BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

ŻÓŁWI BRZASK

 ŻÓŁWI BRZASK

Poprzednie imiona: Żółwik > Żółwia Łapa

Wiek: 92 księżyce

Płeć: Kocur

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Żółwi Brzask to kot o bardzo zaciętym charakterze. Zawsze dąży do postawionego sobie celu. Jeśli myślisz, że ukazuje on to od razu, to wybacz, ale nie masz racji. Na pierwszy rzut oka jest on leniem, który ma masę energii, ale nie chce jej wykorzystywać w pożądany przez otoczenie sposób. Trzeba go porządnie zmotywować, żeby pokazał, na co go stać. Nie warto jednak go zaczepiać, gdy ma zły humor, bo potrafi powiedzieć kilka niemiłych słów. Często zdarza mu się zamyślić, fantazjować i tym podobne. Wymyśla niestworzone historyjki bardzo często, a jego wyobraźnia zdaje się nie mieć granic. Nie lubi, gdy się na niego krzyczy. Chętnie wprowadziłby swoje rządy, które pewnie byłyby zgubne dla klanu. Nie często mówi innym, że coś go denerwuje, szczególnie gdy chodzi o kogoś starszego niż on. Stał się trochę cichszy i ostrożniejszy po śmierci rodzeństwa, jednak stara się zachować dawny optymizm. Ma kilka światów, między którymi skacze z niewiarygodną sprawnością. Raz dziecięce zabawy, raz młodzieńczy zapał, raz starcze, filozoficzne rozmyślania. Żółwi Brzask zdaje się idealnie odnajdywać w chaosie swoich myśli. Niekiedy jednak zagrzebuje się w nich, tracąc przy tym grunt pod łapami, bo najgorsze, co może się stać to utonąć we własnym umyśle.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Żółwik ma półdługą, mięciutką, niebieską sierść. Ma raczej średni wzrost, ale w dolnych granicach, jak na samca. Ma biały pyszczek, który — jak twierdzi — dodaje mu starszego wyglądu, za co go lubi, bo lubi robić za kogoś poważniejszego niż jest. Jego niebieskie oczy tryskają wręcz dziecięcym szczęściem i radością życia, ale to tylko w chwilach podekscytowania.

  • Kolor sierści - niebieska pręgowana cętkowanie z białym

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:

  • Ojciec - Mały

  • Matka - Jagodowa Skórka

  • Rodzeństwo - Pająk, Komar

  • Partner - Szałwiowa Chmura

  • Potomstwo - Królicze Serce - jedyny syn, kocha go nad życie i stara się poświęcić mu jak najwięcej czasu

Mentor: Uczyła go Lipowa Gałązka

Uczniowie: ///

  • dawni - Szopowy Ogon, Borsuczy Warkot, Sumowy Wąs, Pędrakowy Pełz

  • obecny -///


Historia: Żółwi Brzask wychował się bez ojca, za to z kochają mamusią i dwójką rodzeństwa. Za czasów wczesnej młodości nawywijał kilka głupot, jednak żadnej z poważniejszymi skutkami. Zdążył bardzo polubić Szakłakowego Cienia i jego rodzeństwo. I zżyć się ze swoją siostrzyczką. Gorzej z braciszkiem, który jakoś mu umykał. W ostatnim etapie treningu na wojownika wziął się poważnie za ćwiczenia. Niedługo przed mianowaniem jego rodzeństwo zginęło w bitwie, co poskutkowało załamaniem u syna Jagodowej Skórki.

Punkty umiejętności:

  • siła - 29

  • szybkość - 21

  • zwinność - 27

  • skok - 23

Właściciel: Postać NPC



* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz