BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 stycznia 2014

DESZCZOWA GWIAZDA


 DESZCZOWA GWIAZDA
Poprzednie imiona: Deszczyk > Deszczowa Łapa>Deszczowe Futro
Wiek: 103 księżyców (3 żyć)
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Lider
Poziom medyczny: -
Charakter: Deszcz to cichy i spokojny kocur, który nie wychyla się zanadto. Jest czujny i spostrzegawczy, co często przydaje mu się podczas nauki. Szybko się uczy, próbując wykonywać wszystko tak perfekcyjnie jak to sobie wyobraził. Ambitny, wysoko ustawił sobie poprzeczkę, albowiem w przyszłości chciałby piastować jakieś wysokie stanowisko. Cierpliwie wykonuje każde zlecone mu zadanie. Jeśli już zaczął coś robić, nie odejdzie póki tego nie skończy. Nic nie jest w stanie zmienić jego zdania, jest bardzo uparty. Chociaż nieco wcześniej będzie strasznie niezdecydowany. Jeśli coś już sobie przyjmie jako zasadę, nigdy jej nie łamie. Tak samo jest z Kodeksem Wojownika, który traktuje niczym świętość. Odważny i lojalny, często staje w obronie członków swojego klanu. Nie lubi obcych, chociaż nie zaatakuje nikogo bez żadnego wyraźnego powodu. Próbuje być w jakiś sposób dumnym i poważnym, by pokazać to, że nie jest już malutkim kociakiem. Bardzo szybko się denerwuje, gdy ktoś ma do niego jakiś problem. Robi się też drażliwy, gdy coś nie wychodzi mu któryś raz z rzędu. Czasem pod wpływem impulsu warknie lub syknie na kogoś bez wyraźnego powodu. Nigdy jednak nie obraziłby żadnej kotki, ani zrobił tego w towarzystwie swoich sióstr bądź Żurawinowego Krzewu.
Mimo tej całej ala poważnej postawie, kocur jest przyjacielski i życzliwy, jeśli tylko przekona się co do danego osobnika. Czasem próbuje rzucić jakimś drętwym żartem. Jest skromny, rzadko chwali się swoimi osiągnięciami, jednak jak już to zrobi, może opowiadać o tej sytuacji w nieskończoność. Szanuje i respektuje wyższych rangą, starając się przypaść jak najbardziej do gustu. Gdy ktoś jednak zajdzie mu za skórę, to nie za często daje drugą szansę. Czasem nawet żadnej.

Wygląd: 
Ogólny opis - wystrzelił w górę i nabrał troszkę masy. Jest krępy, ale nie nazbyt wielki. Przeciętnego wzrostu z masywnymi, długimi łapami o ciemnych opuszkach. Z budowy bardziej jest podobny do swojego dziadka – Nocnej Gwiazdy, niż do swoich rodziców. Jego wąsy są lekko zakręcone, a pysk lekko podłużny. Jego futro dłuższe jest na ogonie, przy łokciach i stawach skokowych, karku oraz brzuchu. Ma krępą szyję oraz masywne barki, a linia grzbietowa jest lekko uniesiona, gdy idzie lub stoi, przez co wygląda, jakby się garbił. Jego jasnoniebieskie futro przyozdobione jest różnej wielkości cętkami. Niektóre są nieco jaśniejsze od pozostałych. Ma białą bródkę, wszystkie cztery łapy, końcówkę ogona oraz kołnierzyk wokół szyi, szerszy na piersi. Trójkątne uszy odstają od jego głowy jak antenki. Cyjanowe oczy śledzą każdy najmniejszy ruch w obozie. Jego pyszczek przyozdabia również ciemny, śliwkowy nos. Po tym jak został mianowany, jego postawa się zmieniła. Nadal jest nieco dziecinny, jednak teraz kroczy dumnie po obozie, z poważnym wyrazem pyska i wysoko uniesionym ogonem. Czasem się zabłąka się tam delikatny uśmiech. 
Kolor sierści - niebieska dymna pręgowana cętkowanie z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
Ojciec - Deszczowy Poranek {wojownik Klanu Burzy; niebieski pręgowany tygrysio; kocurek nie wie, że jest jego ojcem}
Matka - Żurawinowy Krzew {wojowniczka Klanu Nocy; dymna cynamonowa kotka z białym; Deszczyk bardzo ją kocha, chociaż nie lubi już, gdy kotka robi się czasem nadopiekuńcza}
Rodzeństwo - Łzawy Taniec  {uwielbia swoją siostrzyczkę, jednak często boi się, że może wpaść jej głupi pomysł do głowy}, Tonące Słońce {bez względu na wszystko bardzo ją kocha i będzie ją wspierał praktycznie we wszystkim} 
Partner - Oszroniony Płatek
Potomstwo - Dziczy Kieł (*), Skalna Łapa (*), Zawilec, Wieczornik, Jaskier

Mentor: Bursztynowa Bryza
Uczniowie: 
*dawni - Kaczy Pląs, Porzeczkowa Łapa, Wężowy Pysk
*obecny - ///

Historia: 
Urodził się w Klanie Nocy w pierwszym miocie Żurawinowego Krzewu i Deszczowego Poranka wraz z Tonią i Łezką jako jedyny kocurek. Kotka nie zdradziła nikomu kto jest ojcem kociąt, jednak sama z miłości do partnera, nazwała pierworodnego syna jego imieniem.
Deszcz po spędzeniu beztroskiego dzieciństwa w żłobku, został mianowany w wieku 6 księżyców razem ze swoimi siostrami.

Punkty umiejętności:
siła - 23 
szybkość - 15
zwinność - 13
skok - 10

Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz