BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

ŁZAWY TANIEC

 ŁZAWY TANIEC

Poprzednie imiona: Łezka > Łzawa Łapa

Wiek: 62 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojowniczka

Poziom medyczny: - [Jej mentor od siedmiu boleści niczego jej nie nauczył przez sześć księżyców szkolenia na medyka]

Charakter:

Cóż, najłatwiej streścić jej osobę w dwóch słowach. "To zależy". Od czego? Och, naprawdę, chwilami chociażby od tego, jak wiatr zawieje! Nie jest łatwo ani ją kochać, ani nienawidzić. Z uroczej, miłej kocicy, umie zmienić się w wkurzone babsko, co to by cię najchętniej zakopało parę króliczych skoków pod ziemią (chociaż nie używa nigdy agresji fizycznej!). W działaniach jest raczej impulsywna, reaguje pod wodzą chwili, nie myśląc wcale o konsekwencjach. Jest otwarta na nowe znajomości, ma jednak tendencję do kategoryzowania kotów. Każdemu jest w stanie z góry nakleić etykietkę, której potem ciężko jej się pozbyć. Ta wygadana, ten nudny, tego nie lubię, na tamtą mam uważać. Najgorszy scenariusz jest jednak wtedy, gdy się przyczepi. Jeśli owa kocica cię polubi, będzie chciała spędzić z tobą każdą chwilę jej życia. W jej mniemaniu powinna być dla ciebie na pierwszym miejscu, ponad każdą inną istotą w twoim życiu. Jest okropnie zazdrosna i nie może znieść, kiedy ktoś inny zajmuje uwagę tych, którzy są jej najdrożsi. Jest dla nich także niezwykle kochana i opiekuńcza, zawsze troszczy się, aby niczego im nie brakowało i czuli się dobrze. Ma w sobie ogromne pokłady hojności i oddałaby wszystko, co tylko może, komuś, kto jest jej drogi. Jest także okropnie wrażliwa. Drobna uwaga może spowodować u niej panikę i potok łez. Bardzo często dramatyzuje i zwykły powiew wiatru wystarczy, aby w jej głowie utworzył dokładny się scenariusz okropnych zdarzeń. Strachliwa? Oczywiście! Cały czas zdaje się być pod napięciem. Sam nastrój tej kotki zmienić się w czasie mrugnięcia okiem, ze szczęśliwej, do załamanej i z załamanej do wściekłej, aby zaraz wrócić do szczęśliwej. Pamięta wszystkie krzywdy, jakie jej wyrządzono, a wybaczanie nie jest jej najmocniejszą stroną. Przeciwnie, jest bardzo czujna a urazy trzyma zawsze blisko siebie, aby w razie kryzysu zaatakować. Zdarza jej się kłamać z zawrotną płynnością, w obronie siebie lub bliskich. Lojalna bestia, jeśli raz zadecyduje, że ktoś jest jej drogi, pozostanie taki na długo. Sama kocica jest bardzo łatwa w manipulacji, wystarczy być dla niej miłym, aby coś osiągnąć. Jednak od czasów, gdy porzuciła trening z Dryfującym Obłokiem, coś się w niej zmieniło. Przestała w każdym momencie swojego życia liczyć na innych i nauczyła się, że ona sama także może wiele zdziałać. Potrafi walczyć o swoje niczym lwica, coraz to wprawniej. Ważnym również aspektem jej charakteru jest wygadanie. Może nawijać, jakby miała dwa języki i średnio ją obchodzi, czy słuchasz.

Mimo wszystko, ma także duży problem związany z jej samooceną. W jednej chwili uważa się za wielką i wspaniałą, a w drugiej najchętniej rzuciłaby się na pożarcie wściekłym lisom. Sama nie do końca potrafi określić, dlaczego.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Charakterystycznym elementem wyglądu kotki, który od rzuca się w oczy, jest plamka pod lewym okiem przypominająca łzę. Właśnie jej zawdzięcza swoje imię. Łzawy Taniec bez wątpienia jest kotką ponętną, a wskazują na to chociażby długie i zgrabne łapy. Może i była najmniejsza z miotu, nie znaczy to jednak, że nie może być wysoką kotką! Większość jej przylegającego futra pokrywa biel, są jednak pewne wyjątki. Lewe uszko, oraz "stopka" prawej łapy kotki jest bura, w cętki. Owym kolorem może poszczycić się także dość długi ogon koteczki, który przy obecnym wzroście nie stanowi już potencjalnego powodu do przewrotki. Z daleka można dojrzeć jej jasne, wesołe niebieskie oczęta, przywodzące na myśl czyste niebo. 

  • Kolor sierści - bury cętkowany van

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:

  • Ojciec - Deszczowy Poranek [Nie miała jeszcze przyjemności go poznać, jest jednak ciekawa, cóż za zacna osobistość przyczyniła się do wydania ich trójki na świat. Jako dziecko czasem go sobie wyobrażała, ale przestała. Nie znosi go jednak za to, że nie ma go obok i nic ją nie obchodzi, jako jest jego powód.]

  • Matka - Żurawinowy Krzew [Ukochana mama, której czasem powierza swoje zmartwienia. Nadal uwielbia ciepło jej futerka i miły uśmiech. Wie, że zawsze stanie po jej stronie.]

  • Rodzeństwo - Deszczowe Futro [Jest bardzo przywiązana do swojego brata, którego czasem wręcz osacza. Nie chciałaby go oddać nikomu innemu. Czuje również, że ma wobec niego dług wdzięczności.] Tonące Słońce (*) [Jak jest, to jest, nie zwraca na nią szczególnej uwagi. Czasem wręcz denerwuje ją jej agresywne zachowanie. Mimo wszystko jest jednak jej siostrą i nie chciałaby, aby coś jej się stało], Mokry, Szuwarek, Wyderka, Bóbr

  • Partner - Czarujący wojownik Klanu Lisa, znany jako Horyzont

  • Potomstwo - brak

Mentor: Dryfujący Obłok [Jej poprzedni mentor, nie przepada za nim, unika jakiegokolwiek kontaktu], Rybi Ogon [Och, ależ Łezka uwielbia tę kocicę! Są w stanie przegadać długie godziny, czasem wręcz zapominając o treningu!]

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - Lwia Łapa

Historia: Łezka urodziła się, jako owoc miłości pomiędzy wojownikiem Klanu Burzy, a wojowniczką Klanu Nocy. Jako kociak zawsze szukała okazji, aby być w centrum uwagi. W wieku pięciu księżyców postanowiła, że chce się wyróżnić spośród innych kotów w jej wieku i zostać medyczką, a ten pomysł jej matka od razu przekazała liderowi. Wynikło z tego to, że Dryfujący Obłok został wręcz zmuszony do przyjęcia jej, jako swojego ucznia, czego wcale nie odebrał z radością. Przez pięć księżyców zarówno kocur, jak i kotka zamęczali się koniecznością przebywania ze sobą nawzajem, aż w końcu (popchnięta do tego przez kochanego braciszka, Deszczową Łapę) Łzawa Łapa odeszła od dotychczas pełnionej roli, rozpoczynając trening na wojowniczkę z nową mentorką - Rybim Ogonem, którą pokochała jak członka rodziny. Cały czas także pilnowała swojego brata, którego miała na oku pewna irytująca, krótkołapa kotka... Długo czekała, na swoje mianowanie. Zdecydowanie za długo, co było dla niej wręcz poniżające. Dzieci jej mentorki zdążyły wyrosnąć, a ona co? Dalej Łapa! Nienawidzi do dzisiaj Jagodowej Gwiazdy za to, jak to przeciągnął. W końcu jednak, Żwirowa Gwiazda ogłosiła ją Łzawym Tańcem i dała jej za ucznia swoją córkę. Zaszczyt? Powiedzmy. Gdyby jeszcze ta mała lampucera nie przystawiała się do jej brata, zupełnie tak, jak Oszroniony Płatek. Łzawą dodatkowo zaczęło martwić uczucie, jakim darzyła Gołębia, swojego przyjaciela. A także prędkość, z jakim narastało...

Punkty umiejętności:

  • siła - 15

  • szybkość - 18

  • zwinność - 42

  • skok - 25

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Patfood (Howrse.pl) | frugonoelerose@gmail.com


* * *




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz