BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

KRÓTKI SZCZUPAK

 KRÓTKI SZCZUPAK

Poprzednie imiona: Krótki, Krótka Łapa

Wiek: 16 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojownik

Charakter: Krótki to przede wszystkim kociak bardzo humorzasty i nie za bardzo stabilny emocjonalnie. Nieciężko go zdenerwować, podekscytować czy doprowadzić do płaczu. Jest bardzo pobudliwy i uczuciowy. Czasami lubi dokuczać i dogryzać innym oraz kłócić się z byle drobnostki. Bywa też nieco lekkomyślny, dlatego często miewa porażki, które znosi z wielkim trudem. W dodatku jest wiecznie niezdecydowany, raz chce tak a raz śmak. Mimo wszystko to bardzo sympatyczny i pogodny kocurek. Chociaż na początku może wydawać się nieco nieśmiały, szybko okazuje się pewną siebie gadułą. Z miłością patrzy na świat, dlatego stara się czynić dobro i pomagać innym, ale często przypadkowo robi więcej szkody, niż przysługi. Zazwyczaj to jemu trzeba wciąż pomagać, pocieszać go i pilnować, żeby nie wpakował się w tarapaty, jest bowiem bardzo ciekawski i często wsadza nosek w nie swoje sprawy.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Wygląd Krótkiego bez problemu można opisać w dwóch słowach: wykapany tatuś. Jednak postaram się nieco bardziej go Wam przybliżyć. Kocurek jest przede wszystkim zdecydowanie jednym z najniższych, o ile nie najniższym kociakiem w całym żłobku. Jego sylwetka jest z kolei dość przeciętna. Tylko na pyszczku jest nieco bardziej pulchny, przez co wygląda bardzo uroczo. Krótki ma krótkie futerko maści van. Oprócz czekoladowych łat na grzbiecie oraz na końcówce ogona, posiada brunatne uszy oraz małą łatkę na nosie. Jego oczy są średniej wielkości, intensywnie pomarańczowe. Posiada też mały, czarny nosek, a dookoła niego masę białych wąsików.

  • Kolor sierści - czekoladowy van pręgowany tygrysio

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - pomarańczowe

Rodzina:

  • Ojciec - Szczupaczy Grzbiet [Krótki uwielbia go spotykać. Nie wyobraża sobie życia bez swojego najwspanialszego tatusia.]

  • Matka - Biegnący Potok [Chociaż różnice pomiędzy nimi są ogromne, nie dogadują się aż tak źle. Krótki bardzo ją kocha i jest jej wdzięczny za wszystko.]

  • Rodzeństwo - Chód

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: Owcze Futerko

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Razem z Chodem urodził się w Klanie Nocy, jako owoc miłości Biegnącego Potoku i Szczupaczego Grzbietu.

Punkty umiejętności:

  • siła - 32

  • szybkość - 28

  • zwinność - 24

  • skok -16

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Postać Npc

* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz