BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 sierpnia 2021

Owieczka urodziła!

Owieczka urodziła piątkę kociąt, ale tylko jedno przeżyło!

Perkoz
 
Miodek
 
PERKOZ
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (fajnie byłoby znać podstawy)
Charakter: Perkoz to mały bystrak, który we wszystkim znajdzie najdrobniejsze szczegóły. Uważa się za atrakcyjnego i inteligentnego. Czasami można odnieść wrażenie, że zachowuje się lekko arogancko. Nie robi tego w nadmiarze, jednak po jego postawie oraz stosunku do innych można wywnioskować, że jest wyjątkowo dumny. Odnosi się z szacunkiem, nawet, jeśli nie przepada za jakimś kotem, chociaż nigdy nie uniknie się jego przebiegłego spojrzenia. Zazwyczaj, gdy go wyzwiesz czy obrazisz, jedynie się uśmiechnie. Bowiem kocurek niesamowicie zdaje sobie sprawę z tego, że koty, które go poniżają nie zasługują na jego uwagę. Ma tendencję do traktowania niektórych przedmiotowo czy jako swoją własność, nawet, jeśli robi to nieświadomie czy bez złych zamiarów. W relacji z Perkozem należy być szczególnie ostrożnym. Ponadto rudzielec chętnie zdobywa nową wiedzę i nie poddaje się łatwo. Oczywiście zdarza mu się solidnie zdenerwować, gdy coś mu nie wychodzi, jednak koniec końców jak już coś sobie ustanowi, to nie da spokoju do końca życia. Dobrze jest też nie włazić mu pod skórę, gdyż nigdy nie wiadomo, czy Perkoz nie będzie miał ochoty się zemścić. Charakterystyczną cechą Perkoza jest również fakt, iż bliskich wielokrotnie obdarowuje błyskotliwymi żartami, zazwyczaj dotyczącymi jego samego. Tylko nieliczne koty darzy większymi uczuciami, ponieważ żyje w przekonaniu, że niewiele z nich może na niego zasługiwać. Dlatego też nie lubi zbędnych czułości, chyba, że z osobą, do której kocurek żywi jakąś większą sympatię (wtedy jest prawdziwym przytulaskiem). Jest też łasy na komplementy. W bliższym towarzystwie Perkoz to niezwykły szaleniec.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Stajecie właśnie przed prawdziwym urodziwym kocurkiem! Perkoz ma śliczne rysy pyska, oraz chłodne, błękitne oczy. Wyróżnia się drobną sylwetką oraz jakże atrakcyjnymi loczkami. Pysk, w odróżnieniu od reszty ciała, jest biały, zaś tułów płomiennorudy pręgowany klasycznie. Czasami futerko jest rozwichrzone, a czasami zgrabnie ułożone. Nie musi się tym martwić, w końcu i tak jest niebywale przystojny. Ponadto na przednich kończynach posiada po jednym dodatkowym palcu, co jest wadą genetyczną zwaną polidaktylią, czym też lubi się afiszować. Jego ciało ozdabia długi ogon, zgrabnie trzymany przez kocurka wysoko nad ziemią.
  • Kolor sierści -  Ruda pręgowana klasycznie z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie (i piękne)

Rodzina:
  • Ojciec - Śliwka (Nie wie, że jest jego ojcem i najpewniej nigdy się tego nie dowie)
  • Matka - Owieczka (matka... i tyle. Co tu się rozwodzić? Kocurek za nią nie przepada. Czemu miałby darzyć ją uczuciami, skoro ona tego nie robi?)
  • Rodzeństwo - Kukułek, Żmijek, Słoneczko (Nie zna ich. Coś szybko im się umarło), Miodek
  • Partner - brak (Kocurek wierzy, że gdzieś jest ta jedyna, która zasługuje na jego miłość)
  • Potomstwo - 
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia:  Urodził się w Owocowym Lesie jako syn Owieczki oraz Śliwki.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok -/// 
Właściciel: Discord: Amare#4785
 
* * *

MIODEK
Poprzednie imiona: "ej, ty"
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - [Przez matkę nienawidzi wręcz ziół]
Charakter: Miodek to paskuda i niech nie zwiedzie cię jej słodziutkie imię! Lepiej z nią nie zadzierać, kotka potrafi być złośliwa, dodatkowo doskonała z niej aktorka. Uwielbia wykorzystywać swój niewinny wygląd, by osiągnąć to, co chce. Jej imię idealnie odzwierciedla to, jaka potrafi być gdy tego chce - słodka niczym miód. Zadziorna, awanturnicza, robi wszystko to, co chce ze względu na zerowy wkład matki w wychowanie jej. Uważa, że jest pokrzywdzona przez los, głównie przez to, że nie ma pełnej rodziny a jej matka woli baby. Owocowego Lasu nie znosi za grosz - uważa to miejsce tak nudne do tego stopnia, że jej zdaniem ptak, który narobił komuś na łeb jest ewenementem na skalę światową. Młoda wręcz marzy, żeby iść w cholerę z tego srajdołka, ani jej się śni grzać tu tyłka do końca swych dni. Jakby tego było mało - nie znosi liderki i całej jej rodzinki, nie wiadomo dlaczego, bo Owieczka nigdy nie mówiła niczego złego o Szyszce czy Bielik przy kociakach, jednakże biała z radością wręcz pokazałaby tej starej babie, że powinna już dawno zabrać gnaty do starszyzny, a nie celowo trzymać się stołka. Uważa to za żałosne i słabe. Właściwie... większość rzeczy jest dla niej żałosna.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Gremlin. Po prostu gremlin. Miodek nie jest duża, wręcz jest najmniejsza z całego miotu. Co się dziwić, skoro urodziła się ostatnia. Jej łapki są drobne i krótkie, zaś ona sama wygląda na niedożywioną czy też zniekształconą. Uszy w porównaniu do jej samej ma wielgachne, zaś białe futro mimo długości - jest rzadkie i miejscami widać łysawe placki. Oczy ma w kolorze rzeki. Kotka jest przygłucha - w jednym uchu słuch prawie jej zanikł, zaś w drugim jest to wada minimalna.
  • Kolor sierści - Biała (liliowy szylkretowy arlekin pręgowany dziko z akcentami)
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Śliwka (nie zna, nie pamięta, nie chce mieć styczności)
  • Matka - Owieczka (to na nią zrzuca każdy swój problem i obarcza winą)
  • Rodzeństwo - Kukułek, Żmijek, Słoneczko (odeszli nim Miodek była na tyle ogarnięta, żeby ich pamiętać), Perkoz (brat, po prostu jest i tyle)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: Brak
Uczniowie: 
  • dawni - //
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Owocowym Lesie z układu medyczki Owieczki oraz jakiegoś randomowego samotnika, który był przyjacielem jej matki. Zdaniem kotki - w większe gówno wdepnąć nie mogła
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3 
Właściciel: postać npc | autor i opiekun: hachi

3 komentarze: