BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

ŁOSOSIOWA ŁAPA

 ŁOSOSIOWA ŁAPA

Poprzednie imiona: Łosoś

Wiek: 25 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Nocy

Ranga: Uczeń

Poziom medyczny: - (Ziółka? Proszę! Taki osobnik, jak on, marnowałby swój potencjał, ucząc się właściwości roślinek!)

Charakter: Nie jest to osobnik potulny i łatwy w obyciu. Tak, zazwyczaj jest radosny i chętny do zabawy, ale jeśli wyprowadzisz go z równowagi, chętnie uprzykrzy ci życie - przyniesie ci mrówki do posłania, zaczepi rzep na ogonie, kiedy będziesz spał albo naniesie ci mysią żółć na upragniony po całym dniu polowania posiłek. Maluch jest jednak prostym kotem, nie lubi przedłużać sporów i najchętniej się z tobą pogodzi, o ile nie będzie musiał przeprosić pierwszy. Jego chęć zemsty nie wynika jednak ze złośliwości, a zbyt dużej impulsywności. W kilku słowach - najpierw robi, a dopiero potem myśli. Chciałby zostać dobrym wojownikiem, zupełnie tak, jak jego tata. Jest jednak pewien szkopuł - nie wykonuje zadań, jeśli nie widzi w nich sensu, nawet pod groźbą poskarżenia się na jego zachowanie wyżej postawionym jednostkom. Wyznaje zasadę, że jeśli już trzeba pracować, to trzeba to robić mądrze, a nie ciężko. Przecież trzeba oszczędzać siły na cele bardziej wzniosłe, choćby pogoń za motylami. Współpraca nie jest jego mocną stroną, zdecydowanie woli działać w pojedynkę. Chętnie weźmie udział w każdym zakładzie czy bójce, aby udowodnić swój potencjał. Nie jest jednak głupi i zazwyczaj wie, kiedy ktoś próbuje go zmanipulować, choć pragnienie udowodnienia swojej wyższości czasem przyćmiewa u niego tę umiejętność. Mimo tak wielkiej chęci pokazania się od dobrej strony, zawsze gra fair i oszustwa uważa za absolutny brak honoru.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Łosoś nie jest jak na razie wysoki, mimo iż jego łapki z pewnością nieco się wydłużyły; mały ma jednak nadzieję, że to jeszcze nie koniec tego procesu, bo wciąż pozostaje dosyć mikry. Ma stosunkowo szerokie barki oraz mocne nogi zakończone niedużymi, okrągłymi łapkami, których poduszki są jasnoróżowe. Nie jest chudzielcem, a jego masywna budowa nie jest tylko zasługą gęstego, puchatego futra. Skoro już o futrze mowa, to jak na kolor kremowy, jest ono dosyć ciemne. Zdobią je elegancko zakręcone pręgi, ale maluch raczej nie dba o to, aby było schludnie ułożone. Na łebku Łososia znajduje się para ruchliwych, dużych uszu. Poniżej zauważyć można wesołe, roziskrzone, bursztynowe oczęta oraz jasnoróżowy nos. Pyszczek tego malucha zazwyczaj zdobi zawadiacki, typowy dla niego uśmiech.

  • Kolor sierści - kremowa pręgowana klasycznie

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - pomarańczowe

Rodzina:

  • Ojciec - Szakłakowy Cień (klasyczny liliowy pręgus - Kochany tata i kumpel w jednym, Łosoś bardzo go podziwia)

  • Matka - Śledziowe Futro (szylkretowa pointka - Kochająca mamusia, równie niepokorna, co Łosoś. Jest do niej przywiązany, ale nie jest bardzo wylewny w okazywaniu swoich uczuć, ponieważ nie chce wyjść na mięczaka)

  • Rodzeństwo - Plusk (siostrzyczka z miotu), Rzeka (siostra)

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: Karasiowa Łuska

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Urodzony w Klanie Nocy jako syn Szakłakowego Cienia i Śledziowego Futra. Szczęśliwe dzieciństwo spędził w kochającej rodzinie składającej się z rodziców oraz jego dwóch sióstr - Plusku i Rzeki, w międzyczasie zaprzyjaźnił się również z Iskrzącą Łapą. Upragniony trening wojownika rozpoczął w regulaminowym wieku 6 księżyców

Punkty umiejętności:

  • siła - 29

  • szybkość - 11

  • zwinność - 13

  • skok - 7

Upomnienia: 0/3

Właściciel: ravendancer.sso@gmail.com, Myszka9 (howrse)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz