BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

PENELOPA

 PENELOPA

Poprzednie imiona: Bieguś > Biegnąca Łapa > Biegnący Strumień

Wiek: 106 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Pieszczoch (zza siedliska owiec)

Ranga: Pieszczoch

Poziom medyczny: -

Charakter: Trudno napisać coś o tak młodym kocięciu. Jej charakter, jak u każdego kocięcia w jej wieku, dopiero się kształtuje. Mimo, że jest najmłodszym, najsłabszym, jak i nieco chorowitym kociakiem, pała energią. Skakałaby i biegała bez przerwy, skąd jej imię. Lecz często jest zatrzymywana przez matkę, lub opiekunkę. Sama jednak nie często bawi się z rodzeństwem, po prostu się wstydzi. Bieguś, no cóż, nie jest skora do rozmów. Chyba, że do żłóbka przyjdzie Szepcząca Łapa, albo Borsuczy Goniec z Milczącą Gwiazdą. Och, gdy ta koteczka widzi te trzy koty bliskie jej sercu od razu się otwiera. A głównie przy jej tatusiu. On to dla niej ideał, wzór do naśladowania. A jeśli chodzi o matkę, to wspaniała liderka Klanu Wilka i nikt nie może jej, ani ojca czy starszej siostry krytykować. Bo sama osobiście zostawi pamiątkę na ich ciele. Jest to koteczka dumna z swojego rodowodu, jak i z swego Klanu. Nikomu nie pozwoli go skrzywdzić, co oznacza, że będzie doskonałą wojowniczką, broniącą swój klan. Czy jest jak inne kociaki, a mam na myśli, lekkomyślna? Cóż... trudno stwierdzić. Bieguś większość czasu spędza nad rozmyślaniem, nad swoim życiem, jak będzie wyglądało życie wojownika itp. Jest to koteczka obdarzona rozumem, ale jeszcze nie do końca potrafi go wykorzystywać. Czasami jednak ta duma staje się zbyt wielka, a Bieguś chwali się swoją rodziną, co nie robi dobrego wrażenia. Ale to jeszcze kociak, i miejmy nadzieję, wyrośnie z tego. WYMAGA AKTUALIZACJI

Wygląd:

  • Ogólny opis - Penelopa jest malutką, niską koteczką, taką jak dawniej, kiedy to mieszkała w klanie. Z tamtych czasów zostały jej także mięśnie, ukryte dobrze pod krótkim, ale lśniącym i aksamitnym futrze. Jednakże teraz przybrała nieco na wadzę, dzięki tłuszczykowi. Jeśli jesteśmy już przy sierści, ma ona oryginalne umaszczenie. Większość jej futerka jest beżowa, jednak pyszczek, zaokrąglone uszka, łapki i długi ogon są czekoladowe. Za to broda, cała szyja, pierś, brzuszek, końcówka ogona oraz plamy na przednich łapach mają kolor śnieżnej bieli. Jej wielkie ślepia, znajdujące się wyżej kremowego noska, są blado błękitne, kiedyś przypominające kolor nieba, teraz barwę strumienia lśniącej wody. Poza tym, z tyłu szyi widnieje kilka większych blizn, po jednym wypadku z przeszłości.

  • Kolor sierści - point tonkijski z białym;

  • Długość sierści - krótka;

  • Kolor oczu - niebieskie;

Rodzina:

  • Ojciec - Zastępca w Klanie Wilka - Borsuczy Goniec - Kiedyś był ideałem i wzorem do naśladowania kotki. Jednakże ostatnimi razy bardzo ją zranił. Teraz Penelopa nie ma do niego zaufania, jednak w głębi serduszka nadal go kocha, może nie tak, jak kiedyś, lecz kocha. Nie żyje.

  • Matka - Liderka w tym samym klanie - Milcząca Gwiazda - Niebieskawa kotka, którą Penelopa także darzyła miłością. Jednak kilka błędnych decyzji zerwało ich wspólną więź. Lecz tak, jak z ojcem, pointka nadal ją kocha. Nie żyje

  • Rodzeństwo - Promienna Łapa - to siostra z jej miotu, która zmarła w wieku uczniowskim. Penelopa bardzo przeżyła jej śmierć, jednak tego nie pokazywała. Drugą siostrą w jej wieku jest Różane Pole - czekoladowa królowa, która nie wsparła naszej kotki w potrzebie. Jest także starsze rodzeństwo z innego ojca, a są nimi Szepczący Wiatr, która bardzo się związała z Penelopą, jednakże zaginęła, Płonący Grzbiet, z którym nie nawiązała żadnej więzi oraz Rdzawa Łapa, o której nic jednak nie wie. 

  • Partner - Kotka miała kilka zauroczeń, jednakże skończyło się na niczym. Penelopa nie wierzyła, że spotka tego jedynego kota, a nawet nie chciała go spotkać. Tylko że Gwiezdny Klan miał inne plany, więc zakochała się(ze wzajemnością) w samoniku o imieniu Odyseusz. Kocur głównie podróżuje, ale gdy tylko wraca obdarowuje ją historiami oraz miłością

  • Potomstwo - hehehe

Mentor: Szepczący Wiatr

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Penelopa przyszła na świat o ciężkiej porze roku w Klanie Wilka jako Bieguś. A jej siostry z miotu zwały się Promyczek i Różyczka. Kocięta dobrze się ze sobą dogadywały, jak i z starszym rodzeństwem, a raczej tylko Szepczącym Wiatrem. Wtedy Pointka brała rodziców za wzór oraz bardzo ich kochała. Powstała także wielka więź między nią a starszą siostrą, która stała się później jej mentorką. Wolno, ale z sukcesem pogłębiała swoją wiedzę. Jednakże pewnego razu omal nie zginęła, porwana i zjedzona przez orła, po którym do dziś posiada blizny z tyłu szyi. W końcu kotka otrzymała tytuł wojowniczki oraz miano Biegnącego Strumienia. Jednak nie długo cieszyła się z tego powodu. Niewiele później Szepczący Wiatr zaginęła. Młoda wojowniczka uparcie wierzyła, że szylkretka wróci do klanu, jednak z czasem zaczęła w to wątpić. Tym czasem rodzice kotki rozwiedli się. Matka powiedziała jej to spokojnie, za to ojciec zranił jej serce. Co wiąże się z tym, że Biegnący Strumień straciła zaufanie do Borsuczego Gońca, jak i do Milczącej Gwiazdy, po jej kilku wcześniejszych uczynkach. Straciła dobre relacje z rodziną, nie dała rady się podnieść, przez co uciekła. Nie wędrowała długo, gdyż napotkała na swej drodze białego kocurka imieniem Puszek, który pomógł jej oswoić się na nowym terenie. Została pieszczoszką z nowym imieniem - Penelopa.

Punkty umiejętności:

  • siła - 25

  • szybkość - 20

  • zwinność - 25

  • skok - 30

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz