BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

SZAKŁAKOWY CIEŃ

 SZAKŁAKOWY CIEŃ

Poprzednie imiona: Szakłak > Szakłakowa Łapa

Wiek: 92 księżyce

Płeć: Kocur

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Szakłak to pogodny kocur i w tej kwestii niewiele się zmieniło. Wciąż uwielbia się bawić - chociaż stara się stronić od harców, uważając je za zachowanie niegodne jego wieku, to nie odmówi udziału w rundce zapasów czy płataniu figla jakiemuś ponuremu wojownikowi. Potrafi mieć cięty język i zakpi sobie czasem z jednego czy z drugiego klanowicza, chociaż uważa, by nie przegiąć struny. To mogłoby mu przecież zaszkodzić w zostaniu wybitnym wojownikiem, co niezmiennie stanowi jego życiowy cel. Z tego względu nie przepuści żadnej okazji, by popisać się i pochwalić swoimi zdolnościami, czy to przed rówieśnikami, przed mentorką, czy przed samą liderką. Chce zostać mianowany jak najprędzej, by po raz kolejny dowieść swojej wartości. Jest pracowity i obowiązkowy - jednak nie z charakteru czy z powodu cnotliwości. To dla niego kolejna droga do przyspieszenia mianowania i samodoskonalenia, a to oznacza, że nawet nudną dla niego jak flaki z olejem teorię przełknie i skrzętnie zanotuje w myślowym notesiku. Dawno (no, może nie tak bardzo) przestał być głupiutkim kociakiem i wie, że do otrzymania zaszczytnej rangi potrzeba czegoś więcej, niż tylko wzniosłych słów i pustych przechwałek. Chce móc polegać na swoich umiejętnościach i ćwiczy je, kiedy tylko może, by prawdziwie zasłużyć na upragniony tytuł i rozgłos. Mimo tego w głębi duszy nie jest tak pewny siebie, na jakiego pozuje - w głowie wciąż kołaczą mu wątpliwości. “A co, jeśli zrobię coś nie tak? Jeśli to nie wystarczy?” to niektóre ze zdań, które towarzyszą mu zawsze, gdy zmaga się z jakimś problemem. Przez myśl by mu jednak nie przeszło, żeby się nimi z kimś podzielić! Nikomu nie okazuje swoich słabości, a przynajmniej stara się tak postępować. W samotności natomiast ćwiczy jeszcze intensywniej, aby je wyeliminować. Szakłakowa Łapa to całkiem bystry kocur. Mimo tego od słownych potyczek czy spokojnej argumentacji woli metody siłowe, co w połączeniu z niecierpliwością daje obraz porywczego i gwałtownego ucznia. Na szczęście jego umiejętność samokontroli nie szwankuje i do rękoczynów z jego strony dochodzi raczej rzadko. Do Kodeksu czuje jako taki respekt, chociaż nagina go co jakiś czas bez większych skrupułów. Nie podobają mu się za to działania Klanu Gwiazdy, chociaż ze względu na słowa swojej babci stara się powstrzymać głębsze negatywne odczucia. Podsumowując, Szakłak to skupiony na treningu, pragnący wielkości kocur o wesołym i nieco złośliwym usposobieniu. Czy zmieni się, czy taki już zostanie, ciężko na razie stwierdzić.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Nie ma wątpliwości, że urósł. Nie jest już tą nieforemną kluską, której przód można odróżnić od zadu tylko dzięki obecności oczu po jednej z wymienionych stron. Po kilkunastu księżycach widać już, co z niego będzie - zdaje się łączyć w sobie siłę i wzrost swojego ojca ze smukłymi kształtami odziedziczonymi po matce. Już i tak sporą sylwetkę powiększa optycznie długie, liliowe futro, gęstsze na piersi i ogonie. Sierść kocura zdobią niezbyt wyraźne ciemniejsze zawijasy. Na głowie mieści się para sporych, ruchliwych uszu, spod których otoczenie obserwują pomarańczowe oczy o wesołym i nieco kpiarskim spojrzeniu. Kolor nosa i poduszek łap Szakłaka można porównać do barwy ciemnej lawendy.

  • Kolor sierści - liliowa pręgowana klasycznie

  • Długość sierści - długa

  • Kolor oczu - pomarańczowe

Rodzina:

  • Ojciec - Pstrokate Serce (*) {kochany tatuś, wzór do naśladowania}.

  • Matka - Imbirowy Pazur  (*){równie ubóstwiana mama, chociaż starał się tego nie pokazywać, żeby nie wyjść na mięczaka}.

  • Rodzeństwo - Szałwiowa Chmura {ukochana siostra, a jednocześnie partnerka najlepszego przyjaciela; lubi przysiadać się do ich dwójki na przypadkowe pogawędki i organizować wspólne konkursy na łapanie ryb} i Pstrągowa Gwiazda {ich stosunki są lepsze niż wcześniej, ale wciąż żywi do niej nieco mieszane uczucia (i wcale nie chodzi o to, że jest od niego silniejsza!). Potajemnie chciałby, żeby mianowała go zastępcą, skoro już musi przewodzić klanowi, ale że na to się nie zanosi, to... nieee, on miał by się obrazić o taką błahostkę? Nonsens}. Poza tym Żółwi Brzask, z którym przyjaźni się od kociaka, traktuje praktycznie jak brata; chętnie z nim dyskutuje i chroni przed złośliwością zewnętrznego świata, kiedy przyjacielowi zdarzy się zatopić w myślach.

  • Partner - Śledziowe Futro, którą kocha nad życie. Uwiódł ją tamtym wyjątkowo dorodnym szczupakiem  Znajomość z nią przywróciła mu ikrę, której część zdążyła wyssać z niego szara codzienność. Ma wrażenie, że kotka rozumie go najlepiej z otaczających go kotów, może na równi z Żółwikiem.

  • Potomstwo - Pluskający Ogon, Łososiowa Łapa, Rzeczna Bryza – okropnie szczęśliwy ze swoich dzieci. Gdyby mógł, przetrzymałby je dłużej w kocięcej formie; tak szybko dorastają... Z dumą patrzy jednak na ich osiągnięcia na drodze do zostania najwspanialszymi wojownikami, jakich Klan Nocy widział. Nie sposób w tym miejscu zapomnieć o Króliczku, z krwi - siostrzeńcu Szakłaka, ale traktowanym niemal jak jego własne dziecko. Tego szkraba również kocha i będzie bronił choćby nie wiem co.

Mentor: Rybi Ogon (*)

Uczniowie:

  • dawni - Owcze Futerko, Szczupacza Łapa (*), Karpia Płetwa (*), Brzoskwiniowa Bryza

  • obecny - ///

Historia: Urodzony w klanie, jako syn Imbirowego Pazura i Pstrokatego Serca. Po pełnym przygód życiu w żłobku otrzymał chwalebną rangę ucznia Klanu Nocy i obecnie starannie wypełnia nowe obowiązki, bo ambicji mu nie brakuje.

Punkty umiejętności:

  • siła - 38

  • zwinność - 21

  • skok - 17

  • szybkość - 24

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz