny styl walki, podczas niej wygląda tak, jakby najzwyczajniej w świecie tańczył, sprawiając wrażenie bezbronnego. Niech to jednak nie zmyli jego przeciwnika. Ostre pazury, w połączeniu z mocną szczęką są zabójczą bronią 
– Potrafi całkiem szybko biegać, jednak nie potrafi dorównać na dłuższych dystansach wytrenowanym wojownikom Klanu Burzy

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Orion – jego status jest nieznany, jednak kocur również posiadał niebieską sierść, bicolor, tyle, że srebrzystą.
Matka - Kasjopeja[*] – jednolita dymna liliowa szylkretka o zielonych oczach.
Rodzeństwo - Syriusz [*] – liliowy brat o brązowych oczach.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Słoneczny Fragment – kocur, dzięki któremu dołączył do Klanu Burzy.
Słodka Dziewanna – kotka, która wpadła mu w oko. Kocur nie zdaje sobie sprawy, że jego obiekt westchnień jest również obiektem westchnień Poczciwego Dziwaczka.

SZKOLENIE

Mentor - Słoneczny Fragment 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony jako samotnik w Betonowym Świecie. Nigdy nie poznał ojca, a matkę i brata stracił w młodym wieku; oboje zginęli pod kołami potwora. Od tego czasu był sam, starając się przetrwać w wielkim świecie dołączał do różnych grup, jedne z nich nie cieszyły się zbyt dobrą opinią. Podczas jednej ze swoich podróży do jednej z grup na terenach niczyich, poznał na terenach Klanu Burzy pewnego ucznia, do którego poczuł po raz pierwszy swego rodzaju sympatię. Po wielu księżycach jego łapy ponownie zaprowadziły go na tereny klanu i dołączył do niego, dzięki znajomości ze Słonecznym Fragmentem, za czasów panowania Króliczej Gwiazdy.

27 lipca 2014

Mewa


Autor grafiki: urfavmaj4
OGÓLNE
MEWA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna 
Przynależność: Samotnicy
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: imbirowykotek (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest wielkości przeciętnego ucznia — smukła, ale dobrze zbudowana. Jej białe futro przyciąga wzrok, a wyróżniają je drobne czarne punkty: kilka na uszach i ogonie, oraz pojedyncze, niemal niewidoczne, rozsiane po pysku.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Czarny van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Mewa z natury jest cicha i stroni od tłumów — najczęściej przesiaduje samotnie na obrzeżach lasu. Choć skryta i nieśmiała, potrafi otworzyć się przed kimś, kogo naprawdę polubi. Wtedy staje się ciepła, pełna energii i blasku — zwłaszcza dla kogoś, kto tak jak ona, lubi przysiadać nad rzeką, obserwując zachód słońca. Ceni sobie spokój i wolność, ale nosi w sobie wewnętrzne napięcie, jakby zawsze nasłuchiwała — gotowa zniknąć, zanim ktokolwiek zdąży zbliżyć się za bardzo. Ma bystre oko i dobrze rozwiniętą intuicję, często dostrzega rzeczy, które umykają innym. Nie przepada za konfrontacjami, ale w chwilach zagrożenia potrafi być zaskakująco stanowcza i odważna. Nie przepada za klanowymi kotami.

MORALNOŚĆ

Nie zraniłaby nikogo bez potrzeby, jedynie w samoobronie. W nic nie wierzy.

CIEKAWOSTKI

- Kolekcjonuje liście dębu.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie potrafi poruszać się przy wietrze, słabo wspina się na drzewa
Mocne strony: Świetnie się chowa, jest idealna w kamuflażu w śniegu, szybko biega

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wiatr (*)
Matka - Popiołka (*)
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się na skraju lasu — w miejscu zapomnianym przez klany, gdzie nikt nie zagląda. Jej matka odeszła chwilę po narodzinach, pozostawiając maleńką, białą kotkę pod opieką ojca. To właśnie on nauczył ją, jak przetrwać — jak słuchać lasu, jak rozpoznawać zapachy, jak unikać zagrożenia. Nigdy jednak nie zapuszczała się głęboko między drzewa, a tereny klanów omijała szerokim łukiem. Z czasem nadeszła Pora Nagich Drzew, ciężka i okrutna. Śmierć przyszła cicho, bez ostrzeżenia. Ojciec Mewy zniknął — może ze starości, może przez chorobę, ale nikt nie zna odpowiedzi. Została sama. Od tamtej pory poluje na wybrzeżach, żyjąc w samotności, jakby próbując odnaleźć spokój w dźwięku fal i wiatru.

LOTOS




Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
LOTOS
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: dc: weepingloti | mail: eternalparadiseheart@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lotos zdecydowanie wyróżnia się swoim wyglądem na tle reszty swoich współklanowiczów — przede wszystkim ze względu na swoją przypadłość. Jego skóra jest przeźroczysta i uzyskuje jasnoróżowe zabarwienie ze względu na prześwitujące przez jej powierzchnię naczynka krwionośne. Kocurek jest posiadaczem półdługiego, białego futerka, którego miękką, puszystą strukturę odziedziczył po ojcu. Dokładnie, niemalże religijnie dba o to, aby zawsze było idealnie czyste, lśniące i pachnące, zwracając dużą uwagę na to, jak się prezentuje. Często wplata w sierść różne części roślin, zazwyczaj kwiaty, zwłaszcza różowe lub fioletowe, aby przełamać jej jednolity kolor. Przy okazji pozwala to podkreślić niecodzienną barwę jego oczu. Jego ślepka są dość spore, co udaje uroku jego "anielskiej" mordce, zwłaszcza w połączeniu z gęstymi, jasnymi rzęsami. Czubki jego uszu zdobią za to urokliwe pędzelki. Generalnie jest kotkiem dość wyględnym, o delikatnych rysach pyszczka i łagodnym spojrzeniu.
Cechy szczególne - albinotyczne umaszczenie, pędzelki na uszach, fioletowe oczy
Kolor sierści - albinotyczna (kremowa srebrna pręgowana tygrysio)
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - fioletowe
Problemy zdrowotne - światłowstręt, nadwrażliwość na promienie słoneczne i oparzenia

CHARAKTER

Klękajcie klany, oto jest on, Lotos, jeden z trójki wybrańców  czy jakoś tak. Kocurek ten to zdecydowanie ciekawy charakterek. Zawsze zachowuje nienaganne maniery, słodko się uśmiecha, przechyla łebek w bok, aby okazać swoje pełne zainteresowanie, płacze, gdy potrzeba łez, śmieje się wtedy, kiedy jest to od niego wymagane. Czy którakolwiek z tych reakcji jest szczera? Nie, ale kogo by to obchodziło, kiedy właśnie to pozwala mu na tak wiele! Kocha uwagę i komplementy którymi hojnie obdarowują go niektórzy członkowie klanu. Kocha nawet te zazdrosne, zawistne spojrzenia, wyrażające czystą, nieskrywaną pogardę   uwielbia odpowiadać na nie życzliwym grymasem lub teatralnym smutkiem. A potem najlepsza część  może zgrywać niewiniątko! Przepada za momentami, gdzie może wykazać się swoimi zdolnościami aktorskimi  czyli, tak właściwie, codziennie i o każdej porze. Jak jednak przystało na jego wiek, nie jest jeszcze w pełni dojrzały, a więc i niezbyt dobrze trzyma własne emocje na wodzy. Często, mimo prób utrzymania swojej urokliwej maski, zdarza się mu wpadać w histerię czy płakać, gdy coś nie idzie po jego myśli. Wybuchy gniewu w jego wykonaniu również nie są rzadkością. Zazwyczaj jednak dopuszcza do nich jedynie w samotności, gdyż takie rady sprzedaje mu ojciec. Mówi, że łatwiej dzięki temu owinąć sobie tę ciemnotę wokół pazura. Cóż, Lotos grzecznie słucha! Zgodnie z poglądami Alby, wszystkich swoich ''wyznawców'' uważa za głupich i naiwnych, niezdolnych do przejrzenia jasnych kłamstw i zbyt zależnych od siły, której istnienia nie powinni nawet być pewni. W jego oczach to proste umysły, nieskalane oryginalną myślą  ale podchodzi do nich trochę inaczej, niż ukochany tatuś. Nie wyśmiewa ich, po prostu jest mu ich... żal. Są tak... smutni w swojej kompletnej żałosności, że nie potrafi znajdować uciechy w ich umysłowym ograniczeniu. O sceptykach jednak również nie myśli pochlebnie — pała do nich nie do końca wytłumaczalną złością i zawiścią, zawsze starając się im udowodnić, że się mylą  oczywiście w taki sposób, aby nie pokazać im, jak ogromną wściekłość wywołuje w nim ich postawa. Czuje niepokój na samą myśl, że ktoś mógłby odkryć, jaki jest naprawdę, zdemaskować go, pozbawić tego komfortowego płaszczyka, uszytego z obłudy i kłamstw.


MORALNOŚĆ

Pod względem moralnym Lotos to zdecydowanie skomplikowany przypadek. Jest rozdarty między wiarą w Klan Gwiazdy a jej odrzuceniem — podejrzewa bowiem, że może on być taką samą bajką, jak to, że on i jego rodzeństwo są wybrańcami, naznaczonymi przez tajemniczych "Gwiezdnych". Wciąż jednak zewsząd słyszy o nich opowieści, przez co trudno mu wyrobić sobie w tym temacie jakieś konkretne poglądy, bo zwyczajnie nic z tego nie rozumie. Nie przeszkadza mu to jednak w podążaniu za tym, co nakazuje mu ojciec — skłamałby, mówiąc, że bycie w centrum uwagi wszystkich innych kotów nie jest przyjemne, nawet jeśli wszystko to zbudowane jest na oszustwie. Ma też dość zaburzony obraz tego, co jest dobre, a co złe — uważa, że podtrzymując ten wizerunek on i jego rodzeństwo przynoszą radość i ukojenie tym wszystkim naiwnym prostaczkom, co sprawia, że we własnych oczach pozostaje moralnie nieskazitelny.

CIEKAWOSTKI
- jego ulubionym kwiatem jest lawenda,
- zbiera kwiaty, aby później ozdabiać nimi swoje legowisko lub futerko,
- ładnie pachnie,
- boi się pszczół, os, szerszeni i wszystkiego co jest duże, żółte i bzyczy,
- woli jeść na osobności, nie przepada za dzieleniem posiłku z innymi, z niewyjaśnionych przyczyn zawstydza go ta czynność,

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: kiepski wzrok, duża wrażliwość na słońce, niewielka siła fizyczna
Mocne strony: manipulowanie i kłamanie, zwinność, urok osobisty

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Alba - ukochany tatuś, prowadzi go i wytycza szlak, którym Lotos grzecznie podąża.
Matka - Leszczynowa Wiązka - kotka zdaje się nie zauważać jego wspaniałości...
Rodzeństwo - Biały, Wróżka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Burzy za czasów panowania Króliczej Gwiazdy.

BIAŁY

Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
BIAŁY
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: avokado2526 (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Biały wygląda niczym schorowana, biała kulka. Jest dość wątłej budowy, jak gdyby mógł umrzeć w każdej chwili. Jego sierść jest odstająca i skołtuniona, a skóra różowa i wrażliwa. Posiada czerwone oczy, które często mruży.  
Cechy szczególne - Pędzle
Kolor sierści - albinos (niebieski srebrny pręgowany tygrysio arlekin)
Długość sierści - długa 
Kolor oczu - czerwone (żółte)
Problemy zdrowotne - nadwrażliwość na słońce i światło

CHARAKTER

Biały niejednokrotnie udowadnia kotom z klanu, że jest dziwny. Ma inny rytm dobowy niż inni. Śpi za dnia, budząc się dopiero nocą. Dlaczego? Ponieważ słońce jest jego wrogiem. Nie cierpi światła, które go oślepia i kaleczy jego skórę. Trzyma się cienia, nie wychodząc z norki póki nie nastanie mrok. Wtedy też zwiedza teren, czy ucina sobie z kimś pogawędki, nigdy wcześniej. Jeśli ktoś go obudzi za dnia, fuka i ukazuje swoje niezadowolenie wystawiając swoje pazurki. Nie zmusi się go, aby wyszedł na zewnątrz, gdy jest jasno. Zaprze się, a nawet zacznie krzyczeć tak, jakby ktoś zrobił mu krzywdę. Jest cichy i małomówny. Często analizuje swojego rozmówcę. Uważa, że jest potworem, ponieważ ma czerwone oczy, przez co jest inny i niepasujący do reszty kotów. To powoduje, że niechętnie zawiera przyjaźnie. Kto w końcu chciałby mieć go za kolege? Ciężko jest do niego dotrzeć. Utrzymuje dystans. Nie jest typem buntownika. Jednak przy bliższym poznaniu można zauważyć, że cechuje się dość wysokim intelektem; jest bystry i niełatwo daje się oszukać. 

MORALNOŚĆ

Jeszcze się kształci

CIEKAWOSTKI
- Urodzony pod jesiennym zodiakiem Płaszczki

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: nadwrażliwość na światło, wątła budowa ciała, niska samoocena
Mocne strony: analityczny umysł, szybkość i zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Alba
Rodzeństwo - Wróżka, Lotos
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Pewnego dnia Leszczynowa Wiązka napotkała na swojej drodze Albę. Kocur chętnie prawił jej komplementy, zdobywając jej uwagę. Leszczyna była tajemnicza, a Alba pragnął dowiedzieć się o niej więcej, więc zaprosił ją na miłą noc. Po tym kotka już się nie pojawiła, a kocur chcąc sprawdzić gdzie się ona podziała, odwiedził jej klan. Leszczyna nie była tą wizytą zachwycona, jednak pozwoliła niebieskiemu zostać przy swoim boku... przez pewien czas. I tak narodził się on. 

WRÓŻKA


Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
WRÓŻKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: pikmi0004
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała koteczka o puchatej białej sierści wygląda jak mały biały kłębuszek bawełny, okrągła kuleczka, gdy leży w kociarni u boku Leszczynowej Wiązki. Gdy otworzy oczęta, te będą miały nietypowy odcień w kolorze fioletu. Na czubku małych uszu będzie sterczeć para pędzelków, do złudzenia przypominające puchate czułka ćmy.
Cechy szczególne - pędzelki
Kolor sierści - albinos (niebieska szylkretowa srebrzysta pręgowana klasycznie arlekin)
Długość sierści - długa
Kolor oczu - fioletowe (żółte)
Problemy zdrowotne - nadwrażliwość na słońce

CHARAKTER

Być może Alba i inne koty wierzące w jej wyjątkowość mają rację? W końcu nie tylko z wyglądu, ale również pod względem charakteru Wróżka jest w każdym calu dziecięciem Klanu Gwiazdy. Zdolność do głębokiego współodczuwania emocji i stanów innych kotów pozwala jej na lepsze zrozumienie ich perspektywy i motywacji. Jest pierwsza do niesienia im pomocy, wysłuchania, nawet jeśli jest na razie tylko małym kociakiem, który nie do końca pojmuje jak świat działa. Jeśli ktoś nie ulegnie jej prośbą pomocy, zaoferuje terapię bawełnianą polegająca na dotknięciu jej puchatej sierści! Mimo, że będzie uczona stawiać na pierwszym miejscu dobro rodziny i klanu, starając się przestrzegać Kodeksu Wojowników, na dobrą sprawę będzie chciała pomagać każdemu, małemu, dużemu, łaciatemu, pstrokatemu, nie ważne skąd pochodzi i jaką historię posiada. Nie będzie patrzyła na koty poprzez pryzmat ich pochodzenia, powiązań z innymi, a już na pewno nie będzie nigdy wierzyła plotkom na ich temat zasłyszanych od nudzących się kotów, nie mających ciekawego życia. Nawet jeśli te plotki będą dotyczyć również jej samej, nie licząc uwag ojca, któremu będzie zależeć na tym, aby Wróżka oraz jej rodzeństwo odgrywali narzucone przez niego role. Będzie starała się sprostać jego wymaganiom, co będzie dla niej dość trudne, jednak czego się nie robi, aby zobaczyć uśmiech i zdobyć aprobatę ojca?

MORALNOŚĆ

Albinoska będzie wierzyć w Klan Gwiazdy oraz w fakt, że jej pojawienie się na ziemi, wśród "normalnych" kotów to swego rodzaju misja niesienia pokoju wśród śmiertelników. Samą siebie (początkowo) będzie postrzegać jako kogoś na kształt Mesjasza, mającego nawracać koty z złej drogi na dobrą oraz pomagać im we własnych problemach, nie raz sama biorąc ich ciężar na swe barki i później to odchorowując u medyków.

CIEKAWOSTKI

– Imię wybrał jej ojciec inspirując się egzotyczną rośliną zwaną Kalliandra "Dixie Pink". Poza tym uznał, że jego jedyna córka, dar od Klanu Gwiazdy i mały aniołeczek, nie może nosić żadnego z pospolitych i klanowo brzmiących imion, nawet jeśli w nim przyszło się jej urodzić. Przynajmniej jako pierwsze imię!

– Imiona, którymi pieszczotliwie jest nazywana przez rodziców, w szczególności przez mamę to Bazia oraz Bawełna/Bawełenka przez wzgląd na białą, miękką sierść. Ojcu czasami zdarza się ją nazwać również Bezą, jednak kotka nie ma zielonego pojęcia cóż to takiego jest!

– Jest mocno wyczulona na ton głosu, mowę ciała i mimikę pyska innych kotów.

– Głos ma niczym najprawdziwszy anioł. W kociarni będzie często razem z mamą śpiewać (czy też bardziej wtórować jej) kołysanki i różne inne piosenki. Z czasem będzie sama je wymyślać, decydując się na śpiewanie o minionych i ważnych wydarzeniach w Klanie Burzy.

– Urodzona pod jesiennym zodiakiem Płaszczki
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
– Nadwrażliwość na promienie słoneczne będzie uniemożliwiać jej poruszanie się za dnia po obozie oraz również poza nim. Kotka jednak nie będzie początkowo tego świadoma, dopiero po jednym z pierwszych wyjść z kociarni, kiedy to promienie pełnego słońca sparzą jej skórę i wyląduje w legowisku medyka opatulona przez okłady z mchu.

– Skłonności do mocnego przeżywania stresu, nawet z pozoru związanego z prostymi sprawami, sprawiające, że zamiera w bezruchu na kilka uderzeń serca oraz będzie często odczuwać nudności. Z upływem księżyców ta dolegliwość będzie coraz bardziej się rozwijać, a to za sprawą wygórowanych oczekiwań jednego z rodziców, nieco uprzykrzając jej tym funkcjonowanie. 

– Poza tym kotka będzie doświadczać emocji, które przeżywają inne koty, jakby były jej własnymi, przez co będzie często przytłoczona i "zmęczona". Nie będzie jednak chciała pokazywać tego innym.

Mocne strony: 
– Wysoko rozwinięta empatia sprawiać będzie, że kotka dostrzegać dobro będzie w każdym. Dosłownie w każdym. Nawet we wrogu, z którym miałaby stanąć do walki. Będzie starała się każdy, nawet najmniejszy konflikt załagodzić, tak aby nie eskalował stając się swego rodzaju mediatorką.

– Swego rodzaju upartość, która będzie napędzać ją do działania. Zawsze i wszędzie.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Alba
Rodzeństwo - Biały, Lotos
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Wędrujące Niebo  – przyjaciel mamy.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w miocie Gwiezdnych kociąt, jako jedyna córka Leszczynowej Wiązki i Alby w Klanie Burzy za panowania Króliczej Gwiazdy. Czy zechce obrać ścieżkę narzuconą jej przez ojca oraz inne koty, wierzące, że jest darem od Klanu Gwiazdy i spełniać ich oczekiwania względem niej oraz rodzeństwa czy jednak zdecyduje się obrać własną ścieżkę, stając się Panią własnego życia i losu? Czas pokaże.