BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

TRZMIELA ŁAPA

 TRZMIELA ŁAPA

Poprzednie imiona: Budyń

Wiek: 6 księżyce

Płeć: Kocur

Klan: Klan Klifu

Ranga: Kocię

Poziom medyczny: -;

Charakter: Oh, jakim Trzmielik jest cudownym stworzonkiem! Ani nie krzyczy za dużo, ani nie obraża się za byle co, a jedyne, co można mu zarzucić, to to, że bywa niezdarny i głupiutki. Zacznijmy od tego, że mały Trzmielik by muchy nie skrzywdził! Nie lubi używać przemocy oraz nie przepada, gdy ktoś ogólnie jej używa. Uważa, że świat byłby lepszy, gdyby na świecie panowała zgoda i radość. Młody kocurek jest bardzo pocieszny, ale czasem jego niezbyt mądre działania mogą doprowadzić do większego czy mniejszego nieszczęścia. Trzeba przyznać, że maluch nie myśli za dużo. Dodatkowo, Trzmielik jest niezwykle ufny - potrafi zaufać każdemu nieznajomemu. Kolejny problem ma taki, że kociak nie ma wyrobionego własnego zdania, zawsze woli, jak ktoś pierwszy zacznie swoją wypowiedź, by później tylko podzielić jego zdanie. 

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Trzmielik to ładna kluska. Nie za chudy, pulchniutki, mięciutki i niziutki. Kocurek ma dosyć krępe ciało osadzone na krótkich, masywnych łapkach. Nad różowiutkim noskiem błyszczą się duże, okrągłe oczy. Trzmielik posiada delikatne, półdługie futerko, wydłużone na bokach pyszczka, klatce piersiowej i ogonku. W większości jego sierść jest biała, jednak gdzieniegdzie widać bardzo jasne rude futerko poprzecinane ciemnymi pręgami. 

  • Kolor sierści - rudy pręgowany tygrysio srebrny arlekin

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - zielone

Rodzina: 

  • Ojciec - Kisiel

  • Matka - Galaretka

  • Rodzeństwo - (z tego samego miotu) Puding, Torcik, Gofer, (starsze) Beza, Panna Cotta i Sernik [całkiem liczna rodzinka]

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: Lisia Gwiazda

Uczniowie: 

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Budyń razem z Pudingiem, Torcikiem i Gorfem urodził się w ładnym domu dwónogów. Mama się nim dobrze zajmowała i chociaż była czasem surowa, to kocurek bardzo dobrze ją wspomina. Całe rodzeństwo rosło sobie spokojnie pod okiem rodziców, jednak Budyń pewnego dnia, gdy jeden z dwónożnych zostawił otwarte drzwi, rudy kocurek podkuszony zapachem wolności wyszedł sobie na "krótki spacerek po okolicy". Niestety, krótki wypad zrobił się nagle odrobinę dłuższy. Gdyby nie pewien liliowy kocur z Klanu Klifu, Budyń pewnie wciąż by siedział na miejscu, czekając, aż go ktoś znajdzie. Kozia Nóżka zaprowadził go do swojego domu, a po jakimś czasie Lisia Gwiazda mianował go na członka klanu i własnie wtedy dostał swoje aktualne imię - Trzmielik.

Punkty umiejętności: 

  • siła - ///

  • szybkość - /// 

  • zwinność - ///

  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz